• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    Heroes of the Storm Global Championship: http://us.heroesofthestorm.com/esports/en/ - RIP
    Novinkama a hero guidy https://www.icy-veins.com/heroes//
    Statistiky z replayu: https://www.hotslogs.com/
    Informace o mapach a hrdinech: http://www.nexusmaster.com/
    rozbalit záhlaví
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    YASHAMARU: Jen aby to nebyl takovy ten placebo efekt jako v lolku kde nerfli champa, kteremu pak spadla winrate o dost procent a po par mesicich se ukazalo ze ho v skutecnosti nenerfli :))
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    illidan nakonec dobrej drop o 8.5% :))) rip.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    ja bych ji bez toho asi nehral. imo je to nejlepsi a nejrychlejsi pusher ve hre diky prave tomuhle.

    teamfight dagger stejne nezvrati. ty jsou jen o tom jestli trefis drsnou silence :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    SKY_MAX: bere se to kvuli tomu siege potencialu. na nekterych mapach to mas neuveritelne imba, vem si treba spider queen kdy farmis enemy push jen ze jdes kolem jak statham a za tebou exploze.

    ty ostatni talenty se ani nepriblizujou tomuhle efektu, proto se to tak bere.
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    SKY_MAX: Teamfight ne (pokud to neodpálí minion wave ve kterém někdo stojí)
    ALE dělá tak šílený push, že buď nepřítel nechá padnout budovu, nebo bude teamfight 4vs5, protože někdo zastavuje push, který vytvořila jedním daggerem po cestě na map objective.
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    YASHAMARU: no to může bejt, ale jeto skutečně talent takovej aby zvrátil teamfight?
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    SKY_MAX: no ten vybuch je imo jeden z nejsilnejsich skillu ve hre, tezko tam brat neco jineho
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    to je zvláštní že nikdo na sedmičce neberete ten heal, dokonce i hotslogs řikaj, že nikdo to nebere.. přitom mě se to hrozně osvědčuje, máte díky tomu hrozně velkej sustain a nikdy se nemusíte vrácet a i když prohrajete team fight a máte 200 zdraví, tak můžete zmizet na jinou lajnu, a tam za jednu dagger neberete půlku hápéčeka jste furt na mapě a furt splitpushujete
    zvláštní
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    ZARREMGREGARROK: dobrej tip

    u me:
    bonus minioni
    envenom
    vybuch
    silence
    splinter q
    btb
    blink/silence

    nedam na to dopustit :) ale libi se mi, ze ji kazdy stavi jinak. imo znamka dobreho hero designu
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    opodstatnenim v pvp je uptime pro vulnerable 16-2 talent. je to sice jen 2sec UP time na jedno CD ale je to taky 25%. a to je opravdu dost. je zcela pochopitelne pokud tym na to neumi reagovat a nedokazou to vyuzit. ale pro sikovne lidi je takovy narust dmg na dve sec zcela dostacujici pro nuke.... a debuff ktery se jeste rozleze. takze dokaze nejak vyuzit i aoe. a diky tomu ze to jde na vse. tak pomoci jednoho W a E smetes nastackovane minion wave behem dvou vterin. proto mi osobne dmg bonus na Q prijde obtizneji vyuzitelny. protoze to W ho ma svym zpusobem taky.
    v pve buildu umozni castejsi heal.
    problem celeho pve buildu je ze pokud hrajes proti uvedomelemu tymu tak te proste solo pushovat nenechaji. zaplni ti linku. a pokud pujdes na jinou. tak oni taky prejdou. a kdyz se hraje opravdu tymove tak ani ty campy nedelas jako sylvana solo, protoze na solo to neni efektivni casove. takze ten heal a vetsi dmg jen na miniony nema pro me takovy vliv na hru.
    PEDROBEAR
    PEDROBEAR --- ---
    VICTIM81:omlouvam se pokud sem te urazil ja jen reaguju na nazor nazorem.

    Cooldown stejne nevyuzijes casteji. Hodis jednou do mobek umre to a des dal. Hero damage je zanedbatelna, hazi se kvuli vypnuti mobu / vezi. Uloha sylvanas je pushovat / hero damage. Dyka nic nezmuze a je skoda si vyplacat talent hned na zacatku tim nejmin efektivnim moznym zpusobem.
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    PEDROBEAR: tak tvuj spin z talentu lost soul - lvl 1 cd na W, je uplne mimo.
    kdyby tu kazdy mel reagovat v takovem stylu na nazory ostatnich tak by to tu stalo pekne za hovno.
    ten talent se bere jako naprosty unverzal protoze sedi do pve i pvp focusu. coz je neco co na lvl1 slouzi jako flex pick. kdy jeste nemusi byt jasne zda te nechaji solo puschovat nebo ti budou hrat couter push. kdy linka se sylvanou se forcne jako silnejsi linka. takze nejsi sam ale je to treba 2v2 nebo 3v3 nebo i 4v4 dle mapy. pak ti talent na cisteni minionu je naprd protoze tam je tolik lidi ze to chcipa hned.
    PEDROBEAR
    PEDROBEAR --- ---
    ZARREMGREGARROK: ten druhej talent je celkem volitelnej, ja preferuju to ubit co nejrychleji nez sledovat 10 sec jak mi utika stealther. Tam neni nic vylozene spatne
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    PEDROBEAR: Envenom po nerfu hodíš na stealthera a on nezmizí po dalších 10 sekund ať dělá, co chce.
    PEDROBEAR
    PEDROBEAR --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: 1 talent bud 200% merc / mnion damage - merc damage pokud chces jet push build, nebo 25% withering fire range pokud chces jet assasin build.

    Ale v zadnym pripade redukci coldownu na dyku -.- to je uplne waste.
    To je jak ji na plastickou operaci zvetseni penisu v nabidce maji 30 cm a ty si vyberes 2 centimetrovej pupinek.

    druhej talent envenom po nerfu mi prijde celkem o nicem, davam si refresh arrow. pri team bitkach se hodi.
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    ICARUS: tvoje verze je v podstate PVE build. kltery diky nizsimu cd a healu vcelku rychle ale hlavne bezpecne dokaze brat campy jeden za druhym takrka nekonecny sustain. ten pve build jsem hodne hral na zacatku. ted to stavim bez healu a jako prvni talent beru range na Q. je to lepsi na poke a jakekoli pvp. a dokazes tim popnout miniony pod nohama enemy coz je v kombinaci s explozi dalsi mala pomoc. ted kdyz ji hraju tak to stavim proste vice dle kompetetivniho buildu co jsem nekde videl.
    coz je
    1-1
    4-4 4-1 patri do toho PVE
    7-1
    10-1
    13-1
    16-2
    20-1 teleport pouze pokud jsem casto primarni cil. jinak nikdy.
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    Me na sylvu na prvni talent pride lepsi ta redukce cd na Wcku, prijde mi to lepsi nez nejaky ammo, ktery te stejne nezajima, kdyz muzes vez zastunovat. Mas takle lepsi push, popripade sustain, pokud picknes i talent na heal a hlavne o 2s mensi cd na plosny aplikovany vulnerable debuffu je fakt hodne si myslim.
    SALOMET
    SALOMET --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: Hm, to je zajímavej build, někdy to zkusím.

    Hehe, mi v lolku hrozil další decay LP, tak jsem se tam na jednu hru odtrhla od HotS. Ten moment, kdy zkoušíte bodyblockovat nepřátele a ono to nefunguje je k nezaplacení:D
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    mozna jo, ja jsem ale zvyklej chodit hned na zacatku na nejakou vez a spalit na ni ammo.. casto to vychazi a velice brzo se tim padem probourame a me to pride jako velka vyhoda.. zaroven musi enemy team venovat energii na to, aby me hlidali a ja jim to ammo nepalil a tim padem nevylepsoval pozici svejm minionum/mercenaries treba chvilku pred objectives atd..
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: Má smysl ten první talent v porovnání s větším dostřelem Withering Fire?
    Není věž jen ve dvou stavech: Zastunovaná, nebo mrtvá?
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    ja ji stavim takhle

    destroy ammo
    envenom
    vybuchovani minionu
    arrow (possesion i po nekolika pokusech je proste o dost slabsi nez ten sip)
    movement speed
    enemies vulnerable
    teleport

    da se s ni pekne zazlobit bud kdyz neni hlidana nicenim vezi nebo sundavanim slabsich kusu pres ten haunting wave, oblibeny cile jsou valla a raytard, ktery myslej, ze nejak zdrhnou, ale nezdrhnou :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam