TRAGED: je to tak, že máš před sebou větší štít. Ten držíš L2. Nebo můžeš používat štít na hození nebo na melee. Když si ten štít rozevřeš tak to chrání osoby za ním. Klidně celou partu, a celá parta (pokud střílí skrz něj) má větší DMG. Ty ne. Ty střílet ani nemůžeš.
Ale ten štít je void dmg, takže detonuje opakovaně. A to dělá tu brutální dmg do bose jenom tím štítem.:
Viz.:
Melee - Tactical Strike: Sentinel’s melee ability causes an explosion around the target when it hits. This eruption of damage will also trigger any void detonators attached to nearby targets.
Perk - Controlled Demolition: All void ability damage attaches a void detonator to the target. Dealing damage to a target with a detonator attached causes it to explode after a certain threshold, creating a chain reaction that attaches detonators to surrounding enemies.
Perk - Resupply: Sentinel players and their allies will regain some grenade energy and health when detonators explode around them.
Super - Banner Shield: The super is still the shield, but now it creates a wall of light that blocks incoming damage when the player is in the guard position — and yes, allies can shoot through this barrier. Allies firing through the barrier will extend Banner Shield’s duration.
Destiny 2: Forsaken’s nine new supers revealed - Polygon
https://www.polygon.com/...7/6/17538458/destiny-2-forsaken-supers-subclass-new-trees-abilities-class