• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    JADE
    JADE --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: no je to jak rikam ;)
    JADE
    JADE --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: to neni uplne pravda...etc. je v ty rockovy kapele, co se tam obcas pri nejakem tom eventu vyskytovala...ikdyz mam pocit ze na kytaru zrovna mastil undead a tauren byl bubenik ;)
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    JADE: tak ja nevidel nazivo ani rock-star Taurena, takze ja se nedivim nicemu :)
    JADE
    JADE --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: tyvoe, nejak mi tahle vesmira prijde uplne neznama, zazili jsme ji nekde ve WoW ?? krom teda nejakyho pohopsavajiciho npcccka v Moonglade ?
    PEDROBEAR
    PEDROBEAR --- ---
    LEDOFREDO: :) presne ten typ hry, kvuli ktery bych to nezapl tyden dokud by me do toho zase nekdo nezatah
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    omg já se tak těšim až bude odstátnicováno.. já to budu hrát horem dolem! žádný problémy mě nezastaví!
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    Vcera sem si zas uzil par vecernich her s imbecilnim draftem s tresnickou na dortu, jiz byl posledni zapas kde jedine dps v parte byla level 9 Valla hrace jmenem Goebellz88. Presne ten typ hry ktery si nechcete dat nez jdete spat.
    J4C0B1M
    J4C0B1M --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: hmm, vypadá pěkně, skillshoty a micro-based, to mám rád
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    STAROJDA: thank you for your input.
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    hopsat se hlavne bude dobrych 20 minut ve fronte :)
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: já hopsat nebudu. Zjistil jsem, že mě baví jen hrdinové s wave clear. To Lunara moc nemá.. Naopak si brousím zuby na Abathura :)
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    tak sem na vas zvedavej jak budete hopsat..
    XSOFT
    XSOFT --- ---
    YASHAMARU: jo, zabit normalne jde. Ale jestli ho muzes repozicovat jako treba banchee. Zdalo se mi, ze uplne linearne na misto nejezdil.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    XSOFT: no vypada, ze umre na lisknuti od abathura. ja jeste necetl skilly, jen koukal na video a tam ho zabil, jestli jsem videl spravne. no uvidime :)
    XSOFT
    XSOFT --- ---
    YASHAMARU: wisp vypada ze je point to click? (kliknes na misto dojede), nebo movable (ze si ho muzes prehazovat a scoutovat, dokud mu rekneme nedojde energie)?
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    STAROJDA: ten problem je uz hodne dlouho, fakt hodne, jen se systemem padajiciho hovna dostal k majorite hracu az ted.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    na wisp jsem zvedavej, protoze klasicky talentovy wardovani (ne zagara/abathur), tedy drony a svetlice, ktery by melo bejt teoreticky extremne silny, je celkem k nicemu protoze jde videt a zabit.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    STAROJDA: me prijde, ze slibuji dokola furt to samy uz X patchu
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: Asi seš v menšině. Lunara přináší několik zásadních novinek, z kterých je řada hráčů natěšená.

    1) Zaměření na dot damage, střídání útoků a udržování stacků (to jiný hrdina nedělá, snad jen Nazeebo kvůli last hitům)
    2) Originální pohyb (hopsání), kdy vlastně neběžíš spojitě, ale po skocích. To je zmíněno i v tom videu - že to hopsání je hodně matoucí pro nepřítele - neví jakým směrem skočíš. Navíc rychlejší move speed obecně.
    3) Ultimátky s charges. To občas bývá (Sylvanas :)), ale tady je to pro obě a dost zásadně. Opět něco relativně nového.
    4) Wisp - WISP! Nový vision nástroj, co v HotS zatím nebyl. A navíc jde talentama dost namaxovat
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    PANVA: Dovolím si zastávat trochu umírněnější stanovisko. Jistě, MM je k prdu a Ranked play se taky ještě nedostalo do přijatelné podoby. Nicméně platí, že tento problém narůstá až nyní. Zřejmě se hráči nasytili hrou jako celkem na tolik, že se pozornost zaměřuje na ty nejhlubší problémy. Paradoxně zapadl problém s dementním reconnect systémem, to čekám že taky přijde.

    Blizzard přišel úplně s novým modelem vývoje a distribuce. Pracují přísně agilně a krok za krokem přidávají iterace. Vsadím se, že jejich backlog s vylepšeníma má tisíce položek a stanovit v tom jednotlivé sprinty a priority je nadlidský úkol. Bohužel jsem jim nepodařilo zásadně přesměrovat kapacity a prioritu na matchmaking. Tolik se ale nedivím, protože a) mají relativně funkční systém b) změna je enormně "logisticky" komplikovaná.

    Čili dlouho tolerovali nářky a přemýšleli (plánovali co dál). Odložili rozhodnutí o změně co nejdéle to šlo (což je validní technika agilního vývoje), ale teď už je za pět minut dvanáct. Nyní slibují změnu a musejí jí dodat asap. Tehdy se pověst hry zachrání.

    Plánuje se:
    - vylepšení algoritmů na MM
    - atraktivnější Team league
    - Grand master league
    - Ranked play pro 3 a 4 členné týmy
    - Bany v ranked play

    Už aby to bylo!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam