PALEONTOLOG: netvrdil jsem, ze provoz nezhoustne - ale ze nedosahne intenzity takove, jako je treba na rameni Praha - Kolin (kde toho jezdi podstatne vice). Hustota dopravy v konkretnim miste se vzdy podrizuje nejake poptavce. Ale vyrabis umele strasaky - technologicke moznosti jsou dnes fakt jinde. Modernizace sama o sobe hluk snizi a lidi s nazory tobe podobnymi jsou desitky let pricinou stavu, ze se tam jezdi po starych koleji s vozidly v hlucnejsi nezavisle trakci. Modernizovane to mohlo byt uz davno.
Jako vazne - jed se podivat do Vidne, Amsterdamu ci jineho velkeho mesta. Ve Vidni finisuje stavba noveho Hauptbahnhof - kousek od centra, v obydlene zastavbe a fakticky na naspu a zadny problem s tim neni - a bez tunelu. V Amsterdamu mas nadrazi primo v centru take a svete div se, koleje tam vedou taky po povrchu. A tak se da pokracovat po dalsich velkych aglomeracich.
PALEONTOLOG: jo tak kurvit, ted tomu rozumim :-) Mel by sis nastudovat historii ctvrti, ktere tak hajis - prvni mestska zastavba v Dejvicich vznikla hadej kde... okolo nadrazi Bruska (
dnes Praha-Dejvice)... nad duvody muzes v klidu premyslet ;-) Jako to jsou kecy - me taky vlaky jezdi kousek od baraku, o osobacich prakticky nevim (
a to jezdi take jeste po starem svrsku, novy nam tu taky par let slibuji), obcas maximalne zaregistruju ty nakladni. Blizkost zeleznice, potazmo jakekoliv kapacitni dopravy danou lokalitu pro bydleni vzdy zatraktivnovala - platilo to jak v 19.stoleti, tak i dnes...