jinak pořád prozkoumávám Destiny jedničku (je toho tam opravdu hodně) a už vím, co mne na tý hře tak strašně nebetyčně sere.
Dám příklad.
Klasicky potřebuju vybavení a tak jdu do Prison of Elders, což jsou vlastně arény. První arénu dělám vlastně navíc ještě sám, než mi hra připojí další dva hráče. Jsou šikovní, jde nám to pěkně od ruky, uděláme všechny tři základní a pak finální, skutečně krutej boj s bosem a jeho pohůnky. Mám krásné score, největší počet zabití, nejvíc asistence zabití, několikrát jsem zvedal i spouhráče, třikrát za všechny boje zvedali i oni mne.
Překvapení - odměna spočívá nikoliv v tom že bojujete, ale že nakonec jak joudové běžíte do vaultu a v krátkém časovém úseku stihnete vybrat loot. Já jsem sice s nima běžel a dvakrát je resuscitoval, ale doběhl v poslední vteřině a stačil "Xknout" jen jednu bednu, dostal jsem jen trochu glimu a světýlko, protože ale si hodně věcí levelím, tak mi pak z jejich rozebírání mám světýlek plnou prdel.
A když na konci mise hra losovala a odměňovala, hráč s nejmenším počtem zabití dostal zbraň v krásné barvě, po které jsem toužil a já dostal rukáv o 2 statistiky lepší, než jsem měl. Za celou námahu.
Tahle náhodnost mne nebetyčně sere, se musím přiznat. Na zemi v rusku, u eventu kde má všechno level 4 občas padne celá luxusní sada a odměn je strašně moc, že se nevejdou na obrazovku a tady, potom co se snažíne máte právo na skok a běh do vaultu, to vymejšlel debil, tohle. A vysvětluje to znalé hráče, co při strajku zůstávaj nečinný, už věděj že nemá cenu bejt aktivní a tvrdě bojovat, stačí když to někdo prostě dokončí.
Takl tohle bych viděl jako základní velkej minus. //možná jsem rozežranej z her od Ubi, kde u Division jsem si nakonec všechno co jsem chtěl vybojoval, ale tam jsem si nikdy nepřipadal, že je to o štěstí a ne o schopnostech. Odměny teda, ale na gearu to stojí.