• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    power murky!
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: presne takhle sem videl predevcirem hrat jednoho typka proti nam a bylo to teda dost otravny... Ale prijde mi to relativne lehce counterovatelny v HL, kdyz proti tomu postavis tym, ale na QM je to opruz silenej... asi jako murky :-)
    KORAL
    KORAL --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: zní to zajímavě, ale v podstatě mi to trochu připomíná murkyho. Pokud má vajíčko dobře schované, je to stejná osina v zadku jako Leoric.
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    YASHAMARU: dal jsem teda leoricovi druhou sanci a musim priznat, ze tohle je presne gameplay na ktery jsem celou dobu cekal :)
    nabehnout do houfu nepratel, focus keep, bavit se tim, ze nejakou dobu me nejde zabit, kdyz stihnu vypalit ultimatku, umrit, enemy team odjede spokojene pryc, jenze ja jsem za 10 sekund zpet a uz busim do keepu, enemy jsou nasrani, musi se vratit, tentokrat me zabijou trosku driv, jsou spokojeni, jenze ja jsem za 20s zpet a opet mlatim do keepu, enemy se opet vraci, mezitim utikaj objectives, jsou rozhozeni, sice me zase zabijou, ale napotreti uz najednou pada keep k zemi.. ted uz jsou dedikovany 1-2 heroes, ktery me hlidaj v bazi, aby me mohli hned zabit, ale nemuzou se od tama hnout, protoze ja se za chvilku zase objevim.. allies uz zacinaj picovat do chatu "noob leorik" "retard leorik" "report leorik" jenze najednou jsou vsechny keepy dole a diky vyhranym objectives a katapultum, ktery nema kdo branit vyhravame hru

    dluzno dodat, ze tohle funguje jenom za predpokladu, ze je to kolem 10. lvlu bud nerozhodne nebo nas team ma lehce navrch.. potom je tahle taktika vyborna v tom, ze to enemy team uplne rozhodi, nejdriv se smejou, jaky delaj jednoduchy killy, ale postupem casu jim to zacne dochazet, ze je pruser a zacnou zmatkovat.. pokud bychom ale vyrazne prohravali, tak si toho proste jenom nebudou vsimat a rozbijou nas core daleko driv, nez ja timhle vubec sundam jedinou keepu..
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    YASHAMARU: nazeebo mi teda neprijde nijak extra silnej, ravenous spirit je takovy hodne meh a gargantuan je nanic, protoze nejde ovladat. nebreci kvuli pavoukum? ty mrchy maji dost slusnej damage a hlavne jsou netargetovatelny.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    tak jsme to zkouseli a celkem to slo, ale snad nejakej report da salusa, ja jsem to s nim neklikal.

    btw bob ted kazdej den breci nejen o kaelthasovi, ale pridal i nazeeba. tak ze by se nejak vratil? oni mu neco zmenili?
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    DWAY: to je vec nazoru, v zivote je spousta veci, ktere funguji, ale jsou trapne. starosta se ptal, proc jsem to oznacil za cheese, ja jsem to oznacil za cheese, protoze ta gameplay co jsem videl by pred tydnem = report za afk feeding/spatne nascriptovany bot. to ze ted na tom zalozi postavu at uz umyslne nebo ne je mi jedno. porad se mi to osobne nemusi libit. kdybych mel problem s tim, ze se to ale tak hraje, tak to sem nepostuju.
    DWAY
    DWAY --- ---
    YASHAMARU: To je reakce na to, ze je to trapne. If it works, it ain't stupid.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    DWAY: rikam nekde ze ne?
    DWAY
    DWAY --- ---
    YASHAMARU: pokud to funguje, tak proc ne?
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    STAROJDA: imo je to trapny, ja osobne preferuju snazit se kazdou hru o 0 smrti, proto cheese, umiras, feedis a stejne vyhrajes
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    YASHAMARU: co je na tom buildu "cheese"? Stějně by ho stavěl i Arthelon (TempoStorm) a vyjádřil to tak, že to je jedinej smysluplnej build :)

    Tempo Storm Arthelon - Leoric First Impressions!
    https://www.youtube.com/watch?v=9uM3daWefmw
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    jeste nazacatku muze team pomoct tim, ze na nej bude cekat s globama.

    no nevim :) sam to vyzkousim, az ho zlevni. docela se tesim.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    leoric "cheese" build

    reanimation
    hardened bones
    ossein renewal
    march of the black king
    crushing hope
    consume vitality
    hardened shield

    zezacatku rotovat mezi 2 lajnama blizko sebe. napr mid+bot na dragon shire a sbirat vsechny regen orby

    pak push co to da, kdyz zabijou, nevadi protoze diky globum, passivce a 7ckovymu talentu (setrit si az posmrtne) je hnedka zpet.

    je cimdal vic tanky a protihraci budou potrebovat cimdal vic zdroju na to ho ubranit stejne eventuelne ten keep zbori.

    diky tomu, ze se respawne kde chce je se neda zastavit nez se dostane k budovam a zaroven neztraci cas cestovanim k nim.

    jako obvykle u tehle autistickych postav, kdyz to nefunguje, jsou nasrani spoluhraci a kdyz jo tak protihraci.

    od tymu to chce agresivni hru, kdyz enemy investuje zdroje do zastaveni leorica a defenzivni, kdyz ho ignoruji.
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    BARTUC: Být v dosahu buď sebou, nebo symbiontem, nebo last hity od libovolné ability (roach soakne, jen když last-hitne) viz:
    https://www.reddit.com/...oesofthestorm/comments/30gjlt/so_how_exactly_do_xp_soaking_mechanics_work/
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    STAROJDA: jasny, ja sem to zatim nemel zapotrebi, pac sem hral kontaktni postavy :-) nicmene abathur je super :-)
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    BARTUC: musíš tu vzdálenost vykoukat - že soakuješ poznáš tak, že z mrtvýho miniona vyskočí malý fialový "xp" :)
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    STAROJDA: fajne, nevedel sem tu vzdalenost :-) dekuju
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    BARTUC: soakujes stejne jako ostatní tj. na vzdálenost cca půl obrazovky. aba soakuje pres symbiota a nebo musíš odvazne do křoví u lajny. za branou toho moc nenasoakujes
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam