• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    YASHAMARU: Ne hlasoval sem tak jak je to naprosto v poradku :-)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    CUZMAN: tobe se vole clovek nezavdeci. bylo to specialne pro tebe a starojdu a stejne spatny :D a pak ses jeste do hlasovani spletl :)
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    No jeste ze neni odstavec za kazdou vetou :-D
    MICROSHIT
    MICROSHIT --- ---
    YASHAMARU: ja to dělám tak, že když se očekává nějakej tf,tak na lajně vyzobu pár min., aby mi to nahodilo aspon trochu shieldu a pak už to jde samo,od 16 lvl je štít ultramocnej
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    to je dost metahumor :)
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    :-D
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---

    jaka verze Kerrigan recenze je prehlednejsi?

    22 hlasy od 22 respondentů

      YASHAMARU
      YASHAMARU --- ---
      jinak driv, kdyz mela kerrigan nenerfnutou verzi envenomu+blood to blood+rewind to muselo byt dobry peklo. stun z grasp, stun z bodcu, envenom, btb, rewind, stun z grasp, stun z bodcu. balanced :)

      zapomnel jsem jeste jednu vec a sice je dobry si Q schovat a k cili se priblizit nejak jinak. pak kdyz pouzije nejaky svuj escape, tak pomoci Q obet dohnat. jde to takhle, kdyz to cil hodne vytahuje. kdyz to vytahuje malo, tak se tim Q holt musi otevrit. pokud gankuji 2, taky by z toho ten kill stejne mel byt.
      YASHAMARU
      YASHAMARU --- ---
      ja se ucim kerrigan, tak muzu napsat par poznamek k ni. ma ted imo velkou vyhodu, protoze se dlouho nehrala a ted proti ni lidi neumeji hrat. ma dost nekompromisni ganky a i kdyz neni sama neviditelna, tak je dobry chodit treba se zeratulem a farmit squishiky earlygame. gameplay obecne je hodne o drepeni ve krovi a cekani na prilezitost. clear minionu je hodne pomalej a tak je lepsi ho nechat na ostatnich. pokud neni zbyti, tak to stahnout kombem, ale vetsinou je lepsi nekde delat killy.

      kombo se haze bodliny+grasp zaroven. jinak neni sance bodliny trefit. bacha na manu. je trapne hodit bodliny a pak nemit manu na grasp. nezkuseni hraci vam z komba nebudou utikat, takze neni problem ho zasahnout. hraci kerrigan, pripadne uz trochu lepsi hraci umi kombu uhnout a pak je kerrigan dost zranitelna. pokud na vas skoci kerrigan, tak je nejlepsi neutikat pryc od ni, ale sikmo bokem. tim kerrigan utecete z komba vysvetlite ji, ze nejste average lempl a po zbytek hry to bude takovej midgames tanecek mezi vama dvema jestli vas chyti nebo ne.

      dalsi tip za kerrigen je jeji Q, ktery funguje podobne jako u Irelie z LoL. pri dorazeni miniona se zresetuje cooldown, vrati mana!, doplni 10% hp a zvysi damage pristiho Q. takze utikate z boje, mate 10% hp, stavite se u minion lajny, vsechny je obskacete a jste full HP!. teoreticky to jde i v souboji, ale prakticky jakmile je TF a probiha nuklearni aoe destrukce celeho sireho okoli, tak tam ti minioni nejsou.

      proc se nekdy zda, ze je kerrigan nezabitelna? jeji skill damage ji generuje shieldy (+ Q vraci zivoty). to znamena, ze kdyz nekam skoci a do komba zasahne 3 postavy, tak je to pruser. naopak kdyz nekam skoci a vsichni to duchapritomne dodgenou, tak tam kerrigan trapne stoji, nema skilly, nema shieldy a sama o sobe je dost papir bez escape. takze nejlepsi counter na kerrigan je uhnout jejimu kombu a pak ji nekompromisne zabit.

      je to dost all-in postava spolehajici na silnou earlygame. vyzaduje velky cit pro odhad situace. pokud jde do boje priliz brzy, nepodari se ji nagenerovat stity tak je velmi zranitelna. nejlepsi je jit v 2 utocne vlne, nechat tanka vyzrat CC a damage a pak rozpoutat peklo a doufat, ze to bude stacit.

      TLDR: za kerrigan trefit kombo nebo jit domu. proti kerrigan uhnete kurva tomu kombu
      YASHAMARU
      YASHAMARU --- ---
      ja se ucim kerrigan, tak muzu napsat par poznamek k ni. ma ted imo velkou vyhodu, protoze se dlouho nehrala a ted proti ni lidi neumeji hrat. ma dost nekompromisni ganky a i kdyz neni sama neviditelna, tak je dobry chodit treba se zeratulem a farmit squishiky earlygame. gameplay obecne je hodne o drepeni ve krovi a cekani na prilezitost. clear minionu je hodne pomalej a tak je lepsi ho nechat na ostatnich. pokud neni zbyti, tak to stahnout kombem, ale vetsinou je lepsi nekde delat killy. kombo se haze bodliny+grasp zaroven. jinak neni sance bodliny trefit. bacha na manu. je trapne hodit bodliny a pak nemit manu na grasp. nezkuseni hraci vam z komba nebudou utikat, takze neni problem ho zasahnout. hraci kerrigan, pripadne uz trochu lepsi hraci umi kombu uhnout a pak je kerrigan dost zranitelna. pokud na vas skoci kerrigan, tak je nejlepsi neutikat pryc od ni, ale sikmo bokem. tim kerrigan utecete z komba vysvetlite ji, ze nejste average lempl a po zbytek hry to bude takovej midgames tanecek mezi vama dvema jestli vas chyti nebo ne. dalsi tip za kerrigen je jeji Q, ktery funguje podobne jako u Irelie z LoL. pri dorazeni miniona se zresetuje cooldown, vrati mana!, doplni 10% hp a zvysi damage pristiho Q. takze utikate z boje, mate 10% hp, stavite se u minion lajny, vsechny je obskacete a jste full HP!. teoreticky to jde i v souboji, ale prakticky jakmile je TF a probiha nuklearni aoe destrukce celeho sireho okoli, tak tam ti minioni nejsou. proc se nekdy zda, ze je kerrigan nezabitelna? jeji skill damage ji generuje shieldy (+ Q vraci zivoty). to znamena, ze kdyz nekam skoci a do komba zasahne 3 postavy, tak je to pruser. naopak kdyz nekam skoci a vsichni to duchapritomne dodgenou, tak tam kerrigan trapne stoji, nema skilly, nema shieldy a sama o sobe je dost papir bez escape. takze nejlepsi counter na kerrigan je uhnout jejimu kombu a pak ji nekompromisne zabit. je to dost all-in postava spolehajici na silnou earlygame. vyzaduje velky cit pro odhad situace. pokud jde do boje priliz brzy, nepodari se ji nagenerovat stity tak je velmi zranitelna. nejlepsi je jit v 2 utocne vlne, nechat tanka vyzrat CC a damage a pak rozpoutat peklo a doufat, ze to bude stacit. TLDR: za kerrigan trefit kombo nebo jit domu. proti kerrigan uhnete kurva tomu kombu
      SALUSA_SECUNDUS
      SALUSA_SECUNDUS --- ---
      u Soni je nejdulezitejsi trefit spear :)
      YASHAMARU
      YASHAMARU --- ---
      u soni je dobry neustale utracet tu fury, protoze kdykoli je na full, tak technicky ztraci potencialni dps. nevim jak lip to formulovat. je to dost min/max dps, ale proc se nesnazit o dokonalost :)
      STAROJDA
      STAROJDA --- ---
      Tak jsem si Sonyu pořídil, vykoukal z HotsLogs master build a stihl dvě hry (jednu coop, jednu qm). No a je to docela záhul, CD na W 1 sekunda WTF :D. A management fury je taky zajímavej.

      Chtěl jsem Salusovi dát pár otázek, ale asi si je nechám až budu mít tak lvl5, protože na dost věcí jistě přijdu sám.

      Co mě ale vyloženě baví je heroic Wrath of the Berserker, kterou lze udržovat aktivní tím že získávám Fury (což je v bitce hodně jednoduché). Takže když už se konečně WoB vypne, tak to můžu ihned nahodit znovu, protože se mezitím vyresetoval cooldown :)
      KORAL
      KORAL --- ---
      2 hry za Sonyu a masakr .... Přesně tohle jí chybělo k dokonalosti. Ta DMG a výdrž v kombinaci .... mnamka :)
      STAROJDA
      STAROJDA --- ---
      LEDOFREDO: ale bylo ;)

      Sonya’s Seismic Slam, Tyrande’s Light of Elune, and Zeratul’s Cleave will no longer place the Hero’s Basic Attack on cooldown.
      CARB6N
      CARB6N --- ---
      CUZMAN: actualy heil five
      CUZMAN
      CUZMAN --- ---
      YASHAMARU
      YASHAMARU --- ---
      CUZMAN: to je z boku fuck off nebo mavajici panacek? ja znam jen o7 jako salutovani :D
      CUZMAN
      CUZMAN --- ---
      SALUSA_SECUNDUS
      SALUSA_SECUNDUS --- ---
      ja bych se taky rad vyjadril jako uz dneska muzu rict ze nekolikalety hrac Sonyi, neznam ji sice uplne od kolibky, ale rekneme ze sem ji poznal jako nemotorne batole a zkousel jsem ji pridrzovat a ucit ji chodit.
      nicmene velmi brzy se projevila vrozena vada, pomalejsi dusevni vyvoj a nemoc kycli. misto chozeni se Sonya jenom tak kutalela, ale co chvili narazila na nejakou prekazku. jak se dostala do skolky, davali ji to ostatni dost sezrat.. a vsichni vime, jak dokazou byt decka ve skolce zakerna, po kazdem takovem zakopnuti chudinku Sonyu sproste skopali a odhodili ji zpatky do domecku.
      jenze Sonya se nevzdavala. nebyla moc chytra, vypadala jako osklive kacatko, kycle stale v jednom ohni, ale jestli neco zdedila po svem otci Barbaru Conanovi, tak to byla zarputilost a touha vsem tem mizernym parchantum ve skolce ukazat, ze na to ma. i ja se musim priznat, ze jsem v jistou chvili nad ni uz zlomil hul, rikal jsem si, ze tahle mizerna potvora se proste nikdy poradne nic nenauci. trochu se mi i ulevilo, kdyz se rozhodla odejet do internatni skoly v Irvine, aspon jsem ji ztratil z dohledu a nemusel se porad trapit nad jejim nestastnym osudem, kdy jsem ji nemohl ani trochu pomoci v jejim trapeni.
      na internatu bychom Sonyu nejlepe popsali jako "sedou mys", nicim zvlast nevynikala a nevycnivala, ale i to bylo pro nic urcite zadostiucineni, lepsi nez byt denne okopavana a ponizovana. znamky mela spis horsi, ale nikdy neprisla na hodinu nepripravena. postupne si ji profesori zacali vic a vic vsimat a objevovali v ni skryty potencial, sverovali ji stale narocnejsi ukoly a i kdyz nakonec nedokoncila posledni rocnik s vyznamenanim, ma nyni naslapnuto k zarive budoucnosti a Tier 1 u Zuny je jenom zacatek.
      a vcera jsem ji uvidel poprve. ten jeji futuristicky vzhled! pamatuji si tuhle maskaru jeste pred jejim odjezdem na internat, vim ze se mi to vubec nelibilo a prislo mi to hrozne detinsky, ale ted.. ted v nem vypada tak vyspele! a jeji elegantni roboticky jezdec, tohle je Sonya noveho veku. okamzite jsem si ji oblibil. jeji ladne pohyby, presne zamirene udery, kde je ta oskliva nesikovna holka, ptam se?!
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam