• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SM3Řidiči z povolání (Zkušenosti, rady, AETR, zaměstnavatelé, .... )
    SM3
    SM3 --- ---
    Psal jsem do diskuze o Dansku, pokud by nekdo mel tip:

    Delate tu nekdo v nejake spedici/prepravni firme?
    Nebo mate zname?
    Pochopil jsem, ze tu firmy, vetsinou maji sve pouze navesy a tahace maji male firmy/soukromnici, zajimalo by me jaka je sance dostat tu praci s vlastnim tahacem jako cech, mluvim pouze anglicky, dansky bych se musel zacit ucit.
    Zajimaly by me podminky spoluprace a podnikani v DK apod. Pokud by s tim vsim mohl nekdo pomoc, tak provize je samozrejmosti.

    Pokud by nekdo shanel praci jako ridic (C+95) tak mam od listopadu/prosince moznost prenechat misto pobliz Roskilde.
    SM3
    SM3 --- ---
    Ted mi volali ohledne brigady na 14dni v D (cz dispo, D firma), plachtovy naves, CE, profesak, psychotesty. 1000e+diety, pokud by to nekoho zajimalo, tak posta a dam kontakt.
    Ja bych do toho sel, ale jsem pryc...
    MARTENX
    MARTENX --- ---
    COCOBRYCE: přesně tak, jezdíme tam furt a jediný co je, že si o tom kluci na parkovištích povídaj. je to jako takovej strašák (něco jako černá sanitka..)
    KROJC
    KROJC --- ---
    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    PANPOSPA: s tim plne souhlasim, ale tohle je tak specificky business, kam se nacpe i clanek, ktery jen pouziva vytezovaci databanku a naklady v ni sam preprodava. Vysledkem je pak to, ze muzes spolupracovat se subjekty, ktery cekaj x mesice na platbu faktury, ze ktery vydelaj KLIDNE JENOM 200,-. Riziko pak samozrejme neni podlozeny adekvatni marzi a to je to, co ten cely obor haze do kopru. Nejhorsi na tom je, ze tyhle nizky marze pak mivaji i bezny spedice.

    Tak zaklad je v tom, ze pokavad udelas sekyru na zivnostak, tak jde vse za tebou a tvym majetkem. Pokavad mas s.r.o. tak to jde na firmu, kde se pak muze resit, jestli si neudelal podvod, ale policie stejne nikdy nic nevyresi. Na zivnostak bych si to rozhodne nelajsnul..
    PANPOSPA
    PANPOSPA --- ---
    POHODAVOLE: každý podnikání je riziko, navíc když ti stát hází klacky pod nohy zakonáma proti svobodnému podníkání, ale to bych tady neřešil

    narazil sem například na jeden článek ( http://finance.idnes.cz/...musi-se-vyplatit-fpk-/auto-pojisteni.aspx?c=A070220_145545_firmy_tipy_vra ) - sice je to z idnes a z roku 2007, ale je tam celkem pěkně udělaná tabulka, jestli se vyplatí mít auto na sebe, nebo na firmu

    mě by zajímalo, co vychází výhodněji (co se týče daní z příjmu, sociální, zdravotní, účetnictví, fakturace atd)
    a) auta napsaný na sebe, podnikat na živnost
    b) auta napsaný na sebe, podnikat skrz s.r.o.
    c) auta napsaný na s.r.o., podnikat skrz s.r.o.

    tušítě někdo? podnikal ste?
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SM3: rok starej clanek, spani v aute se fakt nepokutuje, zatim, tohle byl takovej hokus-pokus:)
    SM3
    SM3 --- ---
    Řidiči 32tunového náklaďáku selhaly z kopce brzdy, vyřešil to s elegancí (video) | Autoforum.cz
    http://www.autoforum.cz/...i-32tunoveho-nakladaku-selhaly-z-kopce-brzdy-vyresil-to-s-eleganci-video/
    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    MARTENX: ja si myslim, ze na krizi se vic firem vymlouvalo, nez ze by mely konkretni problemy, ale to je jen muj nazor. Tak samo se da delat cokoliv, ale ocekval bych, ze kdyz clovek podnika a venuje tomu hodne casu, tak by mel byt adekvatne odmenen a autodoprava mi prijde opravdu pekelnej risk a o to vetsi pro firmu, ktera zacina. Ono bez poradnyho kapitalu neni moc velky problem se dostat do pekelnejch problemu. Bezne se to pak resi tak, ze se firma polozi a zalozi nova, ale to uz jsme zase zpet u tech podvodniku vid :)
    MARTENX
    MARTENX --- ---
    POHODAVOLE: naprostej souhlas. ale zase na druhou stranu, ted je doba tak nesmyslného blahobytu, že se dá dělat cokoli. Až ale zase za pár let přijde krize, tak budou všichni autodopravci (a řidiči) bulet jako první.
    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    PANPOSPA: btw jestli resis podnikani v tomto oboru, tak bych si to hodne rychle rozmyslel, protoze se jedna o obor, kterej je plnej podvodniku, prekupniku a smlouvacu s nesmyslnou splatnosti. Aby clovek mohl zacit, tak dle me potrebuje mit zaklad, coz je dostatecne mnozstvi primych zakazniku, ktery te dobre zaplatej a zbytek vytezovat z raalu nebo jine databanky, aby to pak tolik nebolelo, az te nekdo ojebe :)
    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    PANPOSPA: dle me musi byt na firmu, aby sis je mohl davat do nakladu. V opacnem pripade by si dle me majitel musel udelat zivnostak a dodavky fakturovat svymu s.r.o.
    PANPOSPA
    PANPOSPA --- ---
    SM3: to si ze mě děláš prdel, ne? :D tenhle a spoustu dalších podobnejch článků sem samozřejmě četl... ptám se jak je to s vlastníkem auta, když máš s.r.o.
    SM3
    SM3 --- ---
    Začít podnikat v autodopravě je až na výjimky jednoduché - Podnikatel.cz
    http://m.podnikatel.cz//clanky/podnikat-v-autodoprave-casto-jednoduche/
    PANPOSPA
    PANPOSPA --- ---
    máte někdo zkušnost s podnikáním v autodopravě?
    modelová situace: s.r.o. silniční doprava do 3.5t, dvě dodávky, na koho musí bát napsané? stačí, že jsou na vlastníka společnosti? nebo se musí přespat na firmu, aby se s nima mohlo podnikat? co z toho pak plyne, silniční daň?
    SM3
    SM3 --- ---
    Konec spaní v kamionu? Belgie už nocleh řidičů v kabině pokutuje - iDNES.cz
    http://ekonomika.idnes.cz/...pani-v-kamionech-d5x-/eko-doprava.aspx?c=A151223_180000_eko-doprava_suj
    SM3
    SM3 --- ---
    JAFMAN: Tak uz je na case, ne?
    Treba je to konecne dozene, ze zacnou platit aspon trochu srovnatelne penize a ne ze pak nekdo chce abysme za 30 000kc z toho pomalu nevylezli. K cemu by to,mohlo vest? Naklad se tam dovest musi, az to zacnou vymahat i v D, B, NL apod., coz je otazka casu, tak ty platy proste srovnaji nebo skonci.
    Hold se ta doprava o neco zdrazi, ono kdyz to pak nemuze odvest levneji ani Polak, Bulhar apod. tak nic jineho nezbyde... A nebo pak uz budeme jezdit jen do Ruska :D

    Jinak mate nekdo zkusenosti s rozvozy kolem komina, jde o aetr. Typek mi tu tvrdi, ze vozim pouze jeho zbozi a aetr moc resit nemusim, kdyz rikam ze je to picovina, tak pry do 50km v okoli je to v pohode, mam zato ze tohle plati jen pro mhd a verejny sluzby. Dopisuju si aspon kolecka do pauz, to ze mi ma vytisknout dovolenou nechape a pry zbytecnost :D
    Kolega, co ma pribehy jakoze 20let s avii, jak mu na care do odstavneho bouchlo kolo kvuli tem ''vroubkum'', jak se v Dansku naucil pit vodu apod. srandy :D si ze me dela prdel, ze to moc resim, typek zatim dostal na czk pokutu kolem 280 000 :D
    Cinnosti neprepina a ma celou dobu kladiva a pry ze tam ma pauzy dost za ten den, to ze jsem mu vyndaval kolecko po 17h je pry taky v pohode :)
    Jinak nevim co je teda na tom pravdy, ale pry vam za telefon v ruce tady nastrihnou ridicak a na podruhe uz cau. Je fakt, ze tu fizla nepotkam, ale kdyz jo, tak to asi stoji za to :D Sviti jen predni prava mlhovka, dalkovy do nebe, zadni levy z pulky rosekany, prava zadni sviti z pulky, zarovky asi nedostatkovy zbozi :D
    JAFMAN
    JAFMAN --- ---
    Uz se někdo s timto ve Fr. setkal?

    Český řidič kamionu dostal ve Francii pokutu. Měl příliš nízkou mzdu - iDNES.cz
    http://ekonomika.idnes.cz/...-nizka-mzda-pokuta-dwr-/eko-doprava.aspx?c=A161010_212359_ekonomika_ane
    PANPOSPA
    PANPOSPA --- ---
    díky za postřehy, máte pravdu... nemít přítelkyni, tak neváhám a jezdim celou zimu po Evropě, ale takhle zkusim toho Ptáčka a uvidim
    SM3
    SM3 --- ---
    PANPOSPA: Ja bych bral, pokud jsou tam vyrazne lepsi prachy, to Rakousko/Polsko, pokud kolega nebude debil. Kousnout se pres zimu a nadelat prachy a na jare mit nejakou dobu volno nebo na cesty ;) Jinak teda urcite Ptacka, nez 100 adres na rozvoz.
    Myslim, ze je lepsi se kousnout na nejakou dobu, slevit z pohodli a natriskat prachy a pak mit klid, nez jezdit kazdy den, aby bylo na chleba...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam