• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Overwatch - Get your shit together, Brigitte!
    CARTMAN
    CARTMAN --- ---
    bavi me jak si lidi predstavuji matchmakig jako neco co je naprosto jednoduchy a resitelny trema tahama stetcem :D IT curse
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    ICARUS:
    přesně.. + původní příspěvek o hitboxu a levelech.. Blizzard očividně stále neumí řešit matchamiking, viz průsery s hotskem.. snad to někdy opravěj
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    ICARUS: ale quick play je právě od toho, zkoušet, proto tam nejsou omezení a je to quick, ale i tam se snaží dávat match making jakž tak vyrovnané týmy, ale ne vždy to samozřejmě jde
    ENDER
    ENDER --- ---
    ICARUS: podle toho co popisujes, funguje mmr naprosto spickove..
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    JANDOS:
    cela ta problematika je komplexnejsi: mam cca tri hrdiny, ktere mam aspon trosku nahrane (tzn 7 hodin za kazdeho). u ostatnich mam hodku max. kdyz hraju jednoho z tech tri hrdinu, jde mi to tak nejak normalne, ale jakmile si chci zkusit nejakeho noveho, tak okamzite zacnu feedovat a dostavat na prdel, protoze to s nim logicky neumim. bohuzel toto se deje v quick play, takze moje jedina moznost jak se naucit hrdinu je bud hrat s botama nebo profeedovat X hodin v quickplay.

    ano, od urcite hranice uz nezalezi na poctu nahranych hodin, ale jsem si jist, ze ta hranice je podstatne vyse nez level 30
    JANDOS:
    JANDOS
    JANDOS --- ---
    ICARUS: Zadna souvislost tam neni. Clovek co to hral 20 hodin muze byt 3x lepsi nez clovek to to hral 200 hodin to je snad doprdele logicky. Nekdo je lemra nebo dobrej jako se vsim v zivote
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    ENDER: jde mi o to, ze je urcita korelace mezi skillem a levelem, kterou blizz evidentne zamerne ignoruje.
    ENDER
    ENDER --- ---
    ICARUS: mmr resi skill level, je jedno jak dlouho hrajes... a asi nikdo nevi jak to ma blizz nastaveny...
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    ENDER: vyssi level = vyrazne vetsi sance, ze dany clovek tu hru bude umer hrat. nepripadne mi koser, abych ja, ktery mam nahranych 30 hodin hral proti lidem, co maji az 400+ hodin. kdyz uz, tak at jsou ty levely rozhazene po obou tymech, a ne ze v jednom tymu jsou 4 lidi co nemaji lvl 100 a v druhym jsou vsichni daleko za stovkou
    ENDER
    ENDER --- ---
    ICARUS: jak mmr souvisi s levely?
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    ENDER: se podivej na levely v tymech
    ENDER
    ENDER --- ---
    ICARUS: co je spatnreho na mmr?
    ICARUS
    ICARUS --- ---


    kvuli vecem jako nepouzitelny matchmaking, 20tick, divne hitboxy a roadhoguv hak me overwatch pomalu ale jiste prestava bavit.
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    ENDER: Vsecko de, kdyz se chce.
    ENDER
    ENDER --- ---
    LAAZI: no a? v nekterych hrach proste hrat nejde...
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    ENDER: Tak sniper je ted v competitive jeden, hanzo je close range pusher a ana je noscope healer.
    ENDER
    ENDER --- ---
    RMUTT: zalezi na skill levelu..
    ja hral betu nekdy od listopadu nebo prosince a kdyz prisel release a me to resetlo mmr a do hry prisli novi lide, byl jsem uplne zdesenej tim co se deje, hry bez tanku a healeru byly uplne normalni, pripadne 3 sniperi v tymu (uplne me iritujr znamej, kterej mi rika, ze mainuje snipera a nic jinyho v podstate nehraje)... chvili jsem se tam placal, ale relativne rychle jsem se dostal na svuj skill level kde se hrajou stejny hry jak v competitive...
    RMUTT
    RMUTT --- ---
    ENDER: fér point. a těma healerama a tankama máš pravdu a docela to i funguje. Aspoň v competetive. Tam už pomalu šplhám.
    Quick play je ale nějaká prokletá. Taky máte pocit, že při solo queue už skoro nejde narazit na lidi, který by se snažili?
    CARTMAN
    CARTMAN --- ---
    WA9NO: plho :D
    WA9NO
    WA9NO --- ---
    WA9NO: Aha, tak je to zmineno v tom videu :-D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam