NIMROD_: Já bych se přimlouval za gfx50r.
Měl jsem to parkrát v ruce a vubec to neni tak těžký jak to vypadá. Možnost adaptovat středoformátový skla, pokud máš, mi přijde nesporná výhoda. Ale třeba i kvuli tomu fotit nudle, totiž wide formát…
Cena totiž oproti x-pro3 neni o tolik jinde. Za ty peníze mi to dává větší smysl. Občas se objeví příznivě, když člověk nespěchá…
Jinak bych prederoval x-pro2, posun obrazovýho výstupu u 3 podle mýho skromnýho názoru neni markantni a 2Mpx navíc neni rozdíl pralticky žádnej.
Ale možnosti OVF u xpro2 jsou prostě jinde, pokud je to pro člověka zajímavý.. Bohužel i řešení toho výklopnýho display u 3 neni žádná výhra, na stativu je to dokonce spíš blbý…
Já mam hass cfv 50c ii, je to super k V systemu, ale jinak gfx má nespornou výhodu závěrky v těle a tudíž neomezených možností co se týče objektivů třetích stran… Některý středoformátový skla za to stojej, ale to tobě asi nemusím zmiňovat:)
Já tu stěnu občas používám na linhofce, ale ten formát snímače je pak samozřejmě joke. Tam je jediná výhoda že s widepan zadkem může člověk dělat nudle. Jenomže tim že ten posuvnej zadek je díky mechanismu víc vzadu než rovina filmu na kazetě, tak je velmi obtížný, ba až nemožný to provozovat se širokáčema.. Což by bylo u adaptace gfx ještě víc markantní..
Je to všechno otázka priprit:)