• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    MPEGYNA
    MPEGYNA --- ---
    ZABIK: cokoliv, co ma aoe, blind, speed a nebo co si na kopiich muze delat quest. tj. tassadar, zarya, arthas, johanna, dehaka, lunara, lili, sonya, tracer, gul'dan, artanis, ragnaros a falstad (lightning rod pere furt do samura, i kdyz da kopie, jestli to uz nefixnuli).
    ZABIK
    ZABIK --- ---
    LEDOFREDO: Aha takze je to jenom takovy jiny prepis toho stejneho... diky

    MPEGYNA: S tema kopiema je prave pruser... vetsinou me jeden na jednoho sunda pres ne i kdyz neni invis... a kdyby nahodou ne tak v invis odbehne :D no a obracene kdyz uz ho vychytam v invis tak hodi kopie a mam problem :D Ani neivm ktery hero ho dobre counteruje...
    MPEGYNA
    MPEGYNA --- ---
    ZABIK: ad armor - jak uz se tu psalo, spell armor 25 znamena redukce dmg spellu o 25 %, physical armor takto funguje na autoataky a jen armor je na vsechno tj. spell i autoataky. je to novinka, spell armor ma nove anub, physical arthas a armor ma greymane ve worgen forme, plus to davaji taky talenty jako dampen magic.

    ad samuro - on tak silnej neni, jen lidi proti nemu neumi hrat, je to stejny jak s novou - utoci hlavne solo a nejucinejsi je ho proste zabit, protoze nema zadnej selfheal. problem je zmateni jeho kopiema, protoze ty maji dobre udelany ai. dobry je vedet, ze tower/fort/keep kopii sejme jednou ranou, taky kopie maji 50 % hp samura, takze kdyz dostane neocekavane velkou ranu, je to s nejvetsi pravdepodobnosti kopie. az do lvl 20 je pri bladestormu jasny, co je pravej samuro, pac kopie to umi az na 20 lvlu.

    jinak jak jsem psal - je to char typu nova/zeratul. nejucinejsi obrana je zabit driv nez zabije. utikat mu nema smysl, protoze ma v talentech vyssi movement speed a pozdeji muze mit i blink, honit ho taky ne, protoze jeho stealth ma po spusteni min 1 sekundu neodhalitelnost a z talentu redukci dmg ve stealthu.
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    popis toho armoru by mel byt bud v poslednich nebo nejakych predchozich patch notes ... jak to chapu ja je ze spell armor je procentualni vyjadreni redukce dmg na skilly, physical armor je procentualni vyjadreni redukce dmg z autoataku/minionu..
    ZABIK
    ZABIK --- ---
    WOTAR: A ten armor je procentualne? Normalni armor je asi na physical dmg...
    S LI Ming jsem moc problem nemel... ale ten samuro pro me vycniva... Mozna to je tim ze je ted hodne hrany...
    Ale sere me ta jeho univerzalita... Krome nasiraci invis jeste ty kopie...s nema dava v pohode i campy a sunda sam i hrdiny ktere by podle me invis hero zabijet nemel :D
    Jsem vzdycky mel za to ze invis hero bude slaby kvul itakvoe velke vyhode, ale samuro mi neprijde i bez invis slaby :D
    WOTAR
    WOTAR --- ---
    ZABIK: Tak spell shield ti vykreje DMG z Abilit, ale ne auto atacku:-) Samuro mi přijde taky jako strong, ale subjektivně je pro mně teda horší třeba Li Ming.
    ZABIK
    ZABIK --- ---
    Zdravim,
    mel bych dotaz... nehral jsem hots ted nejakou dobu a zase jsem se k tomu vratil... co jsme koncil tak nejnovejsi hero byl Dehaka... nejake novinky jsem si uz prosel co se tyce talentu atd... ale videl jsem ze treba anubarak ma nejake spell armor a k tomu jsem se uz nedopatral jak funguji ty armory... vysvetlil by mi to prosim nekdo ve zkratce?

    PS. jsem jenom takovy srac nebo je ten Samuro fakt tak zasrane OP? :D
    WOTAR
    WOTAR --- ---
    Tak jsem zkoušel Medivha v brawlu a určitě kupuju jako dalšího hera až našetřim, je to hodně funny!
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    WOTAR: hele i kdyz pomines to financni hledisko, tak je proste potreba aby novej hero byl "somewhat op", jinak ho nikdo nebude mit potrebu hrat a tudiz bylo zbytecny ho delat. Funguje to tak prece i se starejma, jedinej zpusob jak vratit hera do mety je ho prebuffovat aby se zacal hrat a pak ho nerfnout na prijatelnou miru. Kdyz ho ze slabyho udelas normalnim tak neni duvod stridat z toho jinyho normalniho co hrajes.

    medivh je cool ale na me je to tezky a imo bez party s voicem nejde naplno vyuzit potencialu portalu .. nakej full party push ze zadu portalem se bez domluvy nepovede
    DWAY
    DWAY --- ---
    WOTAR: o tom zadna, ale i kdyz to neumis tak priletet ke schovanemu typkovi vyvalit do nej spell a par utoku dat si stit a utect portalem to nastve kazdeho :-D A je dobry na poletovani a dorazeni. Pripadne dohaneni nebo ustup.
    WOTAR
    WOTAR --- ---
    LEDOFREDO: Tak to je jenom dobře ne - ukazuje to, že možná nechtějí jít jenom cestou vydávání OP heru, který pak nerfnou, aby takhle víc vyvařili. Každopádně Zuljin má asi taky hodně vysokej skill cap, takový balancování nad srmtí ne?:)

    DWAY: Ale když to umíš tak to docela dobře funguje! (To neni můj případ teda:-D )

    Každopádně četli jste to ohlednutí za rokem 2016 ? Že toho docela hodně vydali, bude se měnit ředitel HoTS projektu a rozhodně se tomu chtějí dál věnovat, což ukazuje i to, že narvali prachy do reklamy.

    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    ja zas zkousel zuljina a po nastupech jaky meli varyan a rag to je slabotka teda
    DWAY
    DWAY --- ---
    Tak jsem zkoušel medivha a to je vylozene postava na trolling :-D
    WOTAR
    WOTAR --- ---
    Zdar, nechce někdo teďko na pár jakýchkoliv her ?
    TURNPIKE
    TURNPIKE --- ---
    konecne troll :) aj ked som dufal skor v nieco typovo ako shadowhunter - vol'jin
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    XSOFT: ale Mlho, vzdyt tu o tom jiz 2 dny hovorime :)

    neco aktualniho, novy hrdina Troll Zul'Jin http://www.gosugamers.net/...n-talents-revealed-ensare-voodoo-shuffle-let-the-killing-begin-and-more
    XSOFT
    XSOFT --- ---
    22.4 - tak .. ho prekvapive nerfli :)
    Ragnaros Patch Notes
    http://heroespatchnotes.com/hero/ragnaros.html

    Empower Sulfuras (Q)
    Damage reduced from 222 to 211
    Living Meteor (W)
    Damage reduced from 75 to 72
    Molten Core (Trait)
    Cooldown increased from 100 to 120 seconds
    Molten Swing damage reduced from 169 to 161
    Meteor Shower damage reduced from 159 to 151
    Explosive Rune damage reduced from 300 to 285
    Lava Wave (R)
    Cooldown increased from 100 to 120 seconds
    Damage reduced from 86 to 60
    Shifting Meteor (W)
    Quest requirement increased from 50 to 75 Heroic target hits
    WOTAR
    WOTAR --- ---
    LEDOFREDO:
    ELEMENT_LEAD: Já reklamu zase poprvé zahlédl na Instagramu:-)


    ELEMENT_LEAD: Jo tak to je bez debat, ono i teď je aspoň z mý zkušenosti znatelný, že je je hráčská základna menší a to hlavně při matchmakingu, i když mám dojem, že se to zlepšuje. Ale třeba je to taky jenom tim, že se dostávám z pralesní ligy:-D
    ELEMENT_LEAD
    ELEMENT_LEAD --- ---
    WOTAR: mozna jsem se nestastne vyjadril, ale myslim to tak, ze d3 nebo stara si celkem v klidu zahrajes i kdyz to nebude hrat mraky lidi. kdezto v hotsku je potreba velka hracska zakladna, protoze na kvalitni hru k sobe prirazujes 10 lidi. ve starovi ti staci jen 2.
    ELEMENT_LEAD
    ELEMENT_LEAD --- ---
    LEDOFREDO: twitch me spamoval "heroes defy" videjkem a nejak soubezne bezelo jeste jedno gameplayovy (wtf) s Varianem a Ragnarosem a jeste cinematic. Me se teda poslednich par dni stridaly tyhle tri, nevim co ostatnim.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam