KONDIK: Nechapej me spatne, nechce se mi do toho investovat cas, protoze je to proste jen moderni wotko. Neni tam nic navic, pritom v EA to bylo super a bavilo me to velice. Jiny mechaniky, kolovy vozidla, kour, automatickej sixth sense atp. I ten styl trenovani posadky mi pro zacatek prisel dobrej. Nemluve o ATGM, ktery hru taky dost ozivili. Ale ted? Jedinej rozdil oproti wotku je player base, ktera je tady mimoradne nizka. Ja sice soudruhy nenavidim mimoradne intenzivne, ale to s nechuti pokracovat v AW nema moc spolecnyho. Sere me proste tenhle pristup. Misto inovativni mmo tank strilecky tady mame jen wotko, ktery zacina tam, kde puvodni konci (rozumej starim vozoveho parku).
Navic si myslim, ze tenhle krok nema moc nadeji na uspech. Na wotku hrace co to hrajou dyl (ja treba pet let) sere predevsim to, ze se to v podstate nikam nehejbe. Jo jasne, pribyla fyzika a tuny stroju z projektu, na ktery zapomnel i sam cas. Jasne, grafika dostala trochu hezci kabatek, ale porad brutalne zaostava za soucasnymi moznostmi. Ale v jadru? Je to porad to samy. Bez premiaku se WoT hrat defacto neda (ted hraju tak tri mesice bez nej, tak o tom neco vim). AW je v tomhle zatim lepsi, premiak uplne nepotrebujes. Ale nebojim se, ze to prijde.
Zkratka a dobre investovat dalsi cas do neceho, co je jen kopie wot, se mi uplne nechce :)