• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRAGEDDestiny - May the light of awoken Traveler reach and guide you even in the Reef! For the Cayde! [PC|PS4|XO]
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Nemluve o tom, ze event pocita s poradnou pripravdou, tzn. ze potrebujes mit nahrabano spoustu armory klicu na Valkyry. Je to videt u WarSatu publicu, ktere jsou dost podobne, ale Warminde posila valkyry i bez klicu, takze se daji udelat s prstem v nose.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    WRATA: IMHO je problem DPS. Pokud nejsou vsichni 380, tak to proste nedaji. A ano, umira se vetsinou na to, ze ti nikdo nekryje zada.
    WRATA
    WRATA --- ---
    TRAGED: Vzdy kdyz jsem to zkousel tak nas roztrhal boss. Nevim cim to je ale proste ma hrozne moc HP a asi to chce hrozne velkou koordinaci protoze v publicu ho proste nestihame zabit
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Osobne jsem tedy nevidel dokoncit ani tu treti vlnu.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    přesně tohle jsem říkal.

    Nicméně ne, nyní prostě vychází Destiny 2 - druhý díl a ten je třeba koupit jak základ, tak i annual pass. Je to vlastně nová hra.
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    Stejne to nechapu :-D
    LOFEEK42
    LOFEEK42 --- ---
    LOFEEK42: ha už to mám

    Alongside seasonal updates and live events available to every Destiny 2 player, Forsaken Annual Pass provides bonus rewards and introduces three premium content releases (anticipated in Winter 2018, Spring 2019, and Summer 2019).
    LOFEEK42
    LOFEEK42 --- ---
    Mám v tom stále trochu guláš, pokud mám expansion pass, tak mi stačí koupit standard edition nebo annual pass, protože v tom budou další "expanze"? :D
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Destiny Iron Gjallarhorn Prop Replica | ThinkGeek
    https://www.thinkgeek.com/product/kkpu/
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Destiny 2: Forsaken - E3 Story Reveal Trailer
    http://www.youtube.com/watch?v=0-VAnh7r-_8
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TRAGED: super, děkuju, takže vylevelit všechny :)

    Já si říkal, že tady bude určitě nějakej fígl na to hraní, ha! TOhle se mi líbí.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    selfresurection.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    VIRIK: Rozdílu jsou v použitém elementu - na ostitovane nepřátele platí nejlépe stejný element jako ma štít, efektech na granátu a melee a superpoweru. Voidnova je na dálku, thunder je nablízku a sudinger ma resurection.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TRAGED: to přece není omluva, abych při prvním hraní zjišťoval ojeby, že není důležitý týmově hrát, ale ulejvat se a nejdůležitější je běh do vaultu. Je to dost demotivující.
    Za stejnou dobu mi na běžných mapách popadal potřebný gear a fialky jsem nakonec získal prostě jinak. Jako nakonec se do vězení jako chodí pro konkrétní krámy, kde máš docela blbou šanci že ti padne.

    Spíš je taky vidět, jak je těžký takovou hru správně designovat. Tady pak koukám na BioWare a jejich anthem, kteří tohle nikdy nedělali chtějí v únoru vydat něco podobnýho.

    Spíš mi řekni, jsou rozdíly mezi Voidwalker, Sunsinger a Stormcaller a mám to všechno levelovat? Nebo je to tam jen pro kosmetický výběr a jinak to moc nedává?
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    VIRIK: Tak když už víš jak ty bedny fungujou...

    Mě nastvali, ze v posleni expanzí přidali na bedny ve Strike misích ještě klíče, takže musíš chodit častějš, jednou pro klíč jednou na bednu atd.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    jinak pořád prozkoumávám Destiny jedničku (je toho tam opravdu hodně) a už vím, co mne na tý hře tak strašně nebetyčně sere.

    Dám příklad.

    Klasicky potřebuju vybavení a tak jdu do Prison of Elders, což jsou vlastně arény. První arénu dělám vlastně navíc ještě sám, než mi hra připojí další dva hráče. Jsou šikovní, jde nám to pěkně od ruky, uděláme všechny tři základní a pak finální, skutečně krutej boj s bosem a jeho pohůnky. Mám krásné score, největší počet zabití, nejvíc asistence zabití, několikrát jsem zvedal i spouhráče, třikrát za všechny boje zvedali i oni mne.

    Překvapení - odměna spočívá nikoliv v tom že bojujete, ale že nakonec jak joudové běžíte do vaultu a v krátkém časovém úseku stihnete vybrat loot. Já jsem sice s nima běžel a dvakrát je resuscitoval, ale doběhl v poslední vteřině a stačil "Xknout" jen jednu bednu, dostal jsem jen trochu glimu a světýlko, protože ale si hodně věcí levelím, tak mi pak z jejich rozebírání mám světýlek plnou prdel.

    A když na konci mise hra losovala a odměňovala, hráč s nejmenším počtem zabití dostal zbraň v krásné barvě, po které jsem toužil a já dostal rukáv o 2 statistiky lepší, než jsem měl. Za celou námahu.

    Tahle náhodnost mne nebetyčně sere, se musím přiznat. Na zemi v rusku, u eventu kde má všechno level 4 občas padne celá luxusní sada a odměn je strašně moc, že se nevejdou na obrazovku a tady, potom co se snažíne máte právo na skok a běh do vaultu, to vymejšlel debil, tohle. A vysvětluje to znalé hráče, co při strajku zůstávaj nečinný, už věděj že nemá cenu bejt aktivní a tvrdě bojovat, stačí když to někdo prostě dokončí.

    Takl tohle bych viděl jako základní velkej minus. //možná jsem rozežranej z her od Ubi, kde u Division jsem si nakonec všechno co jsem chtěl vybojoval, ale tam jsem si nikdy nepřipadal, že je to o štěstí a ne o schopnostech. Odměny teda, ale na gearu to stojí.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    VIRIK: Díky!
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    HALCYON: já tě přijmu
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    TRAGED: Skrytá nástěnka, sorry a dík.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam