• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THERIONProject Chiron
    Project Chiron

    Dobrý den, vítáme Vás v informačním klubu k nově vznikající hře Project Chiron.
    V současné době máme za sebou tří testy herních i neherních systémů a probíhá aktivní příprava dlouhodobého běhu hry po dobu tří měsíců. Termín bude co nejdříve uveřejněn na stránkách hry

    O hře Project Chiron:
    Project Chiron je městská hra projektovaná pro občasné zážitkové hraní. Hra bude prostředím stylizována do velmi blízké budoucnosti a bude stavět na zažitkovém a velmi často akčním zpracování jednotlivých herních scén. Očekávat můžete i dlouhodobý herní příběh

    Webové stránky hry

    Organizační tým
    Lukáš "Zvíře" Zvěřina (ID Therion)
    Martin Červeňák (ID CERVOTOC)
    Martin "Regis" Brabec
    Petra "Thalata" Chvojková
    Adam Kulhavý
    Martin Doubek

    Support tým
    Jan Truban
    Lucie Gukkertová
    Kamila Starkbaumová
    Jakub Zvěřina
    Martina "Annie" Smetánková
    rozbalit záhlaví
    DANAKETH
    DANAKETH --- ---
    EYRIK: Jak řekli tak udělali,

    na nástěnce je k nahlédnutí dokument, který v hrubých konturách popisuje prvotní záměr hry Project Chiron.
    Neváhejte a čtěte!
    EYRIK
    EYRIK --- ---
    Tak, primárně, abych mohl říct co od něčeho čekám, tak musím alespoň obrysově vědět, o co se jedná. Když se řekne městská hra ze současnosti, tak to může znamenat Secret Societies (TSW Style), může to znamenat Dan Brownovské záhady, za adrenalin se dost dobře dá považovat i jenom dojít na nákup kvalitních potravin.

    Ale tak kdybych třeba měl nastínit nějaký ten content, který bych rád zažil, tak by to bylo:

    * Jednotná, ale přesto ne tak úplně průhledná dějová linka (Objevují se sice vcelku nahodilé záležitosti k řešení, ale dohromady dávají ucelený obraz o velkém klimaxu příběhu)

    * Minimum CP ( Hráči sice se světem musí komunikovat, a sem tam se hodí nějaký ten kurýr, ale postavit hru na výhradně práci s CP je jako jet na projížďku tématickým parkem)

    * Zkusit se vyvázat z kodifikování dovedností. Postava je charakter, a když už něco umí, tak by tím měla začít být pro svět důležitá. A to rovnou napojím na předchozí bod; hráče by právě ta úzká specializace postavy měla postrčit do vzájemné spolupráce (intriky included). Jak přesně to udělat ti neřeknu, to bych se na tím musel hlouběji zamyslet, ale v principu by to mohl vystihnout příklad:

    Úkol: Klient po vás chce, abyste ukradli jeho konkurenci nákresy nového prototypu. Taky vám řekne, že jejich server je chráněn špičkovým systémem, který prolomit je téměř nemožné. A jediný člověk zná způsob, jak ho prolomit.

    Řešení: "Detective" najde danou osobu, "Thug" z něj vymlátí tajný dokument, "Codebreaker" ho rozluští a "Hacker" prolomí systém a pak přijde ta sranda, až se pohádaji o podíly na odměně.

    Tolik jsem zatím s to vyplodit, veškeré body předkládám k prodiskutování.

    Ciao
    DANAKETH
    DANAKETH --- ---
    Toto je možné považovat za první, organizátorský příspěvek a diskusi můžeme považovat za zahájenou.

    Vítejte
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam