PANVA: Dovolím si zastávat trochu umírněnější stanovisko. Jistě, MM je k prdu a Ranked play se taky ještě nedostalo do přijatelné podoby. Nicméně platí, že tento problém narůstá až nyní. Zřejmě se hráči nasytili hrou jako celkem na tolik, že se pozornost zaměřuje na ty nejhlubší problémy. Paradoxně zapadl problém s dementním reconnect systémem, to čekám že taky přijde.
Blizzard přišel úplně s novým modelem vývoje a distribuce. Pracují přísně agilně a krok za krokem přidávají iterace. Vsadím se, že jejich backlog s vylepšeníma má tisíce položek a stanovit v tom jednotlivé sprinty a priority je nadlidský úkol. Bohužel jsem jim nepodařilo zásadně přesměrovat kapacity a prioritu na matchmaking. Tolik se ale nedivím, protože a) mají relativně funkční systém b) změna je enormně "logisticky" komplikovaná.
Čili dlouho tolerovali nářky a přemýšleli (plánovali co dál). Odložili rozhodnutí o změně co nejdéle to šlo (což je validní technika agilního vývoje), ale teď už je za pět minut dvanáct. Nyní slibují změnu a musejí jí dodat asap. Tehdy se pověst hry zachrání.
Plánuje se:
- vylepšení algoritmů na MM
- atraktivnější Team league
- Grand master league
- Ranked play pro 3 a 4 členné týmy
- Bany v ranked play
Už aby to bylo!