• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Overwatch - Get your shit together, Brigitte!
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    Rofl, takze typek z blizardu si da tu praci, napise ultra obsahlej post, ve kterym se snazi vysvetlit jak ten matchmaking vlastne funguje, ze to neni tak jednoduchy, jak by si mozna nekdo mohl myslet, ze nektery situace nejdou podchytit, na konci napise ze "we are allways looking for improvements" a mistni grand masteri si to vylozi jako "sami priznavaj, ze je to rozesrany", well done.
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    sami přiznávaj, že je to rozesraný, tak to neobhajujte vy kokoti :D Blizzard má hrozný fanboys
    Lze to s srovnávat s cizíma hrama, protože těm je to nejpodoběnjší (ale je to fps s moba prvkama) Oproti dotě nebo csku je to špatný, a to dota je ještě zadarmo. Kdyby byl overwatch zadarmo, tak bych si na to nestěžoval, ale protože jsem za to dal litr, tak bych očekával, že to level 8 nehodí do hry s levelama 30 a 40. opakovaně
    RMUTT
    RMUTT --- ---
    Tak všera jsem si to dal poprvé s mikrofonem (obvykle nemůžu protože hraju v místnosti, kde spí mimino) a úplně novej level zážitku. Super to bylo. A skill tier i winrate letěly stropem nahoru. Pokud se tu najde někdo, kdo doteď hrál mlčky jako já, tak vřele doporučuju to změnit.

    LAAZI: Souhlas. taky mi matchmaking příjde ok. navíc když mi hodí do týmu nebo i k protivníkovi jednou za čas někoho výrazně drsnějšího, aspoň od něj mám šanci okoukat nějaký triky a něco se přiučit.

    CORNY
    CORNY --- ---
    CARTMAN: konečně nějaký konstruktivní řešení... a já se bál, že tahle diskuze spěje k whinu
    CARTMAN
    CARTMAN --- ---
    SKY_MAX: hele jasne. blizzard by mel mit kvantove pocitace na cteni budiucnosti a vedet predem jakou z 22^12 kombinaci hrdinu si hraci zvoli a zkalkulovat jejich skill na tom hrdinovi a a taky z web kamery pomoci oblicejove analyzi zjistit hracovu aktualni formu a vyvazit to... to je prece jasny tak by to melo bejt... jo a jeste vybere z nekokik miliard kombinaci hracu tu co vsichni uznaj za vyrovnanou... a to zvladne behem 15 sekund co ve fronte obvykle stravis...
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    Me teda prijde matchmaking dobrej. Quickplay sem teda od te doby co je competitive nehral, ale co sem to hral predtim a i to competitive mi prijde, ze jsou casto ty hry dost vyrovnany, teda pokud do toho nekdo vylozene nehaze vidle (leavers/afkers/trolls).
    To ze jsou spoluhraci debilove a vubec to jako neumi hrat, to je jako druha vec, to nema s matchmakingem nic spolecnyho, to je proste stav vesmiru :p
    Kdyz to srovnam treba s wowkem random bg, kde je to bud rape nebo get raped, tak je to uplna parada (ten overwatch jako).
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    SKY_MAX: veľmi relevantné argumentovať 1) inou hrou 2) dojmami z tej inej hry.
    Mohol by si to ešte vylepšiť, keby si povedal, že brat suseda uja tvojho spolužiaka zo základnej hovoril niečo podobné o Warcrafte 1. To už by bolo úplne nepriestreľné.
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    CARTMAN: dota to třeba má pořešený dobře (na low a mid tieru, samozřejmě, že top 10% hráčů maj trable).. kdyby hotsko mělo matchamking jako dota, tak by nemělo takovej úpadek hráčů jako za poslední půl rok mělo
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    I suck, thanks Obama Blizzard!

    Som trochu čakal, kedy sa vynorí tento typický online game whining už aj v Overwatchi.
    CARTMAN
    CARTMAN --- ---
    bavi me jak si lidi predstavuji matchmakig jako neco co je naprosto jednoduchy a resitelny trema tahama stetcem :D IT curse
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    ICARUS:
    přesně.. + původní příspěvek o hitboxu a levelech.. Blizzard očividně stále neumí řešit matchamiking, viz průsery s hotskem.. snad to někdy opravěj
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    ICARUS: ale quick play je právě od toho, zkoušet, proto tam nejsou omezení a je to quick, ale i tam se snaží dávat match making jakž tak vyrovnané týmy, ale ne vždy to samozřejmě jde
    ENDER
    ENDER --- ---
    ICARUS: podle toho co popisujes, funguje mmr naprosto spickove..
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    JANDOS:
    cela ta problematika je komplexnejsi: mam cca tri hrdiny, ktere mam aspon trosku nahrane (tzn 7 hodin za kazdeho). u ostatnich mam hodku max. kdyz hraju jednoho z tech tri hrdinu, jde mi to tak nejak normalne, ale jakmile si chci zkusit nejakeho noveho, tak okamzite zacnu feedovat a dostavat na prdel, protoze to s nim logicky neumim. bohuzel toto se deje v quick play, takze moje jedina moznost jak se naucit hrdinu je bud hrat s botama nebo profeedovat X hodin v quickplay.

    ano, od urcite hranice uz nezalezi na poctu nahranych hodin, ale jsem si jist, ze ta hranice je podstatne vyse nez level 30
    JANDOS:
    JANDOS
    JANDOS --- ---
    ICARUS: Zadna souvislost tam neni. Clovek co to hral 20 hodin muze byt 3x lepsi nez clovek to to hral 200 hodin to je snad doprdele logicky. Nekdo je lemra nebo dobrej jako se vsim v zivote
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    ENDER: jde mi o to, ze je urcita korelace mezi skillem a levelem, kterou blizz evidentne zamerne ignoruje.
    ENDER
    ENDER --- ---
    ICARUS: mmr resi skill level, je jedno jak dlouho hrajes... a asi nikdo nevi jak to ma blizz nastaveny...
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    ENDER: vyssi level = vyrazne vetsi sance, ze dany clovek tu hru bude umer hrat. nepripadne mi koser, abych ja, ktery mam nahranych 30 hodin hral proti lidem, co maji az 400+ hodin. kdyz uz, tak at jsou ty levely rozhazene po obou tymech, a ne ze v jednom tymu jsou 4 lidi co nemaji lvl 100 a v druhym jsou vsichni daleko za stovkou
    ENDER
    ENDER --- ---
    ICARUS: jak mmr souvisi s levely?
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    ENDER: se podivej na levely v tymech
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam