• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    kdo je este v praci a ma battle.net blokovanej at mi napise, poslu mu to postou

    (at me tu zase starojda nepeskuje ze sem mu rozbil mobil)
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    Je to tu, jdeme číst :)

    Heroes of the Storm Patch Notes — April 19, 2016
    http://eu.battle.net/heroes/en/blog/20099322
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    YASHAMARU: Upřesňuji - v EU to bude asi až 20.4. Tohle datum svítí v battle.net clientovi jako chystaná maintenance.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    JANDOS: fakt sem moc chtel, ale tech 60ecek si obhajit nedokazu. tretina ceny navic a v podstate nic tam neni. ani kdyz primhourim obe oci, tak tam nic nevidim :D
    JANDOS
    JANDOS --- ---
    YASHAMARU: jojo 19. ale musis mit preorder na origin verzi
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    notykraso, tenhle hero me snad donuti to zase pustit :-)
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    jestli si vybavuju dobre, tak tracer uz zejtra pro lidi, co mam predobjednany overwatch. tak sem zvedavej.

    videjko mela snad nejlepsi zatim co sem videl? pekne naaranzovany. takhle presne to ve hre vypadat nebude :D

    but bude batshitcrazyimba nebo bude mit malo hp a nebo low dps. shen by ji mel rektit. sem zvedavej.

    ten jeji teleport zpet je v podstate zeratulova wormhole pred nerfem, ktera byla uplne broken.
    JANDOS
    JANDOS --- ---
    Tracer Spotlight - Heroes of the Storm
    https://www.youtube.com/watch?v=LzaMOGjKMXw
    TURNPIKE
    TURNPIKE --- ---
    nezbudol. skor by som povedal ze z pohladu ze jug ma cd 70sec, v ramci tych 70sec kungfu hustle nahealuje viac ako nahealuje milion cups talent. to je velmi realne, hlavne ale zavisle od uptimu kedze fast feet proc je len na 1sec, takze sa hodi len ak sa predpokladas namiesto burstu skor sustain dmg
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    TURNPIKE: díky za výpočty. Nezapomněl si na Two for one? V talent calculatoru je, ale asi by se mělo přepočítat hps. I tak to ale asi nebude vycházet a je lepší prostě Jug of 1000 cups.
    TURNPIKE
    TURNPIKE --- ---
    STAROJDA: no nemusis. su proste situacie ked je haymaker uprednostneny pred avatarom. a toto je boost pre tieto situacie

    STAROJDA: hodil som si trosku matematiky, healing brew healuje na lvl25 204.7hps pri 0% fast feet uptime a az 511.8hps pri 100% uptime fast feet. build: http://www.heroesfire.com/hots/talent-calculator/li-li#hERx
    na lvl25 jug of 1'000 cups healuje 1740.2hps (s talentom million cups na lvl 20)... stale 3.5x nasobok oproti full healing brew builde so 100% uptime fast feet
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    STAROJDA: na jeden target je klidně možný že nahealuješ víc Qčkem, to by asi nikdo ani učko nezapínal, ale na víc targetů určitě ne, Qčko má moc velkej CD... problém toho Učka je spíš easy interrupt
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    To mě spíš zajímá ten Waterdragon u Lili. Někde jsem viděl zmínku, že je vypočteno, že když místo healovací ultiny spamuješ Q, tak healuješ víc než s tou ultinou! A navíc u toho můžeš autoattackova a castit ostatní ability. Možná to ale platí až pro lvl20 když máš Kung-fu Hustle. Čili by se možná vyplatilo brát Waterdragon jako solidní CC a dmg.
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    TURNPIKE: těžko to nazývat buffem, když to musíš vyměnit za Avatara. Tím že si nalvl 10 vezmeš Haymaker tak defakto tu postavu hned nerfneš :)
    TURNPIKE
    TURNPIKE --- ---
    UNCLE_JIMBO: jasne ze Avatar bude mat stale prednost, ale buffovat tier1 warriora nie je moc rozumne. aj ked je to ulti ktora sa moc nepouziva
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    S tím Muradinem to taky nebude tak žhavý ne? sice žádnej buff nepotřeboval, ale Haymaker má docela low dmg ( 331.76 +4% per level) a primární použití bylo odpálení mimo zbytek teamu a kill, takže tu sekundární dmg nikdo neřešil. Teď můžeš trefovat zbytek enemy teamu jako kuželky, ale tím přijdeš o ten efekt oddělení s velkou šancí na kill i o Avatara, takže si nemyslím že by to byl bůhví jakej nářez, spíš to jen dává další možnost.. otázka je pak s talentem na lvl20, to už je docela spam..
    TURNPIKE
    TURNPIKE --- ---
    jo ten balance patch az na muradin buff vyzera celkom rozumne. mozno by som trosicku viac nerfol illidana
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    tak dalsi balance patch :)
    TURNPIKE
    TURNPIKE --- ---
    zabudol: ked spominas ze prehravali ste na tom ze stale dive&kill zagary / lunary

    jeto jednoznane chyba na ich strane, kedze ranged assasin z 30% speed ktory sa necha v 5v5 divnut stoji zle. rovnako zagara, 20% speed na creepe (zly position / nema creep?). moze to byt aj problem warriora, muradin zo slow a stunom nemoze nechat prejst okolo seba meele do zadnych radov. co sa tam dialo ale uz vies ty
    TURNPIKE
    TURNPIKE --- ---
    YASHAMARU:
    STAROJDA:

    tam je vela veci co by mohlo fungovat. hlavne mi chyba ze si neuviedol mapu, to je tiez dost podstatna podmienka. uvazujem nad tym takto:

    zvazit ako counter nejake combo:
    - johana + lili (40% uptime blind + super cc)
    - aba + johana/artanis/leoric (superSymbiote + split push)
    - ETC + jaina / keal / butcher (one moshpit to win it all)

    - na nejakom takomto combe by sa dala postavit taktika, doplnil by som to niekym ako valla, lunara, raynor ktory su dost efektivny voci meele hrdinom, zeratul pre setup
    - doplnil healom: ak je dost peelu a cc tak urcite morales, inac rehgar alebo karazhim
    - za specialistu nazeeba ktory je tiez vysoko nebezpecny vs meele, alebo trufol aj nieco netradicne ako murkyho alebo vikingov

    to je vsak len 50%, druha polovica je to ako vie kto hrat daneho hrdinu a celkova strategia:
    - je to vysoko agresivny team (diablo, grey, thrall) s ktorym sa neda hrat vyrovnana partia bez vyhody na vasej strane (moment prekvapenia, terenna vyhoda, CD's rdy, perfektny setup), je potrebny velmi konzervativny postup, max map awareness, ziadne hunty a chase, vytvarat pasce (def, retreat do counterattacku)
    - maju hrozne vela stunov a CC takze talenty na skracovanie CC nutnost
    - pracovat okolo protivnikovych vyhod, najkritickejsi je asi thrall zo sunderingom, je to ich jednoznacny opener, trackovat CD a pozicia celeho teamu pri hrozbe sunderu by sa mala tocit vs. thrall. potom diablo ktory dokaze efektivne oddelit niekoho z teamu + force wall = kill
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam