UNCLE_JIMBO: někde na redditu byla diskuze o tom, že statisticky (na vyšších levelech) ta manticora neprocne dostatečně často, aby se obhájila. Že pokud prahneš po dmg, tak ten Puncturing arrow je jistější. Je jasný, že když si jí vybereš, tak musíš na to myslet - neměnit cíle, počítat násobky tří (nebo sledovat ikonku critical hitu, to se dá). Souhlasím se synergiema a zkusím to opětovně zakomponovat. Nicméně doporučuju vyzkoušet i ten Puncturing arrow - na dodělávání a long-rage poke je to luxusní.
TURNPIKE: Krásně si to napsal :D, jenže např. já (a asi více lidí odsud) nejsem zdaleka na takovém ranku, abych zažíval něco jako starostlivo pripravené teamfajty... I v HL je to chaos a fightuje se často a zbytečně atd. Ale to holt musíš jít s davem, jako sólista moc nepochodíš. Takže bych se na Discipline rozhodně nevykašlal. No zkusím a uvidím. Pro udržení stacků jde vždycky zaběhnout k lajně nebo na žoldáky a tam attackovat.
Za zmínku stojí mapa Battlefield of Eternity, kde jsou typicke super dlouhé bojůvky kolem immortalů - tam je to jeden rozvleklej teamfight a stacky tam můžou ucházet docela pravidelně.