• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THE_MIRACLETunel Blanka a jiné "tunely"
    Diskuze o naším státem "zajímavě" realizovaných projektech.

    rozbalit záhlaví
    THETAN
    THETAN --- ---
    CAPTAIN_TACUD: hmm, dnes ráno před mrázovkou tragédie. Přišlo mi, že to ucpávaji auta čekající na světlech na radlické. Kolona se táhne z radlické až před Mrázovku a nechává do mrázovky\blanky volný pouze jeden pruh.
    CAPTAIN_TACUD
    CAPTAIN_TACUD --- ---
    Kolony kvůli Blance. Přednost dostane MHD, pruh pro busy získá i Strakonická | Doprava | Lidovky.cz
    http://byznys.lidovky.cz/...y-ziska-i-strakonicka-16d-/doprava.aspx?c=A151022_161621_ln-doprava_pave
    THETAN
    THETAN --- ---
    PALEONTOLOG: no ale lidi se z kamýka a novodvorské na metro budou chtít dostat
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    THETAN: na těch stránkách píšou, že jeden z důvodů je právě přemnožení autobusů v Krči a přetížení stanice M Kačerov. další důvod je prý poskytnout metru paralelu s trasou B, kdyby bylo nutný zavřít nuselák. vcelku pochopitelný důvody... u krčské nemocnice prý v ranní spičce staví busy á 25s :)
    THETAN
    THETAN --- ---
    PALEONTOLOG: zajímavé, čekal bych, že na nemocnici krč vznikne nějaký MHD Bus terminál k obsluze novodvorské a kamýku, ale asi to maj naplánované jinak. To samé v menším měřítku bych čekal u Nádraží krč k obsluze starého braníka, očekávám že cesta z z metra přes parčík na poslední bus bude docela adrenalin :-)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    PALEONTOLOG: Jancura je priklad - mimoto i o regionalni dopravu se realne zajima taky - linky S2, S3, S4, S9 jsou couraky kolem Brna, osobni (chces-li regionalni) dopravu provozuje tez na Slovensku. Nehlede na fakt, ze dopravcu je podstatne vic - mj. s kapitalem z DB za zady a samozrejme se zkousi prosadit, s vetsimi ci mensimi uspechy. Ze se kolem Prahy dokazi prosadit i jini dopravci dokazuje napr. priklad KZC. Jasne, vse nejde hned... ale ono to chce trosku trpelivosti - chapu, te ty moc nemas :-) CD s projektem drahy na Kladno nesouvisi nijak, hazet to do jednoho pytle muze jen pomatenec ;-)
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    DANYSEK: považuju problém za daleko širší. jančura se spacializuje na relevantní trh, a tím nejsou lokálky. ty budou obsluhovat zase čd. že jsem proti čd namířenej ohledně spousty zbabranejch projektů, nezakrývám. tvoje soudy, kdo co je a není schopnej oddělit, ty si nech pro svý kamarády. jestli máš dojem, že tvoje vedení diskuze je zcela v pořádku, měj ho. já ho zatím nezískal, jako každej fracek nadhazuješ pouze to, co se ti hodí. tímto debatu s tebou končím.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    PALEONTOLOG: CD jsou dopravce. Stejne jako je dopravce treba Jancura. Projekt modernizace infrastruktury skutecne neresi to, ktery dopravce tam ve finale vozi lidi. To je zcela odlisny pribeh. Na debate o vypravcim jsi potvrdil jedine - ze nedokazes tyhle veci oddelit, nerozlisujes to. To je jak prijit na RSD a nadavat, ze ti pozde prijel autobus...
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    DANYSEK: tak rozhodně mě čd zatím nepřesvědčily o právo na svou existenci a projekt kladno - masarykovo nádraží není výjimkou :)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    PALEONTOLOG: no problem nastava s tou informaci dva dny predem... :-) A to opravdu neni chyba/vina vypravciho, ze ji nema. Vypravci je v prvni rade zodpovedny za zajisteni bezpecnosti provozu ve svem obvodu, rizeni dopravy atd - ne za nahaneni nejakeho vagonu z Francie ci jine prdele. Mozna jsi mel prideleneho jinehp pracovnika, co ti ty informace dle smlouvy mel poskytnout - to ze tveho mlzeni ale tezko vycteme :D Chapu - pro zkratky typu "vsichni jsou debilove" to staci.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    DANYSEK: je to tak, že dva dny před očekávaným doražením na kolej. a pak, když dorazila. no a občas čekala před bránou.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    PALEONTOLOG: pockej, tys tu puvodne psal neco o informaci dva dny predem, ze ma neco dorazit. Nyni uz pises, ze informace mela prijit az momente, kdy uz dorazila. To je ale dost diametralni rozdil, nemyslis? ;-)
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    PALEONTOLOG: přiznám se, že jsem tě neinformoval o celým mechanismu, takže se ti to může oprávněně zdát podivný. vysvětlvoat to nebudu, nechme to krista boha plavat.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    DANYSEK: protože ČD, protože měl informovat výpravčí, že souprava, např. z francie, už dorazila. mě tvoje chytráctví vcelku nezajímá, ale pokud něco například nevíš, ber to tak, že je to klidně možný.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    PALEONTOLOG: to jsem... a situaci, kdy nekdo bez skrupuli lze o tezko overitelnych faktech jsem uz zazil za svuj zivot tunu... ;-) A ta tvoje verze nejak postrada logiku - prece mas informaci od odesilatele zasilky a nejakou smluvne dohodnutou prepravni lhutu.
    ADAMFC: na coze se ptas? :-) (a je to vubec k tematu?)
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    DANYSEK: už jsme trochu OT, chytrej seš dost abys věděl, že ne všechny dokumenty ti patří do ruky
    ADAMFC
    ADAMFC --- ---
    DANYSEK: Nevudea ty louňák?
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    PALEONTOLOG: A ve smlouve bylo co? Ze vypravci z obsluhujici stanice bude volat dva dny predem? Ten papir bych rad videl... ;-)
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    DANYSEK: to bylo normálně zasmluvněný, vlečka byla naše ale kolej na nádraží byla pronajatá.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    PALEONTOLOG: a kde jsi prosim prisel na to, ze roli vypravciho ve stanici je sledovat polohu konkretnich zasilek napric CR? :-) Ja ti nevim - ale i na zapade je beznym zvykem, ze kazdy ma svou definovanou roli - a nekona nic, co nema v popisu sve prace (a popis prace neni v rovine "devka pro vsechno", jak se casto ucekava u ceskych neo-kapitalistu). A to plati treba i u Google - asi taky komo-homo organizace :-)
    Cimz samozrejme nepopiram, ze CD-Cargo je v porovnani s DB-Schenker naprosta tragedie - ale to s vlastni infrastrukturou jaksi nesouvisi.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam