• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLETunel Blanka a jiné "tunely"
    JAKUBV
    JAKUBV --- ---
    SAMOUT: tak třeba vídeň není úplná rovinka, bern taky ne a šlo by jít dál. hlavně ono nejde o kola. ale asi je to fuk :)
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    SAMOUT: Jo takhle. "Kdo se opovazi krive pohlédnout na korunního prince Strany (byť nástupnictví zbaveneho), musí být nutně terorista (cyklistického vyznání)." Město holt teď dojej jiný než modrý, sestimsmiř.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    JAKUBV: Vis co maji spolecneho ty mesta, ktery.jsi jmenoval? Jsou placaty a je v nich tedy mista dost, nejsi omezen udolim. A proto v nich maji cyklisti pre. Autor prispevku najezdi na kole nekolik tisic km rocne, ale neni kreten, takze jezdi v lese, ne v Praze.
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    JAKUBV: Jistě. Krást se může, když je to pro Správnou Věc (jaka ironie, že tuhle taktiku vynalezl o obec vedle MUDr. Rath), ale ideozločiny, ty jsou na kulku na miste.
    JAKUBV
    JAKUBV --- ---
    PISKVOR: Tak kdo je horší než zloděj na kokainu? Sluníčkář! Ještě by chtěl zavádět nějaké vídeňské/berlínské/pařížské/severoitalské(etc., prostě západoevropské) pořádky!
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    SAMOUT: no tak něco málo na tom je. Samozřejmě, že lidsky Suchdoláky chápu, ale na druhou stranu, někudy se to asi vést musí. Prostě nemůžu na jednu stranu využívat výhod že bydlím v Praze a na druhou stranu odmítat nevýhody.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Tak Praha už není panna. Má protrženou Blanku...

    Béma nepozvali???
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    PISKVOR: (Ne že bych trpěl náklonností k Babišově marionetě nebo náměstkovi pro věci pěstování knírku: medle dělají tohle levný divadylko - tady zavřít, tam omezit - jenom proto, že drahej mejdan měli pánové predchudci a pro ně už v kase nezbylo)
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    SAMOUT: Takže udojit městskou kasu je vlastně dobře. Dámy a panové - selektivní paměť, exponát A.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    PISKVOR: Bem "jenom" kradl, byt ve velkym, ale Hudecek s Krndou aktivne bojujou proti Prazanum, svyma slunickovejma fantasmagoriema delaji z Prahy horsi misto k ziti. Ted jeste prosadit stavbu prazskeho okruhu jako narodni zajem bez moznosti zasahu verejnosti, aby uz konecne suchdolaci prestali srat vsechny kolem.
    MORKANT
    MORKANT --- ---
    E2E4: ale letné to pomůže...
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    E2E4: IMHO to pomůže Korunovační a zhorší Svatovitskou, protože tranzit na pravý břeh bude asi rychlejší skrz Blanku. Magistrále snad pomůže právě opačný směr - třeba pro mě bude jednodušší Letná - Krč skrze tunely než v současnosti přes magistrálu.
    E2E4
    E2E4 --- ---
    MORKANT: No ale to bude argentinska / cely Holesovice jeste zacpanejsi nez ted..
    MORKANT
    MORKANT --- ---
    E2E4: na magistrálu až v troji, aby se nejezdilo přes letnou chtěj ubrat ten pruh
    E2E4
    E2E4 --- ---
    PISKVOR: ImHo:

    Urcite to pomuze useku strahovsky tunel-prasny most-hradcanska, kde jsou ted zacpy. Kde se budou auta stosovat podle tebe tady?

    Nemyslim (doufam) ze to nezhorsi zapy v oblasti kulataku - pres brevnov a tunel to bude pro prakticky kazdeho rychlejsi.

    Co mi ale vubec neni jasny, jak to pomuze letny a jak se z tunelu pojede na magistralu, zvlast kdyz uberou pruh z letny dǒlu.
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    SAMOUT: Ve spotřebě koksu, v generování tunelů (Blanka,V.A,Praha Olympijská vulgo IV.C2,Opencard), v prihravani zakázek kamarádům, nebo v čem byl lepší?
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    PISKVOR: (řeč je o automatické regulaci hustoty provozu v tunelech, jak už teď funguje v Mrázovce a Strahovském tunelu)
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    Taky ze jo - tohle je featura kazdeho zprovozneneho a funkcniho tunelu v rámci MO: momentální, plne automatický a krátkodobý (v řádu minut) uzavirani vjezdu, aby se v tunelu nehromadili horníci.Prý auta nesmí stát v koloně v tunelu - tak holt stoji v koloně před tunelem. Ono právě na novou komunikaci se nikdy nevejde oslnivý množství vozidel, a uvolnene místo jinde motivuje vyjet lidi, kteří by autem předtím ne vyjeli. Čili zlepšení vydrží max měsíc, pak budem zas v původním stavu - jen bude v daný okamžik na silnici o pár desítek aut navíc.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam