• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    DIOM
    DIOM --- ---
    YASHAMARU: já jsem teda taky noob, ale tohle mi přijde jako vycucaný z prstu..to ať se na mne mistr nezlobí..hlavně na jednom seznamu má Stitche jako nejlepšího tanka, aby na dalším seznamu měl na vyšším tieru ETC a Sonyu.. jebat tyhle tiery, zvlášť na naší úrovni..nic dobrýho ti to nepřinese :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    C9 iDream's Tier List for HotS(Heroes of the Storm)
    http://heroesofthestorm.github.io/idream-tierlist

    tierlist :)) illidan got some love :) je to delany na 5v5 competetive play jako vzdycky, ale i tak zajimavy. dobryho azmodana jsem nepotkal uz dlouho, a jestli jsem ho potkal, tak jsem to stejne nejspis nepoznal, ze je dobrej.

    jinak jde videt, ze jsem noob, protoze nektery volby moc nechapu. sonya mi prijde moc vysoko, valla moc nizko :)
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    February 18 Hotfix Patch Notes - Forums - Heroes of the Storm
    http://us.battle.net/heroes/en/forum/topic/16353295862

    General

    The Reconnect System has received several improvements, which should help players more quickly rejoin in-progress Heroes matches from which they’ve disconnected. The Reconnect System will continue to undergo evaluation going forward, and further improvements will be implemented as necessary with future updates.
    DIOM
    DIOM --- ---
    se mi líbí jak to všem ze začátku přijde jednoduchý, aby následně zjistili, že to je přesně naopak ..just sayin ;)
    GAPPO
    GAPPO --- ---
    Včera jsem zjistil, že mám klíč ... i když mě MOBA hry moc nebrali, tak jsem to zkusil .. no a musím říci, že tohle tak špatné není ... jsem mile překvapen ... v jednoduchosti je krasa :)
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    OSCURO: welcome :)
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    Dnes pozvanka do bety, tutorial, par her a docela prijemne prekvapeni s jakou lehkosti se to hraje. Az me to docela chytlo.
    DIOM
    DIOM --- ---
    STAROJDA: to co popisuješ byl právě úplně na pytel hozenej Odin a spálená ultimátka..ale fakt je, že se to praktikovalo a sám jsem to xkrát použil, byť většinou úplně zbytečně, protože zabít Odina je snad ještě jednodušší než zabít Tychuse..jinak jsem taky spokojenej se současným Tychusem..Odin nakládá ještě víc, jen ten třetí skill je celkem k ničemu, driftovat s takovou krabicí, to už chce pořádný manévrovací prostor :D
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: no promiň, ale taková lama zas nejsem. Jen říkám, co jsem viděl - Tychus naběhl do bitky, kitoval a dával dmg a když už byl na umření, tak hodil Odina jako druhej health bar. To nazývám "tankovací záležitostí". Odin se primárně neházel s myšlenkou "tak teď jim nasázím pořádnou damage", ale s myšlenkou "tak, teď si zachráním prdel druhým health barem a mimochodem jim k tomu přihodím pořádnou damage".
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    STAROJDA: odin tankovaci zalezitost? mozna se vrat k tomu dark souls zase.. :)
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    Tak jsem se po delší době (pár dní co jsem drtil Dark souls) vrátil do Nexusu a novej patch je moc pěknej :). Stihl jsem dvě hry a v obou bych Tychus a musím říct, že novej Odin mě dost baví. Předtím to fakt byla tankovací záležitost, kterou Tychus spustil když umíral. Tj nesloužíl k dmg, ale k záchraně života. Teď to naopak musí pustit před bojem a je to tedy přesně nástroj na damage jak má být - podobně jako Arthas pouští ghouly nebo Kerrigan Maelstrom. Za mě dobrý :)
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    zde je zaver mych vcerejsich pokusu:

    1. Sonya je porad nahovno
    2. Arthas je porad dobrej tank
    3. LiLi porad neumim hrat a navic me prestala bavit
    4. Rewind u Tassadara je dost cool, hodit 4x psi storm uz opravdu zaboli

    :)
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    YASHAMARU: a i coop se da prohrat :)
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    prostě nám včera přišlo, teda nejen mě, že všichni hrdinové, jakože bez výjimky, vydrží daleko méně než před patchem
    (nebo vše prostě dává větší dmg?)

    akorát nikde o tom nic není, tak je to takové podivné no, na oficiálních fórech je jen nekonečné bulení, proč si jako dovolili nerfnout toho či onoho oblíbeného hrdinu a že ho tím vlastně odepsali a tak.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    K vyzkouseni predelanych postav jsem se vcera nejak nedostal, ale z toho co jsem koukal se mi hodne libil jak rework raynora, tak tychuse.

    warrior zmeny vypadaji na papire hrozne, ale nedokazu posoudit, protoze je nemam moc nahrany. k muradinovi jsem se uz vyjadril a chen sel rovnou do garbage tieru :(((
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    SUNBEAM: nee, taky jsem nic nezaznamenal. jestli neco, tak se plosne snizilo damage casteru, ale kdybych si o tom neprecet, tak si toho asi ani nevsimnu.

    Novej interface je fakt cucavej :) Patch kde prislo ranked s novou grafikou pro me nastavil latku hodne vysoko a musim rict, ze se jim ju podarilo prekonat. Hlavne player profily jsou libovy. Mam tam animovane sve tri nejoblibenejsi postavy ve hre Zeratul, Illidan, Valla, takze jsem spokojenej jak zelva :)

    A je srandovni, jak do statistik pridali coopy, aby meli vsichni pekne win raty :) Ale ja proti tomu nic nemam sak coop je taky hra :D
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    prostě takový pocit, že skilly které nedělaly tolik nakládají, autoattacky, vše, že například výbuch tyraela sežere 3/4HP a tak
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    SUNBEAM: ani ne, mi to prijde stejny :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    SUNBEAM: fakt? z ceho mas ten dojem?
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    nezdá se vám, že všechno dostává daleko ale daleko více dmge?
    jakože chary jsou papírový, doslova
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam