• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    battle net me kicknul ze hry nekde v pulce a po reconnectu jsem musel hrat bez UI po pameti. Uplne uzasny nevidet cooldowny na skillech :D

    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    Otázka byla "jak byste hráli AA build", ale myslím si, že Hungering Arrow build je pořád nejlepší
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    Tak Tempered by Discipline je fajn, to asi pojedu. Podržení stacků fakt dává dost času navíc na udržení DPS a lifesteal je znát.

    Stejně tak je v pohodě ta Manticore. Třetí hit se s novější grafikou sleduje dobře (crit je vidět) a hlavně jsem zapomněl, jak parádně to funguje na budovy. Budova totiž neuteče a třetích hitů je tak dostatek :)
    TURNPIKE
    TURNPIKE --- ---
    punishment sa na lane a campy moc nehodi. do teamfightu je ten ramp-up skvely, ale je skvely len na zaciatok fightu. cim je dlhsi fight, tym viac stracata tento talent na efektivite. keby mal pridanu hodnotu pri full stacku, napr mini leech / shield na ability a pod, bol by to vyvazeny talent a vazna konkurencia pre ostatne. takto je to jednorozmerna zalezitost
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    A ještě přihodím aktuální thred na redditu aneb zanedbávaný Lvl 1 talent Punishment. Taky asi zkusím :)

    Auto Attack Valla : heroesofthestorm
    https://www.reddit.com/r/heroesofthestorm/comments/49x73f/auto_attack_valla/
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    TURNPIKE: se mi zdá že žiješ moc v teorii a nebo na moc vysokým ranku :). Kolikrát sóluju s Vallou (k nelibosti týmu), čistím lajny a gank nepřijde. Resp hlídám si mapu a včas se dekuju. Ale uvidím no, musím to večer nažhavit a pak kdyžtak zareportuju.
    TURNPIKE
    TURNPIKE --- ---
    STAROJDA: immortali su rozvlekli len do ultimatiek. potom uz sa kill zabezpecuje lahsie a death timer je citit, hraci s dobrym aoe dokazu cistit mobikov popri fighte.
    a nemyslim ze mas niekedy cas odbehnut si na camp alebo na wave nastackovat si hatred. a ani rozumne, kedze si skvely target na gank
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    UNCLE_JIMBO: ad moment překvapení na Stoneskin. No on Blood for Blood je taky dobrý překvápko - sebereš HP a přidáš je sobě. To mi otočilo už hodně fightů :). A ani pak nezdrhne, je zpomalenej. Ale jinak ano, range je fakt smutnej a používám to hlavně když jsem moc nablízko omylem, tj v krizi.
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    UNCLE_JIMBO: někde na redditu byla diskuze o tom, že statisticky (na vyšších levelech) ta manticora neprocne dostatečně často, aby se obhájila. Že pokud prahneš po dmg, tak ten Puncturing arrow je jistější. Je jasný, že když si jí vybereš, tak musíš na to myslet - neměnit cíle, počítat násobky tří (nebo sledovat ikonku critical hitu, to se dá). Souhlasím se synergiema a zkusím to opětovně zakomponovat. Nicméně doporučuju vyzkoušet i ten Puncturing arrow - na dodělávání a long-rage poke je to luxusní.

    TURNPIKE: Krásně si to napsal :D, jenže např. já (a asi více lidí odsud) nejsem zdaleka na takovém ranku, abych zažíval něco jako starostlivo pripravené teamfajty... I v HL je to chaos a fightuje se často a zbytečně atd. Ale to holt musíš jít s davem, jako sólista moc nepochodíš. Takže bych se na Discipline rozhodně nevykašlal. No zkusím a uvidím. Pro udržení stacků jde vždycky zaběhnout k lajně nebo na žoldáky a tam attackovat.

    Za zmínku stojí mapa Battlefield of Eternity, kde jsou typicke super dlouhé bojůvky kolem immortalů - tam je to jeden rozvleklej teamfight a stacky tam můžou ucházet docela pravidelně.
    TURNPIKE
    TURNPIKE --- ---
    disciplina na lvl13 max tak do QM, na ranked sa nehodi lebo tam su rozhodujuce teamfajty. ktore nevznikaju nejak organicky ale sa starostlivo prpravuju, caka sa na setup, nepozornost supera, cooldowny. nieje ziadna sanca udrziavat si hatred stacky

    AA build by som siel

    1 Rancor
    4 Manticore
    7 Searing attacks / Repeating arrow
    10 Rain / Strafe
    13 Frost shot / Giant killer / Spell shield
    16 Blood for blood
    20 Nexus frenzy

    kde je viac moznosti / v zalezitosti od situacie (mapy, kompozicie, combo)
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    STAROJDA: Manticore má strašnej power, synergie s attack speedem, hraju to i v AA buildu na Zeratula, v kombinaci s tím zbytkem je to čím dál silnější
    Giant killer přidává dmg, není to špatný, ale mě se hraje líp s tou disciplínou, máš super tool navíc, heal, movement speed, attack speed a tam je pak pěkně vidět Manticore, extra hustý je to po Nexus frenzy
    A na 16 je jasnej Executioner pokud máš Jainu, Arthase, Stitchese, Leorica, Rehgara a dalsi AoE CC, Blood for blood nehraju protože má malej range, to radši uteču než si jít pro těch pár HPček a chcípnout kvůli tomu.. Stoneskin je podle mě mnohem lepší když už, protože má moment překvapení = low hp bait>shield>kill, doplňuje se s Tempered by Discipline a umožňuje agresivní engage

    ale každýmu vyhovuje trochu jinej styl hry, takže netvrdím že takhle je to nejlepší
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    V poslední době jedu Vallu DPS build takto:

    1 Rancor
    To je jasná volba, zvlášť teď s buffem

    4 Puncturing arrow
    Toto jedu pro přidání burst dmg (tak jí hráli profíci naposled před zmizením Vally z mety). Včera jsem jel Vampiric Assault, protože byli slabí supporti v týmu. Vampiric má synergii s Rancor a i pak dál v talentech, takže by měl být taky silnější. Manticore jsem hrával dřív, ale to jsem právě vyměnil za Puncturing arrow, který na dmg vychází obecně lépe.

    7 Searing Attacks
    To je jediný validní talent na tomto tieru. Přidaná dmg je zásadní a hlavně to umožňuje trochu skill play. Načasování je zásadní. Hodí se i na bosse, immortaly apod. Dobré je pustit ji na začátku boje, kdy je ještě dost many.

    10 Strafe
    Opět parádní skill talent s načasováním do team fightu. Buď na začátek, když je jisté že nedostanu stun a nebo naopak na čištění prchajících nepřátel. Nicméně možná zkusím někdy i Rain of Vengence, dostalo to buff a CC je taky důležité. Vyplatí se hlavně do comba s jiným stunnery.

    13 Giant killer
    To beru většinou, i proti squishy teamům. I tak to přidává další dmg v synergii s buildem. Proti tankům je to ještě zásadější (žejo, Cho'Galle). Nicméně po komentu UNCLE_JIMBO musím zkusit i Tempered by Discipline. Heal je z toho parádní a propojení s Hatred mi nedošlo! Že se podrží 10 stacků dlouho je zásadní, protože to je problém u DPS Vally, když zahajuje souboj bez stacků. Jinak jsem zkoušel i Spell shield proti mágům, ale ten se dá obejít dobrým pozicováním a načasovaným útěkům přes E.

    16 Blood for Blood
    Hlavně proti tankům, ale obecně další burst + zpomalení cíle. Dřív to dávalo 15% max HP, teď jen 10%. Takže už to není co bývalo. Má tedy už jen smysl na hodně HP tanky a nebo vyměnit. Bohužel další volby taky nejsou nic moc - Stoneskin se chová podobně jako Spell shield (není při dobrém pozicovaní potřeba), dvojitý Vault je taky Overkill a Executioner je risk, dost často se nepodaří spojit AA s CC a není to tolik znát. Když je ale v týmu Jaina, tak je to insta-pick :D. I s jinýmy CC hrdiny (Abathurovy miny :)) to je dobrá volba.

    20 Nexus Frenzy
    Sick DPS! Tohle je třešnička DPS buildu a je rouhačství to nevzít. Bolt je další silná varianta, ale Vault prostě musí stačit. Jiní assassini ani základní escape nemají.
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    YASHAMARU: ja bych hral
    1 Rancor
    4 Manticore
    7 Searing Attacks
    10 xxx
    13 Tempered by Discipline
    16 Executioner pokud jde pouzit, jinak Stoneskin
    20 Nexus Frenzy

    Tempered uprednostnuju pred giant killerem, protoze krome silnyho healu v kombinaci se Searing arrows a Manticore hlavne pridava dalsich 10 stacků discipline, díky tomu se dá držet full hatred skoro pořád

    celý dohromady to má attack speed jak prase, brutalni burst a docela snadno se drží stacky
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    jak byste jeli ten valla AA build?
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: supersonya? ;)
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    MPEGYNA: nene :)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    dobre, ze trochu ubrali na tom slowu od abatura. clovek sel lesem, slapl do hovna a na malych mapach bylo hnedka po nem, jak se na nej vsichni sebehli a on se sotva vlekl.
    XSOFT
    XSOFT --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: Pekny :)
    kdyztak tady jsou ostatni http://rpboyer15.github.io/sounds-of-the-storm/
    pripade se pres http://www.zezula.net/en/casc/main.html daji vyextraktovat dalsi.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    UNCLE_JIMBO: vecer custom 1v1 come at me bro :p
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam