FUMO: ja te tedy explicitne posilam do haje :) ty si to tedy predstavujes ve stylu wowka jako druhou sichtu, kdy clovek ma sedet prikovanej na zidli a cejtit se blbe, kdyz zrovna nemuze, protoze v tom kluky nechal samotny nebo ze na nej musej nekde cekat. ja to hraju jako zabavu, odreagovani, relax po celodennim napinani mozku, tesim se, ze uvidim nejakej podarenej kill nebo uslysim podarenou hlasku, ne jako pripravu do progaming souteze, z cehoz si delame ustavicne prdel :)
takze pokud to chcete brat takto seriozne, jak to popsal FUMO, tak me prosim neberte do party, protoze bych vam to kazil..
jinak souhlasim se starojdou, ze staci dodrzovat par zakladnich pravidel, vcetne elementovo zakladni poucky "nechcipnout" :) a nepoustet se do individualnich akci, padz sam na sobe casto pozoruju, ze co vidim jako uzitecny pro tym tak nemusi bejt a pak se jenom tak toulam po mape bez ucelu - to hlavne v situacich, kdy neni uplne ocividny, co by se melo delat, nebeha nikde golem, neni objective, neni co vylozene branit, proste kdyz je to takovy nejasny do ceho se pustit.. v techto chvilich ja u sebe cejtim nejvetsi slabinu.
k taktikam na mapy:
1.dublony - tohle snad nebudu vedet nikdy jak poradne hrat, moje nejmin oblibena mapa
2.nevim s tim vykaslanim se na prvniho draka - i prvni drak dokaze rozcupovat veze kdyz uz ne kompet fort a dostat tak protivnika do tlaku, ze musi neco delat
3.u dolu je naprostej zaklad chodit tam vcas a s plnejma HP, as simple as that :)
4.+5.mapy kde plati vic nez jinde, ze se chodi spolu, je na obou myslim nejvic kempu ze vsech, takze nenechat zahalet