• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMITitanfall [Your Titan is Ready!]



    Diskuze věnovaná hře Titanfall [PC/Xbox One/Xbox 360] od Respawn Entertainment.

    Mumble (http://mumble.sourceforge.net/)
    Mumble NYX.CZ
    server: mumble2.clanwars.cz
    port: 11180
    Pokuď máte mumble nainstalovaný klikněte ZDE přímo vás to připojí.



    Oficiální stránka:
    http://www.titanfall.com/

    Seznam ID nyx hráčů je na nástěnce. 

                                       krev

    rozbalit záhlaví
    XANDERCZ
    XANDERCZ --- ---
    TERZ: Amen. Rekl si to moc hezky
    TERZ
    TERZ --- ---
    Tak pokud na to koukáš jako na CoD v jiném kabátku tak je mi úplně jasné, že ti vadí boti. Sám mám nahráno v CoD sérii okolo 500 hodin (nic extra ale názor by měl být validní) a tady tě musím opravit, Titanfall se žádnému s CoD ani příliš nepodobá. Sdílí stejný arkádový gunplay (ale to koneckonců i BF4).

    Titanfall jasně vede v několika faktorech a všechny tu byly zmiňované dřív - Neskutečně zvládnutý balance - Nikdo nikdy nemá výhodu (první odlišnost s CoD, kde blbečci s nožíkama, točící se snipeři a retardi s brokovnicí owní co vidí aniž by měli o nějakém skillu ponětí).
    Nový rozměr, ten pohyb je koneckonců hlavním lákadlem spolu s titány a to jsou věci, které CoD nemá.
    Teď pojďmě k nečemu co Titanfall postrádá a u CoD série to tvoří jeden z největších faktorů hry - KILLSTREAK.
    V titanfallu se nestane, že by zakempenej retard získal heli která tě bude srát až do konce kola, není tu nic podobného. Jsou tu kartičky, ale ty zase prošli ručkama někoho kdo balanci rozumí takže ani tady se žádné OP nekoná
    Atmosféra konflitku - Ačkoli se tomu zarputile bráníš v Titanfallu máš pocit, že se účastníš bitvy, v CoD se za rohem točí imbecil řvoucí do mikrofonu a zčistajasna jsi mrtvý.

    Ale jestli ti tedy jde o to mít z Titanfallu CoD tak pls DONT! Těch už je tu dost, Titanfall je jenom jeden (ZATIM!!!) :-D
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    LADINEK: A ono pritom atmosferu tvori celek a ne jen hraci a v tom z hlediska atmosfery, pocinaje priletem ve vysadku, dropshipy pres padajici vysadkove moduly a zaverecnou evakuaci Titanfall funguje vyborne.

    V CoD je asi tolik valecne atmosfery jako v Counter Strike - nechci tim rict, ze hry jsou to spatne, ale atmosfera valky tam proste chybi.
    LADINEK
    LADINEK --- ---
    XANDERCZ: no ale proc tu jsou ? je to jen fast exp nic jinyho. Myslis, ze by bylo CoD zabavnejsi s botama ? Ze by to dokreslovalo atmosferu vic nez hraci ?
    XANDERCZ: proc myslis ? Me mapy v CoD rozhodne prazdny neprisly, ba naopak nekdy az moc plny :) a zadnej bot...

    SHASHA_KRASTY: je to uplne to samy, defakto stejny menu, stejny modely zbrani, stejny modely lokaci...akorat je to hozeny trochu vic do budoucnosti.


    Ale asi dost flamu, ja si proste myslim, ze v online akci by atmosferu meli delat hraci a ne npc, ale na tom se holt neschodneme :)

    XANDERCZ
    XANDERCZ --- ---
    LADINEK: Ty tady do toho porad motas neco jako "boti jsou tu proto, aby uplny lamy dokazali nekoho zabit", ale takhle to neni.
    SHASHA_KRASTY
    SHASHA_KRASTY --- ---
    Ja teda CoD prakticky nehral, ale Titanfall me teda fakt neprijde jako "CoD v jinym kabate"
    XANDERCZ: presne tak...
    XANDERCZ
    XANDERCZ --- ---
    LADINEK: Ty mapy by byly jinak hrozne prazdny
    LADINEK
    LADINEK --- ---
    SHASHA_KRASTY: ja to pisu taky v predchozim postu, ale asi taky divne :D

    Titanfall, co si budeme povidat, je CoD v jinym kabate, u CoD mi nikdy boti nechybeli a prislo mi to zabavny az az :) myslim, ze u titanfall by to bylo uplne stejny :) Asi by se to muselo predelat tak, ze ne titan kazdy 2min, ale titan za urcitej pocet killu, hracu samozrejme :) Stejne jako treba choppergunner v MW2 :)
    Ale to by pak nebyla hra pro kazdyho, ale jen pro ty, co alespon toho hrace sejmout dokazou a to se dneska uz nepece, cilem je prodam hru masam, tj. lidem co budou spokojeny, ze sejmou NPC....
    SHASHA_KRASTY
    SHASHA_KRASTY --- ---
    LADINEK: bez botu by to bylo nazabavny, sice podivne, ale pisu to v predchozim postu.. :o)
    LADINEK
    LADINEK --- ---
    DWAY: hral jsem vsechny serie CoD (multi).... u MW a MW2 jsem se zaseknul opravdu nadlouho. Nikde nebyli boti a atmosferu to melo paradni. Nikdy mi neprislo, ze by tam boti chybeli ba naopak strilet po hracich mi prislo mnohem zabavnejsi a podekovani od hrace kteryho jsi prave vytahnul z pruseru je daleko lepsi pocit nez kdyz na tebe mluvi NPC :) alespon takhle to vidim ja.

    SHASHA_KRASTY: 8v8 bez botu by byl sakra rozdil...
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    DWAY: Nebo kdyz bezis titanem a nepratelsky grunt couva, strachem zakopne a upadne na zem a ty ho rozslapnes :)

    + ackoliv to nerad priznavam, si tak pobiham koridorem, naproti v pruchodu vidim nepratelskeho grunta zady ke mne, tak ze probehnu kolem - instantkill kick a WTF moment :)
    SHASHA_KRASTY
    SHASHA_KRASTY --- ---
    LADINEK: uprimne receno si myslim, ze 8v8 by az tak ohromnej rozdil nebyl ... navic pokud by tam byli jenom piloti, bylo by to nezabavny a strilel bys po vsem co se hejbe ... takhle si musis vybirat na co strilet (nejdriv sejmout pilota, pak az grunty)
    na ostatni uz ti odpovedel DWAY .. :o)
    DWAY
    DWAY --- ---
    LADINEK: jo zlepsuje. Jde o to, ze si opravdu pripadas jak v bitve. Presne takove picovinky jako grunt tahnouci z bojiste druheho grunta, nebo kdyz nabehnes do mistnosti, kde po sobe strili tvoji a cizi grunti, ty ty cizi vystrilis a tvuj ti rekne "Diky, mas to u me." To mi dokresluje atmostferu 100x lepe nez pekne budovy kde beha akorat 6 hracu. To pak vubec nepusobi jako valka ale jako multiplayer :)

    Takze abych to uvedl na pravou miru, beru boty jako interaktivni textury, ktere mi tam padnou jako prdel na hrnec :) Lepsi probihat botama, kteri ti nic neudelaji a nektere pokosit, nez probihat praznou mapou.
    DWAY
    DWAY --- ---
    LADINEK: tak to ja bych dovolil nesouhlasit. Kdyz jsem stal pred trema botama kteri do me kurili, tak mi vyskocila cervena obrazovka :) Takze uplne marni nejsou. Samozrejme jako spravny Pilot udelas tri jumpy a s si pryc ale nejsou uplne bezzubi. Dokonce nekteri maji raketomety a ty si myslim taky dokazou trosicku pokousat Titany. Ne tak jako piloti raketomet, ale u titana kde se neregenerujes to uz muze neco byt (pokud nemas stit samozrejme).

    SHASHA_KRASTY: jj parkrat se mi stalo, ze sem vykosil grunty a pak me dorazil pilot jak sem prebijel.
    LADINEK
    LADINEK --- ---
    SHASHA_KRASTY: mozna mas pravdu a nechapu to... mnohem radsi bych si dal bitvu 8v8 bez botu. Vem si, ze bys nasypal boty treba do MW2, taky by ti to zlepsilo atmosferu a dojem z bitvy ? A vubec tobe zlepsuje atmosferu totalne debilni bot ? Verim, ze hracovi kterej bez aimu to muze prijit vhod, ale me to nebavi :)
    SHASHA_KRASTY
    SHASHA_KRASTY --- ---
    Navic treba styl boje pilota, kterej se "schovava" (na dalku nejsou moc rozpoznatelny) ve skupine svejch gruntu je taky moc zajimava...
    SHASHA_KRASTY
    SHASHA_KRASTY --- ---
    LADINEK: prijde mi ze ty stale nechapes o co jde .. grunti a spectry nejsou zadna nahrazka, ale dalsi cas celku, kterymu by se dalo rikat armada .... proste a jednoduse proti sobe stojej dva tymy skladajici se z tri polozek grunti, spectry a piloti (pripadne jejich titani) .. kazdy z nich ma vlastni specifika, styl boje, obtiznost zabiti, atd. atp.
    Jak uz rikam, me dotvari celkovou atmosferu na bojisti a sem moc rad, ze tam jsou...
    LADINEK
    LADINEK --- ---
    SHASHA_KRASTY: nezatopil mi zatim nikdy zadnej bot :) a sorry atmosferu mi nespestruje umela inteligence, je to pouze nahrazka aby meli "casual" hraci po cem strilet. A to tvurci moc dobre vedeli...

    XANDERCZ: naposledy rikam ze nic nesrovnavam. Uz v prvnim prispevku jsem psal, ze nechci srovnavat nesrovnatelny. Jen jsem poukazoval na to, jak se da bot nascriptovat. Muzes z nej udelat paradni soucast hry, NPC ktery se chova podobne jako clovek (NE stejne, to nikdo nechce) nebo je muzes vypnout uplne a nechat to na hracich, ale tam je zase problem s "casual" hracema, ktery pilota natoz titana sejmou velice zridka. Takze musis tuhle pocetnou skupinu lidi nejak uspokojit a co je jednodusiho nez jim dat snadno nicitelny cile...
    SHASHA_KRASTY
    SHASHA_KRASTY --- ---
    XANDERCZ: presne tak .. grunty a spectry huntit jen kdyz potrebuju udelat chalenge na zbranich.. :o)
    XANDERCZ
    XANDERCZ --- ---
    A ty se ani nemas honit za temahle NPCckama, ale za Pilotama.
    XANDERCZ
    XANDERCZ --- ---
    LADINEK: Jenze tvoje srovnani ma par problemu:
    1) Arma 3 je vojensky simulator - Titanfall je akcni (arkadova) strilecka
    2) Boti v Arma 3 maji jistym zpusobem nahradit zijici hrace - jak podotknul Dway, v Titanfallu tuhle ulohu nemaji

    Hlavne tys asi nepochopil celej princip Titanfallu. Piloti jsou jako super vojaci, naboostovany hustaci, co dokazou ovladat titany jak nic. Normalni vojaci jsou proste jen vojaci. Takze i v tom univerzu ta dementni AI dava smysl, protoze Piloti jsou ti Master Chiefove a vojaci jen cannon fodder.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam