• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SM3Řidiči z povolání (Zkušenosti, rady, AETR, zaměstnavatelé, .... )
    - Rady a zkušenosti řidičů z povolání
    - Práce v ČR a zahraničí
    - Platy a chování zaměstnavatelů
    - Vychytávky na cestu, jak si krátíte pauzy, ...
    - Tipy na parkování kde ve městech a na cestách zastavit
    - Pracujete na stálo nebo vás uživí nárazové kšefty?
    - Zkušenosti s využitím vytěžovacích programů
    - Nabídky práce
    - Zkušenosti s celní a policejní kontrolou
    - Aktuální dopravní situace, čemu se kde vyhnout, kudy to objet
    - Kdo čím jezdíte?
    - ...
    rozbalit záhlaví
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SM3: tak nějak, to zas bude objev:)))
    SM3
    SM3 --- ---
    COCOBRYCE: Do mesice se to propadne a zjisti, ze podlozi pro asfalt je z odpadku a odpadu z Temelina :D
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SM3: no ty we toho jsem si dodnes nevšiml a to tam jezdím furt, dobře vědět:)
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SM3: schválně na jak dlouho:)
    SM3
    SM3 --- ---
    Zbytek D8 se otevře v sobotu večer, potvrdilo ministerstvo dopravy. Stavba trvala přes 32 let
    https://zpravy.aktualne.cz/...tu-vecer-potvrdilo-ministerstva-do/r~322c2124c2f211e694d40025900fea04/
    SM3
    SM3 --- ---
    Tragedia. Kierowca tira zjechał do rowu. Nie wytrzymał stresu i powiesił się obok miejsca zdarzenia
    https://transplace.eu/...zymal-stresu-i-powiesil-sie-obok-miejsca-zdarzenia-5853bc04bc04fadc0e8b50ec
    SM3
    SM3 --- ---
    Maskovaný policejní tahač! Vážně existuje, loví hříšné kamioňáky | Prima
    http://m.autosalon.iprima.cz/maskovany-policejni-tahac-vazne-existuje-lovi-hrisne-kamionaky
    SUMPTN
    SUMPTN --- ---
    COCOBRYCE: ...asi fakt mrzlo :D
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SUMPTN: presne, jako byl to prej takovej ten prujezdak , kde parkujes po stranach, ale stejne...holt asi slusnej oddil:)
    SUMPTN
    SUMPTN --- ---
    COCOBRYCE: No asi musel byt hodne slusne, protoze takhle vyradit scanii na parkaci je dobry skore
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SUMPTN: si z toho asi chtel udelat nosatou Scancu:))) pac jinak mi to hlava nebere:)
    SUMPTN
    SUMPTN --- ---
    COCOBRYCE: Nice :)
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    takhle dopad španěl co kolegovi v noci na parkovišti někde u Karlsruhe najel v "30km/h do rohu návěsu, kolegu to vyhodilo z postele, 3* se snažil z toho vysouvat, mektal že musí jet, páč má frigo:) no a pak vypad z kamionu, vožralej jak poláci o víkendu:D

    JAFMAN
    JAFMAN --- ---
    PANPOSPA: no tvle ani za zlatý prase .. jezdit "C" za 110/hod. , to bez jezdit drockou, staci ti na to "B" a rozhodne vydelas vic.. jako nechapu jak kuryrni firma nema na takovyhle prevozy auto s čelem, vzdyt to je základ! :)
    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    PANPOSPA: nevím, jestli sledujes truck forum, ale co tak čtu, tak u těchto kuryrnich firem je to naprosto normální. Až budeš hledat další práci, tak tam určitě mrkni. Občas se člověk diví, co je vůbec možný..
    PANPOSPA
    PANPOSPA --- ---
    Tak mám za sebou první měsíc rozvozu pro Gebrüder Weiss a je to teda hodně tvrdej chleba. V pět ráno dostanete papíry a dvě hodiny hledáte na hale zásilky, který si pak sami taháte do auta. Skladníci (4 na asi 40 ramp :D) jsou zahlceni dotazy ostatních řidičů, takže když něco nemůžete najít, tak přichází boj o skladníka, kterej vám pomůže. Samozřejmě všechno taháte paleťákem do auta. Ze začátku sem odjížděl i v osm, teď když už vim jak na to, tak stíhám i před sedmou. Jezdim Černej most a okolní díry, takže spousta logistickejch center, kde čekáte někdy i dvě hodiny, než vás vezmou. Jednou sem jel Chomutov a Most, tam je to takový víc v pohodě, ale zasekat se tam můžete stejně. Nemám čelo, takže pokud nemaj někde rampu, nebo ještěrku, tak musim paletu rozbalit a složit po krabicích. Dělám i svoz, takže každej den zpátky na halu do Jenče, kde i parkuju a pak jedu autem domů. Když je dobrej den, tak sem doma kolem čtvrtý, jinak spíš později, někdy i v šest. Když sem si spočítal hodinovku, tak sem asi na 110kč, což mě teda dost vyděsilo vzhledem k tomu, že je to asi nejnáročnější a zároveň nejzodpovědnější práce, jakou sem kdy dělal. Na druhou stranu můj zaměstnavatel, dopravce, je celkem v pohodě, volno si můžu vzít kdy chci, na všem se dá domluvit. I přes to uvažuju, že ke konci roku skončim, najdu něco jinýho, nebo začnu zase spíš víc jezdit se svoji dodávkou.
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    COCOBRYCE: už chňápu, sólo+ návěs = 25m, to jsem měl i na mysli:)
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SM3: jinak ty dlouhý. road-train, už jezděj i u nás, min. pro Gefco, ho potkávám v Jažlovicích
    akorát ta délka mi nesedí, tahač+ návěs+ návěs= cca 30m, ne? souprava má 17m a návěs cca 13,5m
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SM3: na nadměr, žádný extra školení není, ale je se co naučit, hlavně zajištění nákladu, označení, doprovody, zařízení výjimek.... bych taky chtěl zkusit, ale prej ve finále krapet nuda a vopruz
    SM3
    SM3 --- ---
    V Dansku jezdi bezne ty 25m, nakladak plus naves, nakladaku se posunou kola a je na tom tocna na naves. Chova se to jako standard kamion, neni to na oji.
    Je na to potreba nejake skoleni nebo staci CE? To same nadmery je potreba extra skoleni? Tusim, ze jen na majaky neco potrebuji... Jezdite to nekdo?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam