• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLETunel Blanka a jiné "tunely"
    Diskuze o naším státem "zajímavě" realizovaných projektech.

    rozbalit záhlaví
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    PALEONTOLOG: pockej, tys tu puvodne psal neco o informaci dva dny predem, ze ma neco dorazit. Nyni uz pises, ze informace mela prijit az momente, kdy uz dorazila. To je ale dost diametralni rozdil, nemyslis? ;-)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    PALEONTOLOG: a kde jsi prosim prisel na to, ze roli vypravciho ve stanici je sledovat polohu konkretnich zasilek napric CR? :-) Ja ti nevim - ale i na zapade je beznym zvykem, ze kazdy ma svou definovanou roli - a nekona nic, co nema v popisu sve prace (a popis prace neni v rovine "devka pro vsechno", jak se casto ucekava u ceskych neo-kapitalistu). A to plati treba i u Google - asi taky komo-homo organizace :-)
    Cimz samozrejme nepopiram, ze CD-Cargo je v porovnani s DB-Schenker naprosta tragedie - ale to s vlastni infrastrukturou jaksi nesouvisi.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    DANYSEK: oni taky na dráhách jsou šíleně neflexibilní. když jsem měl coby provozák na starosti vlečku do provozu, tak přinutit výpravčího, aby mi dal 2 dny předem vědět, že dorazí souprava, byl nadlidskej výkon. vždycky souprava už stála na koleji nebo čekala před bránou. organizovat práci pak nešlo a převozu dráhou jsme se cukali co to šlo. naštěstí už to jezdilo 1x á 2 měsíce, stejně to byl opruz. vagony jsme si museli čistit sami a u těch s dřevěnou podlahou to nebyl žádnej med. upřímně, tuto komo-/homo- organizaci bych pustil domů dělat něco pořádnýho.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    LA_PIOVRA: kdyby tam nebylo nic k vozeni, tak ty manipulaky nejezdi vubec :-) Tak samozrejme, ze vse co prevezes vlakem lze i na kamion hodit - a je treba priznat si, ze v tomhle pohledu jsme v Evropskem meritku skutecne na spici a likvidujeme tu, co muzeme... jenom na to nemame poradne dotazenou ani tu dalnicni sit a kamiony nam vesele tranzituji ~4km od centra Prahy v huste bytove zastavbe... :D Well done :)
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    LA_PIOVRA: Povědztě mi, Piovra, čo si představujetě pod takým slovom cargo potenciál?
    LA_PIOVRA
    LA_PIOVRA --- ---
    DANYSEK: co by kdo vozil vlakem mezi Kladnem a Libni. V podstate jedina objemove/mistopisne relevantni vec co me napada jsou auta z Kolina/Nosovic co by smerovaly do Rise pres Chomutov (ale ty jezdej uz dnes a jinudy) nebo kontejnerovy vlaky na prekladiste v Uhrinevsi, ale ty uz taky jezdej jinudy. Opravdu me nenapada nic, co my melo objemovej a oborovej potencial jezdit po Bustehradsky draze.

    OMNIHASH: tohle jsou bud terminaly kamion/kamion nebo kamion/mensi nakladak, ktery tab byly zamysleny, retailisti, popripade vyrobni podniky co vyrabej kusovy/maloseriovy veci. Rad se necham vyvyst z omylu, ale fakt tam vubec potencial nevidim.
    THETAN
    THETAN --- ---
    DANYSEK: taky mě vomejvá, když poslouchám těch pár kámošů co na šestce bydlí a maj z toho nonstop záchvat...nejhorší jsou ti původem z Teplic :-)..
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    THETAN: jojo, na P6 jim z toho varem peni krev :) To vis, VIP ctvrt! :D
    THETAN
    THETAN --- ---
    to musí být k sakru nasrání, když tam takovej nakladni vlak projede....:-)) Poklidná idylka narušena.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    LA_PIOVRA: dva pary manipulaku z Libne do Hostivic/Jence tam projedou. Jasne, asi to "jde" poslat oklikou pres Malesice, Nusle, Smichov, Jinonice a otravovat tim zivot mnohem vetsi casti Prahy... a jeste to bude prijemna vyhlidkova jizda :-) Ve spicce je na dnesni jednokolejny trati vubec problem tam neco propasirovat... nedejboze, kdyz se neco o minutu,dve zpozdi :-)

    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    LA_PIOVRA: do jistý míry myslím že jo.
    ADAMFC
    ADAMFC --- ---
    LA_PIOVRA: aby mohly bejt na kulaťáku v bille potraviny pro hipstery, co koukaj z okna na hrad
    LA_PIOVRA
    LA_PIOVRA --- ---
    Omlouvam se za vpad uprostred debaty, ale draha Masarycka - Kladno ma podle nekoho cargo potecial?
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ADAMFC: ten uz mohl byt pred mnoha a mnoha lety :) Jenomze nekdo rekl ne (ja vim, ze ne ty; ale obcas pouzivas podobne "strasaky" jako zaryti odpurci povrchoveho reseni).
    ADAMFC
    ADAMFC --- ---
    DANYSEK: Po stopátý ti řikam, že když s tim začnou hejbat tak, že to bude na povrchu a udělá se tam pořádnej povrch, tak ať to tak klidně je. Protože to, co je teď, je příšernost. Takže mi pořád nepodsouvej něco, co sem neřek.

    Jen si v těch argumentech udělej pořádek, protože matláš pátý přes devátý
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    ADAMFC: taky jsem si doteď myslel, že se danysek baví o S-bahn. argument cargem, který tam má skutečně potenciál, je dobrej závěr debaty.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ADAMFC: no jo, to na te Praze 6 budete strasny chudaci, kdyz tam projede vlak co deset minut v kazdem smeru... :) Neskutecna tragedie!

    ADAMFC
    ADAMFC --- ---
    OMNIHASH, DANYSEK: To zboží je pořád argument k tý dráze na P6? Já jen že tam žádný nákladní vlaky nebudou. Je to čiště osobní doprava :)

    DANYSEK: ty frekvence už jsou taky navržený. Teď to jezdí tak jednou za 30 minut. S tou novou trait by to mělo bejt max co 10 minut v jednom směru. Takže ti tam jednou za 5 minut projede vlak.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    OMNIHASH: to zbozi tam prece donasi skritci... v tunelech, aby nebyli videt :-)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    PALEONTOLOG: netvrdil jsem, ze provoz nezhoustne - ale ze nedosahne intenzity takove, jako je treba na rameni Praha - Kolin (kde toho jezdi podstatne vice). Hustota dopravy v konkretnim miste se vzdy podrizuje nejake poptavce. Ale vyrabis umele strasaky - technologicke moznosti jsou dnes fakt jinde. Modernizace sama o sobe hluk snizi a lidi s nazory tobe podobnymi jsou desitky let pricinou stavu, ze se tam jezdi po starych koleji s vozidly v hlucnejsi nezavisle trakci. Modernizovane to mohlo byt uz davno.
    Jako vazne - jed se podivat do Vidne, Amsterdamu ci jineho velkeho mesta. Ve Vidni finisuje stavba noveho Hauptbahnhof - kousek od centra, v obydlene zastavbe a fakticky na naspu a zadny problem s tim neni - a bez tunelu. V Amsterdamu mas nadrazi primo v centru take a svete div se, koleje tam vedou taky po povrchu. A tak se da pokracovat po dalsich velkych aglomeracich.
    PALEONTOLOG: jo tak kurvit, ted tomu rozumim :-) Mel by sis nastudovat historii ctvrti, ktere tak hajis - prvni mestska zastavba v Dejvicich vznikla hadej kde... okolo nadrazi Bruska (dnes Praha-Dejvice)... nad duvody muzes v klidu premyslet ;-) Jako to jsou kecy - me taky vlaky jezdi kousek od baraku, o osobacich prakticky nevim (a to jezdi take jeste po starem svrsku, novy nam tu taky par let slibuji), obcas maximalne zaregistruju ty nakladni. Blizkost zeleznice, potazmo jakekoliv kapacitni dopravy danou lokalitu pro bydleni vzdy zatraktivnovala - platilo to jak v 19.stoleti, tak i dnes...
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    PALEONTOLOG: ten důvod je existence ve městě, překvapivě to přináší nějaký ty trade-offy, jakože když chci mít možnost nakoupit v bille na kulaťáku, tak k ní někudy musí doject zásobování, a tak... ale chápu, že ta vize, budeme se tu mít pěkně a všechny nepříjemný věci nahrneme k našim sousedům zní fajn, akorát se pak stává, že když zablokujem jakejkoliv pokus o změnu, tak se současnej stav jenom postupně zhoršuje, ale co, počkáme, až se vycuká zbytek Prahy a radši postaví další metro do nemocnice.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam