• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Overwatch - Get your shit together, Brigitte!
    rozbalit záhlaví
    PANVA
    PANVA --- ---
    GEORGE175: No doufejme ze Ranked nebo spis jak to maji nazvane v achievementech "Competitive" dojde do bety brzo, prozatim totiz Quick Play v matchmaker modu "low population" zadna slava. Mixuje to dohromady hlava nehlava a malokdy je match opravdu rovny. Beru Quick Play jako supr misto na "rozstrileni se" ale pak by mi nevadilo cekat dele na Competitive match pokud by byl rovnejsi.

    Prijde mi ze dobre sance maji oba teamy na Control (king of the hill) mapach. Brzy ma prijit i to ze Control mapy budou mit prohazene poradi jednotlivych bodu, to bude fajn ze se clovek podiva i na body kde nebyl doted tak casto.

    Verim i ze s velkym experimentovanim skoncili - genji uz imo zustane na 200HP a mensi shuriken dmg. Co tim chci rict ze prozatim to nebylo zrovna stabilni prostredi, jeden tyden byl genji uplne nehratelny, jiny tyden zase Mei byla nezastavitelna :)
    GEORGE175
    GEORGE175 --- ---
    PANVA: celkem ti zavidim, ja asi tu betu jen tak nedostanu, predobjednano mam, uz se tesim az rozjedu rankedy.

    PANVA
    PANVA --- ---
    GEORGE175: Hraju denne a mam predobjenanou Origins Edition, pristup do bety sem mel driv nez slo predobjednat.
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---

    ja a overwatch

    18 hlasy od 18 respondentů

      GEORGE175
      GEORGE175 --- ---
      udělá někdo anketu na předobjednání? zajímalo by mě, kolik lidí si už hru koupilo nebo o tom uvažuje.
      Díky
      SUNBEAM
      SUNBEAM --- ---
      Overwatch Animated Short | "Recall"
      https://www.youtube.com/watch?v=I3WhdXPaUd8
      LAAZI
      LAAZI --- ---
      Jinak za me je to atm nejlepsi kompetitivni pvp hra a imho to ma potencial sesadit lolko z top1.
      LAAZI
      LAAZI --- ---
      YASHAMARU: Aktualne pry premysli nad nejakou formou solo Q (team ranked prej bude urcite), ale moc se jim to prej nelibi pac solo Q je toxic.
      http://www.overpwn.com/news/138-developer-update-ranked-play-matchmaking-server
      If they open up ranked queues to more than just 6 man teams, it can lead to hostile interactions.
      FORTRESS
      FORTRESS --- ---
      Blizz má prachy na všechno. Při rozhovoru s Quinem (streamer, diablo hráč) to jasně řekli vývojáři že monetizovat hru pro ně není priorita - a že budou podporovat hru a udržovat jí při životě pro ty co si jí zaplatili. Což je cca 30 milionu kopii. Proto také v minulosti zrušili real money auction house ze kterýho by byl teoreticky vejvar dodnes.

      Blizzard je prostě dobrá společnost, uplnej opak je pak Ubicucksoft kterej klidně po roce od prodeje hry vypne servery a část hry znepřístupní.
      ENDER
      ENDER --- ---
      prijde mi ze blizz zaspal s obchodnimi modely a nema prachy na rozvoj tech her... co je ma motivovat k tomu delat do d3 sezony, kdyz z toho nemaji prijem?
      stejne tak sc2..
      hots prislo s krizkem po funuse, kdyz byl moba her plnej trh...

      momentalne jim nejvic vydelava HS, coz byl z pocatku nejakej nadseneckej projekt lidi z blizzu...

      ow je pro me uplne skvely, clovek to nehraje celej den, ale kdyz si sednu na chvili k pc, je to proste super odreagovani.. nejaky zebricky by tam dat meli...
      SALUSA_SECUNDUS
      SALUSA_SECUNDUS --- ---
      FORTRESS: tak pacientovi ve vegetativnim stavu taky davas nitrozilne potravu, ale na jeho stavu to nic nemeni..
      YASHAMARU
      YASHAMARU --- ---
      a ted me opravte please pokud nemam pravdu, ale neni tam zadna forma pomerovani pindiku. a jestli tu hru vydaji bez ladderu nebo nejakyho funkcniho ranking systemu, tak zbytecne prijdou o velkou skupinu hracu co tyhle veci potrebuji k zivotu.

      ne vsichni chcou odemykat achievementy a skiny. jsou i hraci, ktery bavi lizt po zebricku a na ty by meli myslet taky.
      FORTRESS
      FORTRESS --- ---
      YASHAMARU: Jelikož hraju D3 od vanily tak určitě nesouhlasim s tím že je ta hra ve "vegetativním stavu" - co se týče vývoje a přidávání kontentu aniž by za to blizz něco chtěl. Kompetitivně se to hrát nedá, takže jen sezoní ladder. Do SC2 se taky moc novejch lidí nepohrne, kdo tu hru chtěl už jí má.

      Já když se zeptám na reakce v mojem okolí, tak většina ti řekne že by si to zahrála ale do bety přístup nemá. Uvidíme až vyjde final
      YASHAMARU
      YASHAMARU --- ---
      ja se tesim az si to zkusim, ale prijde mi ten system jako dost fail. udelaj hroznej hype, ale pak ho nechaj celej vysumet.
      YASHAMARU
      YASHAMARU --- ---
      FORTRESS: bliz sice svy hry podporuje, ale vylozene dari se snad jen kartam a wowku.

      sc2 i diablo jsou v takovym vegetativnim stavu a hots, ktery ma velky potencial a jeste vetsi konkurenci momentalne zabijeji svou neschopnosti.

      kdyz se zeptam na reakce na OW lidi z myho okoli, tak jsou dost vlazny, vsichni ti reknou, ze je to OK nebo dobry, ale nikdo to nehraje :)
      UNCLE_JIMBO
      UNCLE_JIMBO --- ---
      FORTRESS: já myslim že nebude potřeba nic omezovat, protože stejný classy jsou nevýhodný, zkoušeli jsme různý setupy a vůbec se to nevyplatí, jak vezmeš něco víc než 2x tak už je v tom teamu cítit, že něco chybí a čím víc stejných hrdinů, tím snazší counter..
      setup se určitě bude měnit hodně během hry a bude to hodně důležitej prvek
      ENDER
      ENDER --- ---
      neni to tak jednoduche, idealni setup neexistuje, idealni setup se meni v case, protoze je zavisly na tom proti komu se hraje a taky na tom v jake fazi obrany/utoku tym zrovna je...
      FORTRESS
      FORTRESS --- ---
      No pokud se to bude hrát kompetitivně tak buď vznikne nějaký "promode" s restrikcema na určité classy nebo počet stejných postav nebo bude na mapy/pointy určitá vývojová "meta" kdy se ten teamový setup nebude moc odlišovat.
      UNCLE_JIMBO
      UNCLE_JIMBO --- ---
      SUNBEAM: já moc ty informace nesleduju, ale zakazovat to by byla škoda no, to by se strašně ochudilo..
      SUNBEAM
      SUNBEAM --- ---
      UNCLE_JIMBO: základ té hry je právě to, že se dají kdykoliv měnit hrdinové, to zdůrazňují v každém videu, to imho nebudou v žádném rozumném módu zakazovat
      co jsem viděl na podzim pár her od blizzard strike teamu (hráli proti streamerům), měli přesné setupy na jednotlivé mapy na jednotlivé pointy atd atd, strašná rychlost, sehranost, synergie
      UNCLE_JIMBO
      UNCLE_JIMBO --- ---
      Já mám odehráno přes 300 her a podle mě je to povedený - akorát rychlý, už teď celkem balanced, obrovskej skill range, vyžaduje maximum spolupráce - teamplay, taktiky, comba, counterplay atd.. celkově ten systém cooldownovejch skillů a ultimátek je výbornej.. v QM jdou hrdinové měnit během hry (nevím jak to bude pak v jiných módech), takže se dá setup přizpůsobovat situaci atd atd... každej hrdina má hezky vyvážený silný a slabý stránky a každýho counteruje jinej hrdina.. výborná teamová hra, kterou ještě o hodně posune ranked play a turnaje, těším se!
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam