• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    OSCURO: welcome :)
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    Dnes pozvanka do bety, tutorial, par her a docela prijemne prekvapeni s jakou lehkosti se to hraje. Az me to docela chytlo.
    DIOM
    DIOM --- ---
    STAROJDA: to co popisuješ byl právě úplně na pytel hozenej Odin a spálená ultimátka..ale fakt je, že se to praktikovalo a sám jsem to xkrát použil, byť většinou úplně zbytečně, protože zabít Odina je snad ještě jednodušší než zabít Tychuse..jinak jsem taky spokojenej se současným Tychusem..Odin nakládá ještě víc, jen ten třetí skill je celkem k ničemu, driftovat s takovou krabicí, to už chce pořádný manévrovací prostor :D
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: no promiň, ale taková lama zas nejsem. Jen říkám, co jsem viděl - Tychus naběhl do bitky, kitoval a dával dmg a když už byl na umření, tak hodil Odina jako druhej health bar. To nazývám "tankovací záležitostí". Odin se primárně neházel s myšlenkou "tak teď jim nasázím pořádnou damage", ale s myšlenkou "tak, teď si zachráním prdel druhým health barem a mimochodem jim k tomu přihodím pořádnou damage".
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    STAROJDA: odin tankovaci zalezitost? mozna se vrat k tomu dark souls zase.. :)
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    Tak jsem se po delší době (pár dní co jsem drtil Dark souls) vrátil do Nexusu a novej patch je moc pěknej :). Stihl jsem dvě hry a v obou bych Tychus a musím říct, že novej Odin mě dost baví. Předtím to fakt byla tankovací záležitost, kterou Tychus spustil když umíral. Tj nesloužíl k dmg, ale k záchraně života. Teď to naopak musí pustit před bojem a je to tedy přesně nástroj na damage jak má být - podobně jako Arthas pouští ghouly nebo Kerrigan Maelstrom. Za mě dobrý :)
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    zde je zaver mych vcerejsich pokusu:

    1. Sonya je porad nahovno
    2. Arthas je porad dobrej tank
    3. LiLi porad neumim hrat a navic me prestala bavit
    4. Rewind u Tassadara je dost cool, hodit 4x psi storm uz opravdu zaboli

    :)
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    YASHAMARU: a i coop se da prohrat :)
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    prostě nám včera přišlo, teda nejen mě, že všichni hrdinové, jakože bez výjimky, vydrží daleko méně než před patchem
    (nebo vše prostě dává větší dmg?)

    akorát nikde o tom nic není, tak je to takové podivné no, na oficiálních fórech je jen nekonečné bulení, proč si jako dovolili nerfnout toho či onoho oblíbeného hrdinu a že ho tím vlastně odepsali a tak.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    K vyzkouseni predelanych postav jsem se vcera nejak nedostal, ale z toho co jsem koukal se mi hodne libil jak rework raynora, tak tychuse.

    warrior zmeny vypadaji na papire hrozne, ale nedokazu posoudit, protoze je nemam moc nahrany. k muradinovi jsem se uz vyjadril a chen sel rovnou do garbage tieru :(((
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    SUNBEAM: nee, taky jsem nic nezaznamenal. jestli neco, tak se plosne snizilo damage casteru, ale kdybych si o tom neprecet, tak si toho asi ani nevsimnu.

    Novej interface je fakt cucavej :) Patch kde prislo ranked s novou grafikou pro me nastavil latku hodne vysoko a musim rict, ze se jim ju podarilo prekonat. Hlavne player profily jsou libovy. Mam tam animovane sve tri nejoblibenejsi postavy ve hre Zeratul, Illidan, Valla, takze jsem spokojenej jak zelva :)

    A je srandovni, jak do statistik pridali coopy, aby meli vsichni pekne win raty :) Ale ja proti tomu nic nemam sak coop je taky hra :D
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    prostě takový pocit, že skilly které nedělaly tolik nakládají, autoattacky, vše, že například výbuch tyraela sežere 3/4HP a tak
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    SUNBEAM: ani ne, mi to prijde stejny :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    SUNBEAM: fakt? z ceho mas ten dojem?
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    nezdá se vám, že všechno dostává daleko ale daleko více dmge?
    jakože chary jsou papírový, doslova
    KORAL
    KORAL --- ---
    YASHAMARU: Sledovl jsem včera Zuna jak snima hrál.
    Používal techniku, že na začátku dal na každou lajnu jednoho a team běhal po mapě a kosil, zaímco oni nasávali XP ze všech tří lajn a ze zabijení !

    další kombinace co včera vymyslel/použil, bylo, jak píše yasha, že jeden zustaval v bázi nesmrtelnej a ostatní bojovali :-) Umřel a hned zase jeli dál.

    Každopádně mu dělalo problémy ovládat všechny tři najednou. Je pravdou, že tyhle hrdinové nebudou pro kde koho a bude to jen pro pár vyvolených. Ale pokud to budpou umět, bude to masakr za ně.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    Na LV jsem zvedavej :) myslim ze prvni tyden s nema budou vsichni hrozni :D koukal jsem vcera chvili, jak s nema zuna zapasil. furt nadaval, ze too much micro a ze si pripada jak v dote :)

    Moc me neoslovili, takze jsem nad nema nejak extra netheorycraftil, ale myslim si, ze na nekterych mapach bude treba super ty blbecky rozdelit a se dvema jit pomoct k tributu a jednoho nechat nasavat na lajne, ale nevim.

    Nebo jestli tam je nejakej slabej, tak ho pouzivat jako zivou "wardu" a posadit nekam do jungle, aby daval vision pri delani neceho riskantniho.

    Ja se spis tesim, jak je budem farmit, nez se to za ne lidi poradne nauci :D
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    YASHAMARU: j predpokladam, ze to tak je. Ja jen jestli mne nesali zrak :D
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    LIQUIDFREAK: asi bug? nebylo by to poprve, co by se jim patchem par veci co doted fungovaly rozbilo.
    DIOM
    DIOM --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: no řekl bych, že už dneska večer budeme chytřejší :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam