• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    mapa vizuelne moc pekna, hral sem jednou a bohuzel prohral - ztratili jsme prvnich nekolik altaru na low levelu a pak i kdyz v midgame uz jsme vitezili tak se ztratu nepodarilo dohnat, prijde mi to dost hop nebo trop -- kdyz chcipne pulka tymu treba na sun templu a jsou treba dva aktivni na strileni tak nez se to vystrili tak je jeste sance bojovat, tady kdyz je to jen capture and shoot tak pri podobne ztrate clenu tymu to je dost v pi**
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    nebo medica a Vietnam zvonit? :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    zatim me jen napadlo vyzkouset nydus worm zagaru a ninja zvonit :)
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    je strasne velka! a vubec jsem nepochopil mechaniku (ne to neni pobidka aby mi to zacal nekdo vysvetlovat stejne to nedam)
    spis mi to pripomelo sky temple na ten sem taky prvnich par her cumel jako vejr :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    nova mapa libi :)
    MICROSHIT
    MICROSHIT --- ---
    mě proti němu docela baví broodmother, samo až na to nechutný ničení tumorů
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    :)
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    LOFEEK42: Countery na Cho'Galla byly vypsané tady: STAROJDA sekce Things to Take vs Cho'Gall
    Je jich nechutně hodně.
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---