• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    YASHAMARU: dej si punch a zowni tro vsechno .-)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Jeste pul lvlu a jsem master illidan :) Z novy budu mit nacvicenej burst damage a invisible gameplay. Z illidana squishy melee na positioning zavisleho hrdinu. Ted oba svety spojim budu krutoprisne klikat zeratula. Transformace je hotova :D Invisible burst squishy melee.

    Glory for the fisthorn.
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    gankbrotha je dneska offline... i takove jsou dny v zivote lidskem :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Kde je salusa omg. Jak mam byt gang brothers bez brothera
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    CUZMAN: Ne to zdaleka ne :) Vyhraju 60% a to ti staci na pomale stoupani dokud se nezastavis na 50% kde zustanes. Picujou do toho lidi co jsou butthurt, ze jim to ukazuje malo bodu. Ale oni nechapou tu pointu. Je jedno kolik to ukazuje :) Dulezity je jestli stoupas nebo klesas. Na konkretni hodnote nezalezi.

    Me je jedno kolik tam mam i kdyz se priznam, ze bych se chtel dostat do diamond a potom do hero league. Spis mi jde o to, ze je fakt rozdil mezi spoluhracema co dostavam na 2300 a na 1300. Ten matchmaking docela funguje, kdyz jde clovek solo quee.

    Kdyz jdu treba duo se salusou, tak nechapu co ten matchmaking vyvadi. Prijde mi, ze jak jde hrat vic nez jeden clovek tak se to cely zblazni a dava to uplne random lidi :D

    Navic nechapu co resis, protoze s tim novym borcem vam stejne jeden clovek prebejva a to sem ja jako nejslabsi clanek :P
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    YASHAMARU: To mi chces rict ze vsechny solo vyhrajes? A stejne si myslim, ze to neni regulerni zaznam, ze bude neco jinyho a ranked taky bude... a furt naky body :-D
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    CUZMAN: :D Tak sorry no, ale vis jak dlouho to trva nez ty body nahraju zpatky solo :D
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    Tak bysme meli fajnovou premade skupinu jen kdyby YASHAMARU nebyl takovej sobec :-D
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    Tak sonya je skvela muj dalsi prispevek do sbirky, kupuju a master skinuju :-)
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    YASHAMARU: Vtipalku :-)
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    YASHAMARU: Hele na Vanoce chci od tebe poradnej darek je ti to jasny :-D
    FUMO
    FUMO --- ---
    SALUSA_SECUNDUS:
    CUZMAN:
    DIOM:

    ...OK, v pohodě - naopak to nebudu tím pádem kazit já vám, pánové. Určitě si s váma někdy rád zahraju ;-)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Takze nemam objednavat ravenovi toho kacera na vanoce?
    DIOM
    DIOM --- ---
    a já vůl už si nakoupil nikotinový náplasti a pod stůl naházel prázdný petky ;) ..ne vážně, nehrotil bych to, stejně se většinou čeká na někoho až dohraje svojí hru a přidá se, případně až naladí TS, etc. ..a i já potřebuju po hře trošku vychladnout, políbit ženu a nebo si dát to cigáro ..a ve hře pak poslouchám na slovo, to je jiná :)
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    Ja si proste po hre cigo neodpustim, nebo rozebrat jaky to bylo a tak, trochu pokecat a odreagovat se na dalsi hru, kdo semnou chce hrat at hraje a bere me jakej sem...
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Vubec to nesouvisi s tematem, ale v League of Legends nedavno updatovali grafiku a vypada to nadherne. Alespon me se to fakt libi. Tak koukam na streamy jak to borci hrajou a jak tam championi pobihaji po mape tak furt mam nutkani je posadit na kone :D. Bezel tam nekdo z baze nalajnu a ja si rikal, kruci, proc neskoci do sedla. Uz jsem si na to vazne zvykl. + Last hitovani minionu prvnich 20 minut hry mi ted prijde jako hrozny scifi. Myslel jsem si ze mi to bude hodne chybet, ale nejak ne.
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    FUMO: ja te tedy explicitne posilam do haje :) ty si to tedy predstavujes ve stylu wowka jako druhou sichtu, kdy clovek ma sedet prikovanej na zidli a cejtit se blbe, kdyz zrovna nemuze, protoze v tom kluky nechal samotny nebo ze na nej musej nekde cekat. ja to hraju jako zabavu, odreagovani, relax po celodennim napinani mozku, tesim se, ze uvidim nejakej podarenej kill nebo uslysim podarenou hlasku, ne jako pripravu do progaming souteze, z cehoz si delame ustavicne prdel :)
    takze pokud to chcete brat takto seriozne, jak to popsal FUMO, tak me prosim neberte do party, protoze bych vam to kazil..

    jinak souhlasim se starojdou, ze staci dodrzovat par zakladnich pravidel, vcetne elementovo zakladni poucky "nechcipnout" :) a nepoustet se do individualnich akci, padz sam na sobe casto pozoruju, ze co vidim jako uzitecny pro tym tak nemusi bejt a pak se jenom tak toulam po mape bez ucelu - to hlavne v situacich, kdy neni uplne ocividny, co by se melo delat, nebeha nikde golem, neni objective, neni co vylozene branit, proste kdyz je to takovy nejasny do ceho se pustit.. v techto chvilich ja u sebe cejtim nejvetsi slabinu.

    k taktikam na mapy:
    1.dublony - tohle snad nebudu vedet nikdy jak poradne hrat, moje nejmin oblibena mapa

    2.nevim s tim vykaslanim se na prvniho draka - i prvni drak dokaze rozcupovat veze kdyz uz ne kompet fort a dostat tak protivnika do tlaku, ze musi neco delat

    3.u dolu je naprostej zaklad chodit tam vcas a s plnejma HP, as simple as that :)

    4.+5.mapy kde plati vic nez jinde, ze se chodi spolu, je na obou myslim nejvic kempu ze vsech, takze nenechat zahalet

    FUMO
    FUMO --- ---
    STAROJDA: kde to můžu podepsat?

    Posledních 14 dní, jsem hrál jen sám, protože jsem se učil jak se věci dělají a nechtěl jsem to ostatním tady z Nyxu kazit. Protože jsem hrál 8 let wowko na "nějaké úrovni" zvykl jsem si na to, že když se jde hrát, tak se prostě hraje. Bez prodlev, bez přerušování, nez kecání. Chápu, že jsem hrotič a cholerik i když HotS neberu tak moc vážně, ale zavedl bych taky nějakou kulturu fungování na společném TS a při hře. Čekat po každé hře 5 až 10 minut na to, až si někdo dojde na WC nebo zakouřit mě drtí.

    Pochopitelně mě můžete poslat do háje, ani bych se moc nedivil ;-) ale mám ozkoušeno, že když se nám podaří shodnout na nějakých pravidlech jak tady píše STAROJDA: plus na nějaké herní kultuře, tak to může být jedině pozitivní pro náš výkon.

    Poslání do háje prosím explicitní, budu vědět, že se nemám snažit a půjdu hledat jinam lidi, kteří to chtějí hrát víc jako já. Nemá to bejt pruda nebo nějak zlé vůči komukoli, prostě jen jsem chtěl napsat jak to citím a jak mě to baví, aby nedošlo k mýlce. Nikdy nebudu ten, který bude chtít organoizovat hru na to jsou lepší a schopnější. Na oplátku ale nabízím vlastní poslušnost a snahu zlepšovat se a hrát teamově.
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    Včerejší hry a i ty předchozí mě dovedly k zásadnímu poznání - chybí nám taktika a koordinace (calling shots). Máme semtam světlé chvilky, ale celkový koncept chybí.

    Dovolím si nastínit svoji představu jak na to. Samozřejmě platí, že nehraju tak často jako ostatní, takže nemůžu být ten, kdo by to pokaždé prosazoval. Proto to berte jako inspiraci a volně používejte části nebo si tvořte taktiky vlastní. Níže je popsaný můj pohled, jak to začít teď hrát. Platí to zejména pro 5v5.

    Když budu ve hře já, tak se vám pokusím vnutit ty obecné taktiky, hlavně běhání v pěti. Když tam nebudu, tak si to zařiďte dle sebe :). Dále platí, že je toto první nástřel. Když si ověříme, že to funguje, můžeme to dál rozvíjet. Když nám to ale nesedne, tak zkusíme jinou obecnou taktiku.

    Obecná taktika
    - na začátku dle mapy stanovit, jak se budou hrát lajny
    - určit, kdo bude vždy sedět na lajně (3 hráči) a kdo bude gankovat / zabírat campy
    - do levelu 10 být co nejvíc na lajnách kvůli xp. Výjimka je blízký teamfight (neběhat ale přes celou mapu) a objectives na konkrétních mapách
    - během early game (do levelu 10) dva vybraní hráči běhají po mapě, gankují a pomáhají pushovat a jakmile můžou, tak zabírají campy
    - od levelu 10 se tým spojí dohromady a začne provozovat jednotlivé objectives, SPOLEČNĚ. Tj. pushnout pevnost, zabrat campy, zaútočit na osamocené nepřátele. Zde není nutné mastermind rozhodování, ale hlavně rychlé akce, které někdo zahlásí a nebo se na nich rychle všichni shodnou

    Jednotlivé taktiky na mapy
    - Blackhearts bay: Zde je vyjímka z early game, protože je mapa malá a záleží na objectives. Hraje se 0/4/1 a je nutné co nejdřív pushnout mid, protože první truhla se ukáže brzo. Od té chvíle pak běhat vždy ve čtyřech, jediná obsazená lajna je spodní a ten hráč musí být připraven pomoct. Čtyři hráči pak vrací zlato, pushují campy a kontrolují mid.
    - Dragon shire: Lajny 2/1/2. Prvního kngihta příliš neřešit (je slabej) a radši držet lajny a xp a nechcípat. Od levelu 10 pak běhat pohromadě a jakmile se aktivují shrine, tak společně pushnout jednu lajnu - tím se zajistí jeden shrine a i zničí pevnost a je příležitost zabít oslabené nepřátele. Po oslabení nepřítele jít pro druhý shrine a draka
    - Haunted mines: Klasicky 1/4 (nebo 4/1). Bohužel je to mnohdy dost těžké :). Před otevřením se snažit pushnout a zabít někoho, ale hlavně sami nechcípnout a do dolu jít společně s plným HP. V dolech se zezačátku rozdělit a zabrat levý dolní roh. Pak se spojit, protože se spustí teamfight. Pokud je to prohrané, tak hned z dolu pryč a zabrat campy. Když je aspoň 30 lebek, tak už se to dá. Golema pak buď bránit a nebo podpořit svého. V tu chvíli by měl být tým rozdělen 4/1, nebo případně 3/2
    - Garden of terror: U této mapy si sem nejméně jistý. Lajny asi 2/1/2. Když přijde noc, tak se top a bottom pokusí zabrat malé campy kytek. Poté se hned ale spojí celý tým, aby zaútočil na nepřátele u terrora kterého chtějí zabít. Až po team fightu případně jít pro svého terrora. Pokud by team fight nebyl příznivý, tak se stáhnout hned ke svýmu terrorovi a aspoň si nabrat semena. S terrorem pak buď ať jde celý tým pro masivní push a team fight a nebo naopak split push, kdy terror harrasuje postupně všechny lajny a zbytek týmu pushuje na druhé straně
    - Cursed Hollow: Tady taky 2/1/2. První dva tributy se dají ignorovat a místo toho nabírat xp a pushovat či brát campy. Tehdy by měl být level 10 a od té chvíle už chodit pohromadě. Před třetím tributem se vyplatí zabrat golema, který pak pushuje s prokletím o to silněji.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam