• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    YASHAMARU: Souhlasim, nicméně to, co píšeš o Abathurovi, platí pořád :)
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    YASHAMARU: zkusime to hned jak mi opravi komp :) ale jestli se nepletu vcera nebyly lebky ani jednou, dalo nam to nazrat draku..
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    STAROJDA,SALUSA_SECUNDUS: Ja vam rozumim, ale jen pro upresneni. Nedela se to, kdyz se posbiraly lebky 50:50. To tim logicky zadnou vyhodu clovek neziska. :) Jak jsem ptal, ma to smysl jen, kdyz to je 90+ ku 10-. Pak je vtip v tom, ze kdyz to clovek udela, tak neriskuje vubec nic, muze na tom jedinne vydelat a nejhorsi mozny vysledek je, ze je to jako by se vzaly vsechny lebky rovnou. Ja jsem to uvadel hlavne pro zajimavost, vyzaduje to specifickou situaci (drtive vyhrane doly, prevaha v teamfightech, pushnuty lajny, takze ofc se to nehraje cilene na tohle, ale jen kdyz ona situace nastane. Jen pro zajimavost jasnyyy, kdyz to uvidite treba nekde na streamu a bude vam vrtat hlavou proc to nevzali :)

    Me se to libi, protoze si myslim, ze takovyto veci bude vic a vic, jak to lidi budou objevovat a ta hra vypada, ze nema hloubku, ale to neni pravda. Proste jen lidi zatim nevi, ktera mlati a teprv se koume co a jak.

    Za chvili (casem) bude normalni napriklad pruzne vymenovat lajny. Ted se to nedela jen proto, ze lidi jeste neznaji ty hrdiny a kdo to ma dobry proti komu.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    MYKEZ: Muj duvod, proc jsem psal, ze do solo Q nema smysl (ve smyslu chci vyhravat a vydrzet hrat co nejvic her), protoze jses zavislej na spoluhracich. Kdyz jsou to dementi, udelas z nich dementy co zijou o chvilku dyl, ale vysledek hry nezmenis. Do solo q potrebuju vybrat neco, co udela vic prace nez 1 clovek, takze beres nejakou naprosto broken postavu. Napriklad stary Tassadar, ktery byl support + dps + kazdou hru counteroval 1 nekdy 2 jejich hrace tim, ze se naloadoval do hry. Nebo starej Abathur, kterej menil kazdej vyrovnanej fight ve vas prospech + mel brutalni push.
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    Sic tohle je teď jedinej e-sport, kterej sleduju, tak šup sem s tím

    Geoff Robinson on Twitter: "Well... My company @EvilGeniuses got bought by @Twitch .. Today is a helluva amazing day. This is beyond big. Up we go folks :)"
    https://twitter.com/EGiNcontroL/status/542424723418669056
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    MYKEZ, YASHAMARU: Beru zpět, supporty do soloQ nebrat; dneska jsem dostal dailyQ na 3 supporty, no ve všech hrách jsem byl de facto k ničemu, jelikož spoluhráči si po jednom odbíhali umřít a nic s tim nadělat nešlo. Asi jsem dřív jen míval větší štěstí na spolu/protihráče :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    STAROJDA: Jeste je tam dobrej win win plan ohledne campu a turning in na BB.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    STAROJDA: Bylo mi blby napsat 4 prispevky za sebou no )
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    YASHAMARU: koukám na reddit, kde si to vyčetl. Tam mě zaujal tento tip, ten si zapíšu za ucho ;)

    It is better to start taking camps soon after you cap second tribute. that way you can heal for third tribute and team fight, and the camp(s) will push. If they contest tribute, the camp will do damage. if they defend, hello ravenlord!
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    YASHAMARU: dobrej tip náhodou, hned s tím jdu na twitter :). Jak ale píše SALUSA_SECUNDUS, je to těžko použitelné. Ideální situace asi bude taková jako včera - tj že se bitkuje o lebky a zjistí se, že třeba jedna skupinka skeletonů zbývá nebo že někde leží bezprizorní lebka. Tehdy zahlásit "hele, zbývá lebka, tak jí nechme bejt a jdem pushovat lajny". Tj cíleně na to nehrát, ale když to nastane, tak toho využít.

    YASHAMARU: supr, tohle jsem pořád zkoumal, kdy to asi může být. Takže teď je to jasný.
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    YASHAMARU: me se to libi, vcera byla situace spis takova, ze se enemy team na doly uplne vyprd, takze bylo jasny, ze uz kvuli tomuhle prohraje nezavisle na tom jak dlouho bysme pekli golema.

    pro hypotetickou standardni hru, kdy je to vyrovnany, tady nevidim pro tohle prostor, protoze lebky z trashe se seberou vzdycky, tady neni o cem a u golema typicky bejva teamfight.. jedine teda za predpokladu, ze se teamfight rozhodne jeste predtim, nez je zabitej golem, potom by se to dalo, ze se vedome jedna lebka nesebere a portuje se domu a nastava co popisujes, ze musi z enemy teamu nekdo dojit dolu a sebrat to a v tomhle case jsou oslabeny ty co zustali nahore. taky kdyz jsou lebky blizko stavu 50 na 50, tak se tim pecenim posiluje i enemy golem a to se muze zle nevyplatit..

    jako ja jsem rozhodne pro to vyzkouset, jen to vidim jako moc zapodminkovany, aby se to dalo udelat :)
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    YASHAMARU: dobra prace
    DIOM
    DIOM --- ---
    YASHAMARU: strategie je to dobrá, jen si nás s ní včera seznámil hned po tom co jsme sebrali tu lebku..takže příště ;)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Tady je presny timing na to, kdy vzit gianty:

    If you capture your siege giants when the enemy golem is walking past their tier 2 (very front) fort, the giants will stay behind your gate and help kill their golem faster. *You can kill the giants when the golems are rising, but if they die and the yellow circle pops up, wait to take it until the golem is at the enemy front fort)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Zaradil bych to nekam k nesbirani prvniho (nebo dvou) tributu za ucelem naexpeni na lajnach + campy, aby byla jistota, ze level 10 seberete jako prvni s predstihem a vsechny lajny budou pushnuty. Takze 3 a vsechny dalsi tributy budou vase.

    Je to neco, co by teoreticky mohlo fungovat, ale zalezi to na vice vecech. Hlavne na bezchybnem provedeni, protoze se to muze nepekne vymstit.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Vcera jste si ze me delali prdel s tema dolama, asi jsem to blbe vysvetloval. Proste myslenka je takova, ze golem je silnejsi cim dele hra pokrocila. Jeho sila roste s casem i kdyz neni momentalne ozivenej.

    Takze v praxi by to vypadalo tak, ze po tom co jsme s velkou prevahou vyhrali doly jsme tam mohli nechat 1 lebku a nechat naseho 90 power golema "pect".

    Nepratelsky team musi vzit tu lebku, protoze cim dele cekaji, tim horsi to pro ne bude. Zaroven je tezke zaroven branit proti silnejsimu pushujicimu teamu a soucasne sbirat v dole lebku.

    Team co pece golema mu muze vycistit cestu rucne. Pak pujde 90tkovej golem rovnou na core.

    Obecne plati princip, ze ten kdo je herne napred neriskuje. (Hloupym riskem, ktery nemusel podstoupit muze prijit o svou herni vyhodu). Naopak ten kdo je pozadu musi riskovat a bud se to vyplati a je zpet ve hre a nebo stejne prohral, ale alespon to zkusil.

    Tzn. takoveto peceni golema se da povazovat za safe play, kdy se vyvarujete dalsich 4 fightu o doly, ktere muzou dopadnout jakkoli.

    Jen abych to vysvetlil, stejne to asi nikoho nezajima, ale me to prijde jako zajimava strategie. V tom hernim spechu se to nedalo rychle vysvetlit.
    DIOM
    DIOM --- ---
    YASHAMARU: pravda..na hák bych málem zapomněl..detail :D
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Diome to musis pouzivat ten hak, vis? Haky prez baraky, tak se to dela.
    LOFEEK42
    LOFEEK42 --- ---
    DIOM: na videjkach vypada dost nebezpecne, ale to je kazdej hero v tech spravnych rukach :)
    DIOM
    DIOM --- ---
    LOFEEK42: Stitches je výborný..jediný hrdina, kterého mám zatím na lvl 10 ..jen bacha, není tolik tankovací jak z počátku vypadá a až do levelu 10 nemá žádný únik a na té desítce si na to ještě musíš vzít ten správný skill..od lvl 16, kdy má masivní stun na Slam je pak mnohem silnější.

    můj Slam build: 3,1,1,1,2,1,1

    Heroes Hero Stitches :: Heroes of the Storm Stitches stats and strategy.
    Heroes Hero Stitches :: Heroes of the Storm Stitches stats and strategy.
    http://www.heroesfire.com/hots/wiki/heroes/stitches
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam