• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLETunel Blanka a jiné "tunely"
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ADAMFC: jo, a vzniklo by nove sdruzeni... tram*mat... nejen ze ty zle tramvaje ohrozuji cyklisty ve meste, take jsou zdrojem hluku a vibraci... :D
    ADAMFC
    ADAMFC --- ---
    DANYSEK: hlavně by se konstantně snižoval počet cyklistů
    E2E4
    E2E4 --- ---
    THE_MIRACLE: Ono je desny ze nekde je trava, nekde jezdi mhd po tramvajovych kolejich nekde ne.. Hrozna bezkoncepcnost. Pritom se to nabizi samo..
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ADAMFC: by si cykliste stezovali, ze zapadaji do zlabku tramvajove koleje... :D (jako si stezovali na kanaly)
    ADAMFC
    ADAMFC --- ---
    měli :)
    ADAMFC
    ADAMFC --- ---
    měly by sloučit tramvajovej pás s cyklistickym. Počítam, že by se tim aut*maticky vyřešila řada problémů
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    THE_MIRACLE: copak autobusy... ale on ten travnik je pruser treba i pro sanitky. Na "humanizovane" ulici mas jeden pruh, ze ktereho neni kam uhnout a v tramvajovem pasu travnik, kde zapadnes. Argumentuje se hlavne odhlucnenim - ale ono to je o celkovem zpusobu montaze - ktery je realizovatelny nejen s travou, ale treba i s dlazbou, asfaltem - a ano, na exponovanych mistech nema zadnou logiku, proc se teleso tramvaje nevyuzije i pro autobusy. V pripade Jugoslavske by i trocha te zelene mohla zustat :-)
    THETAN
    THETAN --- ---
    DANYSEK: ja vim, ja do mrazovky jedzdim z barandaku tak 2x - 3x tydne rano. Byla tam aktivována svetla, kdyz probíhala rekonstrukce Plzeňské. Po konci rekonstrukce jsem nezaregistroval jejich používání. Auta tam přirozeně zpomaluje odbočka na Radlickou. Někdy se to sune až na strakonickou. Může však být, že tato situace přirozeně reguluje vjezd do Blanky a proto ta světla zapnuta nejsou...
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    DANYSEK: To je přesně ono. To je pořístup pro lidi. Nemám vůbec problém s preferenci MHD před auty, ale pokud to má smysl.

    Fakt se musím smát tomu, jak je teď v Praze moderní dávat tu trávu do kolejí. Jasně, že to vypadá líp. Jenže, líp to vypadá jenom maximálně pár měsíců v roce, pak je buď zima a nebo sucho. Je to drahé na pořízení, musí se o to starat. Přitom třeba Jugoslávky, kdyby vyasfaltovali a jezdily tam autobusy, tak by bylo minimálně z větší části po problému. A nejen tam. Chápu, že koukat všude na auta je opruz, ale tak sakra to je město. Se všmi výhodami a nevýhodami.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    a zatim jinde... :)
    V Pardubicích zrušili pruhy pro MHD, dopravě to pomohlo – Novinky.cz
    http://www.novinky.cz/domaci/385178-v-pardubicich-zrusili-pruhy-pro-mhd-doprave-to-pomohlo.html
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    THETAN: nejen... osazena telematika te nepusti do tunelu, pokud neni jistota, ze z nej vyjedes :-)
    Blanka umí tvořit kolony na druhé straně Prahy. Stojí se i před Mrázovkou | Doprava | Lidovky.cz
    http://byznys.lidovky.cz/...pravu-semafor-16y-/doprava.aspx?c=A151007_161108_ln-doprava_pave&galerie
    THETAN
    THETAN --- ---
    CAPTAIN_TACUD: hmm, dnes ráno před mrázovkou tragédie. Přišlo mi, že to ucpávaji auta čekající na světlech na radlické. Kolona se táhne z radlické až před Mrázovku a nechává do mrázovky\blanky volný pouze jeden pruh.
    CAPTAIN_TACUD
    CAPTAIN_TACUD --- ---
    Kolony kvůli Blance. Přednost dostane MHD, pruh pro busy získá i Strakonická | Doprava | Lidovky.cz
    http://byznys.lidovky.cz/...y-ziska-i-strakonicka-16d-/doprava.aspx?c=A151022_161621_ln-doprava_pave
    THETAN
    THETAN --- ---
    PALEONTOLOG: no ale lidi se z kamýka a novodvorské na metro budou chtít dostat
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    THETAN: na těch stránkách píšou, že jeden z důvodů je právě přemnožení autobusů v Krči a přetížení stanice M Kačerov. další důvod je prý poskytnout metru paralelu s trasou B, kdyby bylo nutný zavřít nuselák. vcelku pochopitelný důvody... u krčské nemocnice prý v ranní spičce staví busy á 25s :)
    THETAN
    THETAN --- ---
    PALEONTOLOG: zajímavé, čekal bych, že na nemocnici krč vznikne nějaký MHD Bus terminál k obsluze novodvorské a kamýku, ale asi to maj naplánované jinak. To samé v menším měřítku bych čekal u Nádraží krč k obsluze starého braníka, očekávám že cesta z z metra přes parčík na poslední bus bude docela adrenalin :-)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    PALEONTOLOG: Jancura je priklad - mimoto i o regionalni dopravu se realne zajima taky - linky S2, S3, S4, S9 jsou couraky kolem Brna, osobni (chces-li regionalni) dopravu provozuje tez na Slovensku. Nehlede na fakt, ze dopravcu je podstatne vic - mj. s kapitalem z DB za zady a samozrejme se zkousi prosadit, s vetsimi ci mensimi uspechy. Ze se kolem Prahy dokazi prosadit i jini dopravci dokazuje napr. priklad KZC. Jasne, vse nejde hned... ale ono to chce trosku trpelivosti - chapu, te ty moc nemas :-) CD s projektem drahy na Kladno nesouvisi nijak, hazet to do jednoho pytle muze jen pomatenec ;-)
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    DANYSEK: považuju problém za daleko širší. jančura se spacializuje na relevantní trh, a tím nejsou lokálky. ty budou obsluhovat zase čd. že jsem proti čd namířenej ohledně spousty zbabranejch projektů, nezakrývám. tvoje soudy, kdo co je a není schopnej oddělit, ty si nech pro svý kamarády. jestli máš dojem, že tvoje vedení diskuze je zcela v pořádku, měj ho. já ho zatím nezískal, jako každej fracek nadhazuješ pouze to, co se ti hodí. tímto debatu s tebou končím.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    PALEONTOLOG: CD jsou dopravce. Stejne jako je dopravce treba Jancura. Projekt modernizace infrastruktury skutecne neresi to, ktery dopravce tam ve finale vozi lidi. To je zcela odlisny pribeh. Na debate o vypravcim jsi potvrdil jedine - ze nedokazes tyhle veci oddelit, nerozlisujes to. To je jak prijit na RSD a nadavat, ze ti pozde prijel autobus...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam