• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SM3Řidiči z povolání (Zkušenosti, rady, AETR, zaměstnavatelé, .... )
    DIVA
    DIVA --- ---
    SM3: zas jestli si to nakladal drapakem nekde v lese, holt se o chlup utnul, no booze ;)
    SM3
    SM3 --- ---
    Váhy odhalily stovky přestupků, rekordní kamion byl těžší o jedenáct tun - iDNES.cz
    https://jihlava.idnes.cz/...pek-vysocina-pv1-/jihlava-zpravy.aspx?c=A180104_374078_jihlava-zpravy_mv
    A protože je za každou tunu nad limit pokuta devět tisíc korun, znamená to ve zmíněném případě celkem 99 tisíc. Platit by měla firma, v jejíchž službách se řidič na cestu vydal.
    ---
    Chápu, že přeložit auto hlavně u dřeva je hned, ale o 11tun, to už je slušný střelec :D
    SM3
    SM3 --- ---
    SM3
    SM3 --- ---
    PANPOSPA
    PANPOSPA --- ---
    Nadáváte na kamiony? Zde je šest věcí, které si o nich možná neuvědomujete - Autobible.cz
    http://autobible.euro.cz/nadavate-kamiony-zde-sest-veci-ktere-si-nich-mozna-neuvedomujete/
    DIVA
    DIVA --- ---
    SM3: vsak tachografy dodavky neminou, uvidime casem ,)

    (a 1300 je pres nosnost kazde 3,5t tak jako tak)
    SM3
    SM3 --- ---
    DIVA: Tak pro dopravce plus ze nemusi platit myto a i doprava s kamiony koupila 2 dodavky na male naklady protoze se to s navesem ''nevyplati''... Ve stredu jedu opet kseft navesem pro par palet a zadna vaha, minuly tyden v navesu 5palet a 1338kg bez moznosti dokladky :D
    DIVA
    DIVA --- ---
    SM3: kontrollbuch ,) mozna se tolik nepocitalo s tim, ze budou dodavky jezdit stejne dlouhe trasy. Ono se to beztak vyplati prave diky tomuhle opomenuti. Az se utehnou predpisy, objem tehle prepravy pocitam vyrazne klesne.
    PANPOSPA
    PANPOSPA --- ---
    ja nevim proc se KROJC modli... je to sice oser ale rozhodne je to bezpecnejsi
    SM3
    SM3 --- ---
    PANPOSPA: To jo, Nemecko snad jako jedine (?) vyzaduje Buchkontroll... Ale proc by nemely dodavky i do 3,5t, pokud jedou komercni prepravu jet podle AETR, kdyz jsou ridici v praci a vsude se dbat na dodrzovani socialnich predpisu...
    DIVA
    DIVA --- ---
    PANPOSPA: nemecko ma jako jedine vyjimku z aetr normy, ktera jinak pro <3,5 t neplati. my pro prejezd D vyplnujem formulare, samozrejme fiktivne
    PANPOSPA
    PANPOSPA --- ---
    SM3: v Nemecku je to bezny, ja v ltcku do 3.5t tachograf mam
    SM3
    SM3 --- ---
    KROJC: Proč by neměly mít dodávky do 3,5t tachografy, pokud jsou využívány ke komerční přepravě? Tudíž řidič je v práci...
    KROJC
    KROJC --- ---
    No jako že tachograf i pod 3,5t. Na N1.Stane se že jedu i 12hodinovou trasu.
    DIVA
    DIVA --- ---
    KROJC: casove limitovat?
    KROJC
    KROJC --- ---
    Tve se modlím ať nezačnou časově limitovat pičusy v dodávkách do 3.5t.
    SM3:
    SM3
    SM3 --- ---
    DIVA: To musí být naprosto šílený pro ty rodiče, já bych toho člověka z tohodle nechtěl vidět / dostávat, ani kdybych ho neznal, natož aby to bylo moje dítě :/
    DIVA
    DIVA --- ---
    SM3: doufam ze se ridici nic nestalo..

    (meli jsme tenhle typ smrtaku letos na firme, klukovi bylo tricet, rodice ho museli jet identifikovat)
    SM3
    SM3 --- ---
    Občas se objeví inzeráty, že by se jeden posral :D :D

    „Ahoj, hledáme od ledna řidiče, na plachtovou dodávku.. 10 ti paletu...jezdíme ve dvojce, Portugalsko, dvakrát týdně... Více info do sz... Plat ca.30 tisíc měsíčně“

    A když kouknete na profil toho člověka, tak tam má mj.
    SM3
    SM3 --- ---
    Jestli chces tak pod na vexl, vlek te naucim a mas klid dobry prachy v okoli Prahy do Nemec ;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam