Jezdite nekdo s klasickym vlekem? V nedeli si beru soupravu a mam se s tim naucit couvat pod BDF (na cm), abych s tim jel dalsi vikend sam. Couval jsem s tim jednou a mel jsem z toho docela nervy, ale po 45min jsem to na tu rampu dostal :D
Na nakl/vykl na to mam 20min slozit/nalozit a je tam zkurvene malo mista, jel jsem s typkem co to lita 2 roky a mel co delat, aby to tam dostal... Tak uvitam nejake smysluplne rady ;)
S navesem/tandemem zacouvam bez problemu.
Jezdite nekdo na ZL? Jak to fakturujete, abyste se vyhli schwarzsystemu? Mam vice firem, ale z uradu mi napsali, ze podle zakona musim mit kocesi, coz mrdam, skladat dalsi zkousky, fin. zajisteni apod., kdyz vse maji ty firmy.
Jde to obejit, ze budu psat, ze jsem pouze odborny dohled nad prepravou? Mam na to od nemeckeho soudu papir, ale vztahuje se to jen na ADR 1 po SRN. Prepravy ADR 1 jsou tak ze 30% fakturace... Na DPP nam uz dosli hodiny u par firem, DPC je blbost kvuli 20h/tyden a zamestnat se nechci, nabidek je na to spousty, ale pronajem me ostatnim firmam, jim bude delat bordel v ucetnictvi :( Zaklad sro, mi prijde blbost, protoze bych musel mit koncesi/zkousky apod.? Zalozit to treba v jinem state? Danove priznani, placeni povinnych picovin je jasne, tomu se vyhnout nechci, jen nechci platit zbytecne sracky kolem, kdyz se snazim delat co nejmene :))