• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    YASHAMARU: ten me strasne sral.. pro me auto-ignore at bude delat cokoliv :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    tak pristi hero dehaka :)
    XSOFT
    XSOFT --- ---
    TURNPIKE: par buildu k valle
    Heroes of the Storm Build Guide: Equinox's Valla Guide :: HeroesFire
    http://www.heroesfire.com/hots/guide/equinoxs-valla-guide-24

    zkusim to s timhle:
    Heroes of the Storm (Heroes) Builds & Guides, wiki, database and forums. Heroes Hero Build Guides on HeroesFire Wiki!
    http://www.heroesfire.com/hots/talent-calculator/valla#sIf5
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    noo to si psik teda nezaslouzil :(
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    kdyby se někomu nechtělo číst, tak tady je highlight z balance updatu který přijde dnes v noci:

    NOVA (buff): zvýšení HP a regen, snížení cooldownu a mana cost Snipe (Q), Pinning shot (W) +10% slow na 40%

    XUL (nerf): snížení basic attack dmg, nerf talentů pro skeleton build (Trait), Spectral Scythe (Q) snížení dmg a zvýšení mana cost, Cursed Strikes (W) attack speed redukce snížená z 50 na 40%

    REHGAR (ultranerf): ultimátku Ancestral healing (R) už nemůže castit na sebe


    MICROSHIT
    MICROSHIT --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: na dva, ať stihnu dq .))
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    MICROSHIT: aspon na den :)
    MICROSHIT
    MICROSHIT --- ---
    dneska se mi zdálo, jak jdu upravenej z hospody,vylezu za roh a tam stál Chogall a začal mě honit a chtěl mě sejmout D: asi si dám chvíli pauzu....))
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    mobil. sorry
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    YASHAMARU: tebe to ui pekne zkousi teda.. a hra nebypada uplne vyhrane v danem momentu :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    battle net me kicknul ze hry nekde v pulce a po reconnectu jsem musel hrat bez UI po pameti. Uplne uzasny nevidet cooldowny na skillech :D

    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    Otázka byla "jak byste hráli AA build", ale myslím si, že Hungering Arrow build je pořád nejlepší
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    Tak Tempered by Discipline je fajn, to asi pojedu. Podržení stacků fakt dává dost času navíc na udržení DPS a lifesteal je znát.

    Stejně tak je v pohodě ta Manticore. Třetí hit se s novější grafikou sleduje dobře (crit je vidět) a hlavně jsem zapomněl, jak parádně to funguje na budovy. Budova totiž neuteče a třetích hitů je tak dostatek :)
    TURNPIKE
    TURNPIKE --- ---
    punishment sa na lane a campy moc nehodi. do teamfightu je ten ramp-up skvely, ale je skvely len na zaciatok fightu. cim je dlhsi fight, tym viac stracata tento talent na efektivite. keby mal pridanu hodnotu pri full stacku, napr mini leech / shield na ability a pod, bol by to vyvazeny talent a vazna konkurencia pre ostatne. takto je to jednorozmerna zalezitost
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    A ještě přihodím aktuální thred na redditu aneb zanedbávaný Lvl 1 talent Punishment. Taky asi zkusím :)

    Auto Attack Valla : heroesofthestorm
    https://www.reddit.com/r/heroesofthestorm/comments/49x73f/auto_attack_valla/
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    TURNPIKE: se mi zdá že žiješ moc v teorii a nebo na moc vysokým ranku :). Kolikrát sóluju s Vallou (k nelibosti týmu), čistím lajny a gank nepřijde. Resp hlídám si mapu a včas se dekuju. Ale uvidím no, musím to večer nažhavit a pak kdyžtak zareportuju.
    TURNPIKE
    TURNPIKE --- ---
    STAROJDA: immortali su rozvlekli len do ultimatiek. potom uz sa kill zabezpecuje lahsie a death timer je citit, hraci s dobrym aoe dokazu cistit mobikov popri fighte.
    a nemyslim ze mas niekedy cas odbehnut si na camp alebo na wave nastackovat si hatred. a ani rozumne, kedze si skvely target na gank
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    UNCLE_JIMBO: ad moment překvapení na Stoneskin. No on Blood for Blood je taky dobrý překvápko - sebereš HP a přidáš je sobě. To mi otočilo už hodně fightů :). A ani pak nezdrhne, je zpomalenej. Ale jinak ano, range je fakt smutnej a používám to hlavně když jsem moc nablízko omylem, tj v krizi.
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    UNCLE_JIMBO: někde na redditu byla diskuze o tom, že statisticky (na vyšších levelech) ta manticora neprocne dostatečně často, aby se obhájila. Že pokud prahneš po dmg, tak ten Puncturing arrow je jistější. Je jasný, že když si jí vybereš, tak musíš na to myslet - neměnit cíle, počítat násobky tří (nebo sledovat ikonku critical hitu, to se dá). Souhlasím se synergiema a zkusím to opětovně zakomponovat. Nicméně doporučuju vyzkoušet i ten Puncturing arrow - na dodělávání a long-rage poke je to luxusní.

    TURNPIKE: Krásně si to napsal :D, jenže např. já (a asi více lidí odsud) nejsem zdaleka na takovém ranku, abych zažíval něco jako starostlivo pripravené teamfajty... I v HL je to chaos a fightuje se často a zbytečně atd. Ale to holt musíš jít s davem, jako sólista moc nepochodíš. Takže bych se na Discipline rozhodně nevykašlal. No zkusím a uvidím. Pro udržení stacků jde vždycky zaběhnout k lajně nebo na žoldáky a tam attackovat.

    Za zmínku stojí mapa Battlefield of Eternity, kde jsou typicke super dlouhé bojůvky kolem immortalů - tam je to jeden rozvleklej teamfight a stacky tam můžou ucházet docela pravidelně.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam