• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    XSOFT
    XSOFT --- ---
    YASHAMARU: jo, zabit normalne jde. Ale jestli ho muzes repozicovat jako treba banchee. Zdalo se mi, ze uplne linearne na misto nejezdil.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    XSOFT: no vypada, ze umre na lisknuti od abathura. ja jeste necetl skilly, jen koukal na video a tam ho zabil, jestli jsem videl spravne. no uvidime :)
    XSOFT
    XSOFT --- ---
    YASHAMARU: wisp vypada ze je point to click? (kliknes na misto dojede), nebo movable (ze si ho muzes prehazovat a scoutovat, dokud mu rekneme nedojde energie)?
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    STAROJDA: ten problem je uz hodne dlouho, fakt hodne, jen se systemem padajiciho hovna dostal k majorite hracu az ted.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    na wisp jsem zvedavej, protoze klasicky talentovy wardovani (ne zagara/abathur), tedy drony a svetlice, ktery by melo bejt teoreticky extremne silny, je celkem k nicemu protoze jde videt a zabit.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    STAROJDA: me prijde, ze slibuji dokola furt to samy uz X patchu
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: Asi seš v menšině. Lunara přináší několik zásadních novinek, z kterých je řada hráčů natěšená.

    1) Zaměření na dot damage, střídání útoků a udržování stacků (to jiný hrdina nedělá, snad jen Nazeebo kvůli last hitům)
    2) Originální pohyb (hopsání), kdy vlastně neběžíš spojitě, ale po skocích. To je zmíněno i v tom videu - že to hopsání je hodně matoucí pro nepřítele - neví jakým směrem skočíš. Navíc rychlejší move speed obecně.
    3) Ultimátky s charges. To občas bývá (Sylvanas :)), ale tady je to pro obě a dost zásadně. Opět něco relativně nového.
    4) Wisp - WISP! Nový vision nástroj, co v HotS zatím nebyl. A navíc jde talentama dost namaxovat
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    PANVA: Dovolím si zastávat trochu umírněnější stanovisko. Jistě, MM je k prdu a Ranked play se taky ještě nedostalo do přijatelné podoby. Nicméně platí, že tento problém narůstá až nyní. Zřejmě se hráči nasytili hrou jako celkem na tolik, že se pozornost zaměřuje na ty nejhlubší problémy. Paradoxně zapadl problém s dementním reconnect systémem, to čekám že taky přijde.

    Blizzard přišel úplně s novým modelem vývoje a distribuce. Pracují přísně agilně a krok za krokem přidávají iterace. Vsadím se, že jejich backlog s vylepšeníma má tisíce položek a stanovit v tom jednotlivé sprinty a priority je nadlidský úkol. Bohužel jsem jim nepodařilo zásadně přesměrovat kapacity a prioritu na matchmaking. Tolik se ale nedivím, protože a) mají relativně funkční systém b) změna je enormně "logisticky" komplikovaná.

    Čili dlouho tolerovali nářky a přemýšleli (plánovali co dál). Odložili rozhodnutí o změně co nejdéle to šlo (což je validní technika agilního vývoje), ale teď už je za pět minut dvanáct. Nyní slibují změnu a musejí jí dodat asap. Tehdy se pověst hry zachrání.

    Plánuje se:
    - vylepšení algoritmů na MM
    - atraktivnější Team league
    - Grand master league
    - Ranked play pro 3 a 4 členné týmy
    - Bany v ranked play

    Už aby to bylo!
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    to se bude hopsat tento tejden :)
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: mě se teda líbí, po dlouhý době hrdina na kterýho se docela těšim :)
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    koukam na ni a ze bych se nejak extra tesil bych nerek..
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    Lunara Spotlight – Heroes of the Storm
    https://www.youtube.com/watch?v=4OqrfLfaOnc
    PANVA
    PANVA --- ---
    Pruser HotS je ze vyslo bez poradnyho MM a Ranked play, proste to "pushnuli" z bety do verejnosti aby to zacalo neco generovat misto toho aby to vzali na dalsiho pul roku do dilny. Uprimne doufam ze se z toho poucili a na tom ranked play a MM v overwatchi budou makat od ted celou dobu do spusteni. Nejvic smesny mi na tom prijde ze kdyz se podivam na rozhovory kde Dustin hovori o pre-season, novym MM apod - problem nebyl v tom ze by nenasli hrace stejneho levelu, ale ze na to aby ho nasli potrebovali moc casu, tzn. maji metriky jak posoudit uroven hrace, nemeli ale poradny matchmaking system ktery by rychle nahazel hrace do hry - cti hloupy engineering, spatne nebo zadne algoritmy.

    Taky mi prijde debilni ze ranked play nemuzu hrat s dvouma prateli ale bud s sam, s jednim nebo doufat ze se nas sejde kazdej vecer 5. Uprimne doufam ze novej MM kterej chtej pustit ty jejich duvody ktery meli k tomuhle omezeni srovna a v dalsi iteraci to znovu povoli.
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    ENDER: Jenže to mělo referal program hned na začátku otevření pro veřejnost.
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    jestli maji problemy s timhle, tak jsem zvědavej na Overwatch :)
    ENDER
    ENDER --- ---
    YASHAMARU: kolik lidi to hraje?
    lolko melo taky ma referal program...
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    YASHAMARU: hele ja se obavam ze tady nebude problem s mm, ale s tim, ze ta hra proste vysla s krizkem po funuse. Ackoliv si myslim ze je to dobra hra a vyvojove je, co se tyce moba her velmi vysoko, tak lidi jsou toho zanru proste prehrani - po 2k her v lolku uz me ten zanr nebavi a hratelnost heroes na tom nic nezmeni. Jo, kdyby to vyslo pred tremi lety tak jsem na tom zaseklej doted, ale ted uz je proste pozde.
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    XSOFT: v parte na friend bonus vs. easy AI, znicit celou mapu a pak core.. da to kolem 130k xp zhruba za 6 minut, neni to zas tak hrozny protoze ten friend acc ma stimpack
    XSOFT
    XSOFT --- ---
    YASHAMARU: jak dlouho to trvalo? (nejaky tip na taktiku?)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    MICROSHIT: no bylo to proti vs easy ai a ti boti jsou zhruba stejne apaticti jako ja v pul desate rano praci. prez attack move a q ve smeru cerveneho health baru to bylo jak normal. jenom jsem teda nemohl vzit draka, protoze sem ho nemohl najit :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam