• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    RESCAPEQUADROKOPTÉRY , Coptery DJI Phantom a jiné osazené kamerou, všeobecná diskuze, fotky a videa
    PEKK
    PEKK --- ---
    ARMADILLO: To rád slyším, už mi dorazily ty z aliexpresu za 10$, tak je prubnu
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    dji shop ma vanocni slevy

    DJI Winter Holiday Sale 2019
    https://store.dji.com/event/winter-holiday-sale
    ARMADILLO
    ARMADILLO --- ---
    Já ty tiché vrtule mám a jsou boží, je to velký rozdíl. Na 50m už není Air slyšet. Testoval jsem kamarádův s obyč. vrtulemi a těmi tichými vedle sebe. Asi nejlepší je, že lidem prostě nevadíte, protože o Vás neví :)

    [ OFFERINGNABÍZÍM: DJI Mavic Air Super Combo / Praha 5 / 18990 CZK ]
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    ale je to samo vec kazdyho soudruha, jak k tomuhle pristupuje, ja sem uz v tomhle opatrnej a kdyz uz si na ceskym trhu priplacim za to, ze mam ceskou dvouletou zaruku, tak se vsim vsudy, at se staraj.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TOMMYKNOCKER: Tak samozrejme ze zvladnes. Nicmene tim riskujes prusery s dopravou, s nejakejma vyjimkama, kdovi jaky maj zakony tam, atd. Takhle ho das prodejci, za 30 dni ti ho vratej opravenej nebo solej prachy na stul. Mne to prijde lepsi. Ten DJi servis v Rotterdamu ho stejne o moc rychleji nestihne prijmout, opravit a poslat tobe zpet, pocital bych plus minus se stejnou dobou.
    TOMMYKNOCKER
    TOMMYKNOCKER --- ---
    DRAGON: Jo pujdu to tam reklamovat. Ale tady mi nekdo radil, ze urcite zvladnu drona poslat primo do servisu. Takze ho pujdu reklamovat do obchodu.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TOMMYKNOCKER: pokud si to kupoval u obchodnika v Cechach, tak ze zakona je povinnen on reklamaci zaridit, ty to proste reklamujes u nej a on u svyho dodavatele. Neexistuje vyjimka.
    TOMMYKNOCKER
    TOMMYKNOCKER --- ---
    DRAGON: Kupoval jsem to tady, je to v zaruce a nedojebane mnou.
    If you haven’t received our shipping label, based on your location it may be caused by either of the following reason:

    Only the customers who are using DJI Care or DJI Care Refresh will receive a shipping label.
    You are outside of our transport partner's service area.

    In this case, we request for you to please ship your unit to the following address by yourself. All costs generated during shipping will be covered by you. With this, please send your unit to our office:
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TOMMYKNOCKER: a důvod? kupovals to v Holandsku nebo v ČR? nějak nechápu, proč bys to měl platit, pokud si to zakoupil tady a není to starší dvou let.. a pokud jo, na fcb je skupina dji a operuje tam dost opravářů.
    Dji Care je přeci něco jiného, ne? To slouží pokud to dojebeš sám, ne když se ti a tim něco stane.
    TOMMYKNOCKER
    TOMMYKNOCKER --- ---
    DRAGON: Tak nakonec to budu reklamovat u prodejce. Otebrel jsem si service request primo u DJI, ale protoze nemam DJI care, tak i kdyz to je v zaruce, platil bych postovne do Holandska. A to se mi teda moc nechce.
    PEKK
    PEKK --- ---
    Taky se trochu bojim, 7 dolarů:) Žádný vysoký polety to nebudou, dám to do metru a budu poslouchat rozdíl...mají tam víc typů, uvidím jak budou bytelný ty zámky...
    KURE
    KURE --- ---
    KURE: ah blbe ctu, z Ali... asi bych se bal.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    mne se u tehle veci vzdycky vyplatilo to hodit na hlavu prodejci, protoze skoro nikdy nestihli vyreklamovat v zakonne lhute a vratili mi prachy :)
    KURE
    KURE --- ---
    PEKK
    PEKK --- ---
    Koupili jste si někdo tichý vrtulky? Nějaký zkušenosti?

    Objednal jsem si teď něco z aliho a jsem zvědavej na rozdíl. Mám aira a ten nepatří k nejtišším...
    PPNEKK
    PPNEKK --- ---
    TOMMYKNOCKER: jenom do eshopu,kde jsem ho kupoval
    TOMMYKNOCKER
    TOMMYKNOCKER --- ---
    MERTLAS: Jo a jeste jedna vec. Jak je to vlastne s uplatnenim zaruky? U nas je 2 roky, plati to i pro DJI service?
    TOMMYKNOCKER
    TOMMYKNOCKER --- ---
    MERTLAS: Mas pravdu, nebojim se, ze bych to nezvladl. Doba opravy by se natahnout nemela, neb na vyrizeni reklamace mas 30 dnu.
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    TOMMYKNOCKER: prodejna neudela nic jinyho, nez ze to posle bud dealerovi, od ktereho to bere, a ten to posle do Holandska, kde je jedine autorizovane servisni centrum, nebo to tam posle sam :) takze se defakto jen natahne doba opravy.

    Pokud ho posles rovnou do DJI, tak to bude sice trochu namahavejsi na sede bunky mozkove, ale budes mit primou komunikaci :) A navic myslim, ze bys to sam zvladnout mohl, zas tak slozity to neni :)

    DJI Repair Service Center
    https://www.dji.com/cz/service/repair

    TOMMYKNOCKER
    TOMMYKNOCKER --- ---
    PPNEKK: Kam si to posilal? Kvuli kalibraci se ho chystam reklamovat taky, ale uvazuju, ze he reklamuju primo na prodejne.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam