TUKI: Super díky :)
K tomu mě napadaj další, vedle sedačky na levo mam stejnej otočnej, jako je ta uzávěrka, ale víc diferáků tam nemam, nějakej nápad, k čemu to je? A předpokládam, že bych jí neměl zapínat ani za jízdy v bahně, žene ;)
A to naftový topení, podařilo se mi ho zapnout nějakym displayem na palubce tak, že foukalo, ale ne teplej vzduch, což sem předpokládal, že je kvuli tomu, že neni nafta v nádrži topení, máš nějaký instrukce k tomu, jak se to přesně celý zapne teda? On ten display tam je teda nabastlenej, tak je možný, že někdo bypassoval tenhle ovladač a jde to ovládat jen tim displayem.
Jinak už máme první úspěch, vyměněnej prasklej klínovej řemen během hodiny (i s cestou do autodílů), změřenej podle provázku a pasoval tam .)
Jinak ještě teda, nefunguje nám tam startér, údajně kvuli elektromagnetickýmu spínači, ale jak se koukam na schema, tak nechápu, co by na něm mohlo nefungovat tak, že by stále startoval (spojenim kontaktů na tom spínači, když se tam vrazí šroubovák). Takže moje reverzní inženýrství svedlo vinu na spínačku, kterou sem ale zase vyloučil tim, že když se otočí do startovací pozice, tak jde slyšet cvaknutí relátka. Na druhou stranu si ale vzpomínam na člověka, kterej taky svůj náklaďák startoval šroubovákem zespoda, a že by tolika lidem umíraly kabely mezi spínačkou a startérem? No, až bude čas, tak to změřim.
No a ještě jedna věc, pro velkomotorový geeky. Na palubce neni kontrolka žhavení, což mě trochu zaujalo, trochu víc mě zaujalo, že to startuje na první otočení válce vždycky. Někde jsem se dočet o jakymsi zážehovym startování naftovejch motorů, který nepotřebuje žhavící svíčky, mohla by to bejt součást tohohle motoru? :))