YASHAMARU: dal jsem teda leoricovi druhou sanci a musim priznat, ze tohle je presne gameplay na ktery jsem celou dobu cekal :)
nabehnout do houfu nepratel, focus keep, bavit se tim, ze nejakou dobu me nejde zabit, kdyz stihnu vypalit ultimatku, umrit, enemy team odjede spokojene pryc, jenze ja jsem za 10 sekund zpet a uz busim do keepu, enemy jsou nasrani, musi se vratit, tentokrat me zabijou trosku driv, jsou spokojeni, jenze ja jsem za 20s zpet a opet mlatim do keepu, enemy se opet vraci, mezitim utikaj objectives, jsou rozhozeni, sice me zase zabijou, ale napotreti uz najednou pada keep k zemi.. ted uz jsou dedikovany 1-2 heroes, ktery me hlidaj v bazi, aby me mohli hned zabit, ale nemuzou se od tama hnout, protoze ja se za chvilku zase objevim.. allies uz zacinaj picovat do chatu "noob leorik" "retard leorik" "report leorik" jenze najednou jsou vsechny keepy dole a diky vyhranym objectives a katapultum, ktery nema kdo branit vyhravame hru
dluzno dodat, ze tohle funguje jenom za predpokladu, ze je to kolem 10. lvlu bud nerozhodne nebo nas team ma lehce navrch.. potom je tahle taktika vyborna v tom, ze to enemy team uplne rozhodi, nejdriv se smejou, jaky delaj jednoduchy killy, ale postupem casu jim to zacne dochazet, ze je pruser a zacnou zmatkovat.. pokud bychom ale vyrazne prohravali, tak si toho proste jenom nebudou vsimat a rozbijou nas core daleko driv, nez ja timhle vubec sundam jedinou keepu..