• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KRISHNAMagirus-Deutz
    DRASTICS
    DRASTICS --- ---
    BOYLER
    BOYLER --- ---
    KRISHNA: tyy vole jak ten se ma?
    TUKI
    TUKI --- ---
    Allrad-LKW-Gemeinschaft • Thema anzeigen - Iveco 90-16 im Osnabrückerland
    http://www.allrad-lkw-gemeinschaft.de/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=64180
    WASHO23
    WASHO23 --- ---
    LUCIS: heh.. jak dlouho jsme se všichni potkávali než jsme se poznali :) ale to už je asi do jinýho auditka.. :D
    LUCIS
    LUCIS --- ---
    D_B_M: Radim nema internety .) jináč u těhle fotek jsem nedávno taky zamáčkla, přesně ten ročník co jsme tě tahali http://tornadoluu.rajce.idnes.cz/something_of_KoMeTaTrAvElLeRs_2months_OnThErOaD.../ (hsl: kometa, kometa)
    D_B_M
    D_B_M --- ---
    teda spis asi neni,vypada to..

    btw: prvni fotka, zamackl jsem slzu..to me magirusem tahal u constanty toho cernyho mercedesa z plaze a ja se rozhodl, ze nutne potrebuju 170d11 :]
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    D_B_M: hm, no koukam, že poslední přihlášení před víc jak rokem, tak asi moc ne :))
    D_B_M
    D_B_M --- ---
    KRISHNA: radim je tady? cool .]
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    id RADIM1






    WASHO23
    WASHO23 --- ---
    KRISHNA: ty jedeš!!!
    D_B_M
    D_B_M --- ---
    KRISHNA: krasnej fotoroman,uz se tesim na pokracovani..a nez pojedete na hory,prezuj ten zadek :)
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---

    Podlaha



    Protože v tom autě žiju a z podlahy lezly třísky a byla hnusná, tak jsem vymejšlel, jak s ní něco udělat. Neměl jsem žádnej materiál, ani sem nechtěl žádnej moc kupovat a chtěl jsem to udělat až po techno sezoně, aby se hned zase nerozmrdala.

    Tady vlevo u stěny jde vidět 100x50x3 jekl v kterym jsou vyříznutý dvě díry jako výdechy pro Trumatic. K tomu je zespoda přivařenej mezikus z kulatý trubky na hranatej jekl a celý je to přivrtaný k podlaze.



    První lať


    5cm polystyren


    A tady přichází správný porno, folie pro vyhřejvání. Vždycky sem chtěl mít teplou podlahu, když jsem viděl ceny podlahovýho topení, tak jsem si řek, že je fakt no-sense dávat to do auta, ale furt jsem tak pokukoval a snil, až jednou někdo na aukru prodával tuhle folii pro stropní vyhřejvání, stálo to trochu ukecávání, ale nakonec jsem dostal 10m2 folie za cca 2.000,-. Je to teda folie pro stropní vytápění, která je běžně výrazně levnější. Jedinej rozdíl kromě ceny, jakej jsem našel je, že oproti folii pro podlahový vytápění má tahle vyšší výkon 200W na m2 narozdíl od folie pro podlahy, která má maximálně 140W m2. Je to prej pro to, že podlaha by pak mohla bejt "nepříjemně teplá". Tak jsem si řek wtf, i kdyby byla fakt horká, tak na tom udělam PWM modulaci a bude to.



    Parotěska nad tu folii, taky jsem čuměl, ale prej to tak má bejt



    A hliníková páska, ještě děkuju Kubajzovi, že mi jí dal, máš u mě ty piva..



    Vykousnutej schod



    Nejhorší z celý podlahy bylo změřit ty velký desky tak, aby se tam přesně vešly, ten box neni uplně rovnej a hlavně zadní roleta na štorc má asi 228cm, ta deska má uříznutá 235x200, takže by tam sice šla dát kratší stranu první, ale vevnitř by pak nešla otočit, takže se tam musela dávat dveřma, který maj na štorc asi o centimetr víc, než ta deska. Navíc se to nezdá, ale to 2,5cm lamino je fakt kurva těžký, když je takhle velký. Tak velkej dík Tobovi truhlářovi a DBM při manipulaci.



    Výsledek, podlaha hřeje krásně. Horká rozhodně neni a tak jsem fakt rád, že jsem tam nedával jen folii pro podlahový vytápění. Navíc je to velká plocha sálavýho tepla, takže už neni potřeba přímotop, kterej vysušuje vzduch. Nicméně furt je to jen zhruba 1000W elektrickýho příkony převedenejch na teplo, takže na vytápění v mrazech to bohužel určitě neni. Taky je to na 220V, takže pro travelery bez agregátu taky na hovno... Na zimu je tam ta truma, ta naopak topí fakt dobře. Zkoušel jsem jí dát na max výkon, po 10ti minutách z toho leze vzduch, co má 90°C a sání jsem udělal z venku, tzn. že se tam nebude točit furt ten samej suchej vzduch. Takže můžem ject na hory..
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---

    Kapitola trauma s trumou



    Řikal jsem si, že je škoda, že truma netopí, když už v tom autě je a že už je na čase, se na to podívat. Nejdřív jsem jí chtěl jen opravit, po tom všem, co jsem s ní zažil, jsem se ale rozhod, že jí přesunu ze předu (vytápění kabiny) dozadu, aby vytápěla obytnou část.

    Najít trumu bylo celkem snadný, jenom jít po hadicích, nicméně kdo by jí čekal pod kabinou..



    Pak najít její řídící jednotku, tu jsem hledal docela dlouho, ale stačilo jít po kabelu.. Jak jsem zajásal, když jsem si všimnul, že je spálená pojistka.



    Takže jsem jí vyměnil a první náznak života je na světě.



    Jenže ale po asi 200 pokusech o nastartování furt nic. Vždycky se roztočila, pokusila zapálit plamen a pak skončila s rozsvícenou červenou ledkou, což může bejt buď málo plynu, nebo malo vzduchu, nebo přehřátí, nebo něco podobnýho. Takže depka a budem to muset rozebrat.



    Z jakýho asi důvodu se nemůže zapálit plamen? Tak evidentně tam nejde plyn, nebo je někde ucpanej, nebo je to nějak ucpaný vevnitř, co já vim, jak to tam vypadá, tak rozebíram dál



    Pak zbystřim elektromagnetickej solenoid. Zprvu mě fascinuje svojí jednoduchostí, ale zjišťuju, že je nějakej přidřenej, na poloviční plamen většinou neotevře a na velkej plamen občas taky ne. Ze všech těch pokusů všude smrdí plyn a já čekam, kdy vybouchnu. Takže jsem ho celej rozebral, prolil rostlinnym olejem a procvakal na obě strany asi stokrát.



    Jde z toho malej a velkej plamen, jenže truma furt nechce chytit. Takže rozebíram dál



    A dál....



    A dál už to ani nejde...



    Líbí se mi, jak je to celý jednoduchý, ale nechápu, proč to nefunguje, hoří to jen šíleně malym plamenem a většinou to do pár vteřin zhasne.. Zkoušim i jiný tlakový regulátory a podobný píčoviny, abych zjistil, že jedna z ocelovejch trubek, co vedou plyn je v půlce ucpaná. Nechápu, jak se tam mohl dostat nějakej bordel a ucpat to (nejspíš pavouk). Paradoxně to neucpal uplně, takže trochu plynu furt procházelo skrz, takže ucpanou trubku jsem vyloučil uplně na začátku, což mi přidělalo asi 10 hodin práce .. Ale potom voila...



    No a když už to bylo takhle celý rozebraný, tak jsem se rozhod, že to přesunu dozadu do boxu, protože jednak jsou v kabině ještě další dvě jiný topení (od motoru + naftový webasto, který budu opravovat příště ;) a druhak vzadu žádný topení neni.



    Výduchy jsem přidělal do podlahy, fotky z podlahy budu mít pozdějc.. Takže nakonec happy end
    D_B_M
    D_B_M --- ---
    DRASTICS: ale krasny a smysluplny prace .)
    DRASTICS
    DRASTICS --- ---
    veteran, jehoz ceka hodne prace

    Magirus Deutz Ackermann in DE-82418 Seehausen am Staffelsee Německo
    http://www.mobile.de/...0,pgn:4,pgs:10,srt:date,sro:desc,prx:4001/pg:viptruckover7500/215952739.html
    TUKI
    TUKI --- ---
    pře 3 týdny byl na kleinanzeige za 3ku, na tomhle autě si ještě někdo nějakou tu kačku přivydělá...
    D_B_M
    D_B_M --- ---
    MACHACEK: kabina nasrac shnila,spis darce naprav a kol :)
    MACHACEK
    MACHACEK --- ---
    Jiný Magirus Deutz Expedition Allrad Seilwinde in DE-66780 Rehlingen-Siersburg Německo
    http://www.mobile.de/...rhome,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:1400/pg:vipmotorhome/215404590.html
    D_B_M
    D_B_M --- ---
    freeze2015

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam