LAKSYMO:
Já ti nevim...
Na TH13 jsem přešel před týdnem a to proto, že krom zdí už nebylo co vylepšovat. Heroes na max, budovy na max snad jen krom mortarů. A to, že zdi jsou fajn na maximum je urbal legends. Jak jsem už psal. Pokud nemáš všechny na max, tak pak je jedno zda jsou na 10 nebo 12, protože je vždy WW dá na dva šťouchy.
Mnohem větší benefit je v tom, že mám další budovy, dalšího heroa, takže to mě posune mnohem dále než zdi na 13.
Nebo mi to prosím vyvrať...
Co se týče dobývání bejsky, tak to není tak jednoduché... Jak jsem psal, pokud povedeš klasický pozemní útok, tak ta široká "dead zone" nutí jednotky, aby vždy našly cíl vně středu. Nejde to skočit na jeden jump elixir. A ono se pěkně o tom píše, ale s gobliny na mě nikdo neútočil snad už dva roky...
Taky je dobré si všimnout detailů:
1/ Quinu většina útočníků deployne nalevo, aby brzo zničila EA. Za ní hodí healery, kde je hned sestřelí ty černé trapky. Včera jsem si všiml poprvé, že někdo ke Quině hodil jeden balón jako vějičku... Stejně nalákala jen dvě trapky a ostatní sestřelili healery.
2/ volné hradby vně. Mnohem lépe kompenzují namaxované hradby. Ona je velká pravděpodobnost, že WW potká v cestě ještě jednu hradbu navíc. Čti dva štouchy navíc...
No rád si poslechnu objektivní kritiku. Ale ta tvá je spíše takové to obecné zvolání "nejsi namaxovaný", ale moc nechápu kam to směruje... (viz výše).
O tom jak bejska je úspěšná bych spíše nechal hovořit čísla. Jsem v Titan II, hraji to JEN jeden útok ráno a jeden večer, pokud nemám nějaké slepé období, kdy jen vybírám kolektory. Občas o víkendu hraji vícekrát. Gemy nekupuji a používám velice výjimečně (viz počet na screenu), takže opravdu to mám jen FF...