Early Access 3 Patchnotes
Konec druhého kola, které končí zítra, se blíží a blíží se i další EA test s číslem 3. Pojďme se tedy podívat více do hloubky, co nás čeká.
První informací kterou je důležité zmínit jest, že patch bude mít asi 6 Gb.
Hlavní prvky patche
Dealerům přidány vozidla tieru 8
Přidáno 'Nejnižší' nastavení grafického nastavení pro podporu více dvou jádrových CPU stejně jako starších GPU
Aplikovány další optimalizace pro lepší chod hry hráčům
Přidány symboly které se budou moci dát na tank
Player versus Environment (PvE) mód: Budou dostupné mise (lehká, střední a vysoká obtížnost)
Detailnější změny
MM mechanismus byl upraven za účelem vytvoření lepších výsledků a lepší rovnováze mezi týmy
PvP mapy byly změněny kvůli lepšímu balanci a hratelnosti
U nenasvícených vozidel budou vidět trasírky střel
U všech vozidel byly vylepšeny zvuky motoru
Systém kamufláže byl změněn - vozidla jsou nyní po výstřelu lehčeji nasvítitelná
Upraveny moduly a zařízení ovlivňující dohled: bonusy dohledu jsou nyní aditivní, nikoli kumulativní
Změny vozidel
Textury Teledyne DFSV byly opraveny
Dohled AMX-10P zvýšen z 374m na 416m
Dohled AMX-10P PAC 90 zvýšen z 344m na 382m
Dohled BMD-1 zvýšen z 374m na 416m
Dohled BMP-2 zvýšen z 374m na 438m
Čas přebití u PT-76 snížen z 6.58 seconds na 6.24 seconds
Poškození PT-76 zvýšeno asi o 2.5%
HP tanku PT-76 sníženy na 800
Opraven vývoj a nákupní cena modulu Gunner Sight u vozidla Wiesel 1, aby byl porovnatelný s ostatními moduly
Snížen počet výchozí munice pro vozidla M113 a LAV-150
Penetrace autokanónů s ráží vyšší než 20 mm byla snížena o 15% (penetrace 20 mm autokanónů je nedotčena)
Penetrace pro non-autokanóny byla snížena následovně: 90mm kanonů - cca 5%, děly ráže vyšší než 90 mm - 15% (tato změna neovlivní automatické kanóny)
Opraveny chybné pancíře "gunmantletů" u většího počtu hlavních bitevních tanků (chyba známá jako "chybějící mantlet")
Pancíř většího počtu tanků třídy Hlavní bitevní tank byl vyvážen (zlepšen)
Přidána podpora elektronického ("soft kill") Systému aktivní ochrany jako systém Shtora-1 tanku T-90 (není potřeba ho odemykat, je automaticky na stroji). Elektronické APS moduly mají neomezený počet použití ale delší cooldown.
Opravena chyba, kdy hlavní bitevní tanky ztrácel příliš mnoho rychlosti při zatáčení
Opraven exploit, kdy hráči byli schopni navádět protitankové řízené střely i bez přímé viditelnosti na cíl
Opraveny určité dovednosti posádky které ovlivňují čas přebití (včetně exploitu "rychlosti změny munice" z předchozího hotfixu)
Opravy
Opravena vzácná chyba, kdy se vozidla "propadla" do garážová textury (bug známý jako "podvodní garáž")
Opraveny četné chyby UI a prvky elementů
Opraveny četné chyby na straně serveru ovlivňující výkon a stabilitu
Opraveno několik problémů, které způsobily pád klienta
Opravena chyba, kdy kurzor myši zůstal ve středu obrazovky během odpočítávání začátku bitvy
Opravena chyba, kdy se klanové symboly neobjevily v bitvě
Opravena chyba, kdy se symbol klanu objevil v nesprávném rozlišení
Kamera třetí první osoby, je nyní synchronizována se stejnou rychlost (nikoliv omezena na otáčení věže)
Opravena chyba, kdy dělostřelectvo mohlo vstoupit do dělostřeleckého režimu ještě před začátkem bitvy
Opravena chyba, kdy jste pozvali někoho, kdo už je součástí čety a jemu se to i přesto ukázalo v garáži jako nová pozvánka
Opravena chyba, kdy jste nepřítele zničili na ammorack a objevilo se, že jste hráči nezpůsobili žádné poškození