Proto jsem to nedaval pod navod jak to neposrat. Protoze kdyby to dodrzovali random lidi co je dostaneme, tak tu hru vzivote neprohrajou. Ja kdyz jsme tam treba my 3+2 nebo 4+1 tak ja nikdy (nadsazka) od tech random lidi nechci, aby sli na vlastni pest na camp. Jedinny co tim vytvareji je riziko. Jsem uplne spokojenej s tim, kdyz si plni 123 a pricmrndava s ostatnima ve 4rce.
Vetsinu her vyhravame jen diky lepsi komunikaci. Ale kdyz hrajeme team vs team, tak jde krasne videt, jak jeden malickatej fail obrati tempo cely hry.
Vcera jsme hrali ten dragon shire, zezacatku jsme jim dali ownaz, meli jsme mnohem vic killu, lvl 10 s naskokem 2 lvlu. prvni 2 draky...
a pak se cast teamu sla podivat jestli enemy team dela camp. a umreli tam.
a tempo hry se uplne obratilo, enemy mel silnej camp, meli jsme -2 lidi na shrines, prohrali jsme draka, kterej byl megasilnej a rozbil nam vsechno a najednou to vypadalo ze jsme v prdeli.
nakonec jsme to vyhrali diky megahaluzi, protoze jsme je zaskocili a rozbili jim core. ale to byl all in jako prase a opravdu velke stesti ze nikoho nevideli na ceste tam.
ale na ty hre bylo videt, ze 5v5. jedna mala chybicka v jinak naprosto perfektni hre obrati tempo cely hry.
a pritom, kdyz si to vezmes slo simply o nedodrzeni pravidla 3 bez se vylecit pred pristima shrinkama, ne neni lepsi napad se jit podivat, jestli nepratele delaji ten campik.