LIBRIUM: S těma reklamama na léky je to ještě o poznání extrémnější, než zdejší situace s reklamama na zvířecí krmivo. Všichni začínající chovatelé krmí zvíře nevhodnýma sračkama, protože těch jsou plné reklamy, zatímco kvalitní krmivo velkoplošnou reklamu nezadává, inzeruje v chovatelských časopisech a na výstavách. Tam ale začínající nezkušený majitel prvního zvířete obvykle nepřijde. No a s léky je to ještě horší, reklama na předražené hovadiny existuje, reklama na léky neexistuje, takže když pacient začne uvažovat, jak řešit svůj problém, tak první vystřídá padesát doplňků výživy a pak teprve jde k lékaři. Možná, kdyby mu nějaká reklama předestřela před oči, že existuje na jeho problém skutečný lék, který mu ale napíše jen doktor, že by tam šel dřív.... a nebo ho sháněl pokoutně na internetu, no, to je otázka.