• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KRISHNAMagirus-Deutz
    Už je nás na nyxu víc, co vlastní tenhle skvost a jelikož mě konkrétně teď čeká období servisu, tak bych rád vyměňoval zkušenosti, rady, tipy s ostatníma.

    Servisy
    http://promotor.cz/deutz/
    http://www.damcoservice.cz

    rozbalit záhlaví
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    QYDO: No mám nějakej údajně brutálně odolnej lak, tak jsem na něj zvědavej, pokřtít se to ale musí, to je jasný :)
    QYDO
    QYDO --- ---
    KRISHNA: počkej na první průjezd větvema :D
    HEINZZ
    HEINZZ --- ---
    KRISHNA: pacient..! smekám.
    DRASTICS
    DRASTICS --- ---
    KRISHNA: smekám
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    Tak už jen nalakovat (btw, tohle je ta hezčí strana :))

    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    FRANTANEN: No hele za těch asi 10 hodin, co jsem strávil čtenim textů o tom, jak nastříkat auto jsem se dozvěděl, že to je jedno z nejrozporuplnějších odvětví, kde se lidi nejvíc hádaj a každej má pravdu.. :))

    - jeden stříká bez tužidla, jinej s
    - další stříká jenom při teplotách nad 25°C, jinej řiká, že nejlepší teplota je 15°
    - franta brousí jedině pod vodou, protože to dělá už 20 let, ale pak najdeš 5ti stránkovej elaborát o tom, že je to blbost

    Konkrétně na broušení plniče se ale lidi celkem shodujou, že nejdřív na sucho třeba 400-600 a pak pod vodou 1000-2000, průměrná dýlka broušení jedný kapoty jsem taky zjistil, že je cca 2 dny.. :)) Já brousil celej náklaďák tak 3 dny.

    btw, furt na tom makam a furt je to hroznej voser, uplet jsem na sebe hroznou píčovinu musim říct, stačí jedno místo přeject o trochu pomalejc a hned tam ta barva udělá tmavší odstín, musim taky přesně počítat množství vs plochu na kterou stříkám, jinak to má jinej odstín.. Taky se mi nepodařilo se zbavit mastnoty, která jde nejspíš z kompresoru i když tam mam v cestě 3 různý separátory... Lakýra, co mi řikal, že tyhle barvy se běžně pistolí nestříkaj měl holt pravdu no, bude to hnusný a batikovaný, ale co, techno.. :))

    Na czarotekku už to snad bude svítit i když možná ještě bez vrchního laku.
    FRANTANEN
    FRANTANEN --- ---
    KRISHNA: plnic pod barvu 800- 1000.....kdo ti to radi? Picovina 400- 600, ...chapes ze i ta barva ma plnici vlastnost
    D_B_M
    D_B_M --- ---
    KRISHNA: brousit box technokary osmistovkou? pacient??? respekt :)
    MASOO
    MASOO --- ---
    KRISHNA: respekt
    23NAUTILUS
    23NAUTILUS --- ---
    JAMES23:
    zalezi kam s tim miris! samozrejme cestovat po evrope s takovim strojem nedava smysl.
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    TUKI: aha :))
    TUKI
    TUKI --- ---
    KRISHNA: bez papírů, a bez brzd, to at si strčej někam....
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    No a teda nějakej progress... Oproti posledním fotkám to vypadá, jako by se nic nezměnilo, ale strávili jsme na tom dalších cca 30 hodin :) Jsme zrovna v tom největšim voseru. Na hrubo zbroušená první vrstva plniče (při tom vás James buzeruje, že má všechno zaprášený:))) a nastříkaná druhá, která se brousí na jemno mokrym smirkem zrnitosti 800 (ono se doporučuje 1000 a víc, ale to bychom na tom nechali ruce). Už zmizely zelený mapy po probroušení na původní lak a vypadá to teď celkem jednobarevně. Největší voser jsou ty nejty. Celej box je přenejtovanej novejma nejtama, ale ty původní v laku vymlely barvu, která se začla loupat, takže kolem každýho jsme to museli obrousit kartáčem na vrtačce, kterej se občas trochu zaryl do toho hliníku, takže ty se musej dělat každej zvlášť ručně, kolem dokola, stejnak to kolem nich bude hnusný, kdybych to chtěl zakrejt, tak by muselo přijít ještě pár vrstev plniče a na to už fakt nemám, stejně tu barvu z toho počítam orvu, až s tim pojedu nějakou džunglí na techno :))
    Na tý fotce proti světlu jsou vidět mapy prachu po tom broušení, ještě to neni ani ofouknutý kompresorem, až bude, tak to celý umejem vodou a měl by na nás vykouknout krásnej lesklej povrch, na kterej už se bude stříkat zelená.






    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    JAMES23: jj 30 +-
    JAMES23
    JAMES23 --- ---
    KRISHNA: Pocital jsi to nejak jestli to vubec jde.... 30?
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    Dobrá cenofka
    Magirus Deutz 170D11 Allrad 4x4 ex THW in DE-35099 Burgwald, Eder Německo
    https://www.mobile.de/...s:20,srt:year,sro:asc,mke:16150,frx:2005/pg:viptruckover7500/252592902.html
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    JAMES23: proto mám za 3 roky asi 3tis km.. :))

    Jinak ještě mu koukám na ty fotky a zajímalo by mě, jak má udělanou tu 4x4, kde má mezinápravovej diff a kudy vede kardan dopředu
    Stejně tak by mě zajímalo, jak má udělanej ten naviják vepředu, jestli ho tahá motor, nebo to má nějakej separe elektrickej a taky bych chtěl vědět, kudy vede, protože tam v těch místech fakt neni moc prostoru
    A taky bych chtěl vědět, kam mu vede ten kabel z tý 24V zásuvky u pravejch schůdků

    Nechcete se na to ject někdo podívat a vyfotit mi to? :))
    JAMES23
    JAMES23 --- ---
    23NAUTILUS:
    KRISHNA:

    Moc peknej kousek. Porádnej generátor a kompresor na autě mít prostě chceš :)
    Ale co ta spotřeba kluci? na to dneska někdo má s tím cestovat? :)
    23NAUTILUS
    23NAUTILUS --- ---
    KRISHNA:
    jj, ja vim :) ... me prave zaujal ze ma delsi rozvor nez bezne maj (3.8m) tyhle zasahovi vozy,
    a samozrejme i tim monster motorem ;))
    ... na 14.00 R 20 by tenhle 4x4 Maggi letel klydne 123km/h podle gps ;P
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    23NAUTILUS: jj, to je ten motor co tam mam ja, kdyby tak sel nejak preskladat diferak, ja se bezne rozjizdim na 3 i nalozenej, jednicku pouzivam max na karnevalu v pruvodu a i tam je moc pomala, by to zvladlo ject 120 v pohode :))
    23NAUTILUS
    23NAUTILUS --- ---
    panove...., tohle je mazec! maggi v8 na original "malejch" pneu ... vmax pres 105 km/h

    Iveco Magirus 120 25 4x4 Feuerwehr Rüstwagen RW 2 V8 als Andere Lkw über 7,5 t in Ichenhausen
    https://suchen.mobile.de/...Option.sortOrder=ASCENDING&searchId=a79dc50f-ded7-fd90-e028-a5e3f8ca5df4
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam