• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PATR1KMatrix: Dies Irae Reloaded
    PATR1K
    PATR1K --- ---
    KID_MCHUTT: právě naopak ;-)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    SILENTBOB: ó mohutný vládče airlocku, mírotvůrce mezi sentinely a vlastníku x3 z rozmaru - ty sis nechal diktovat kapitánem Diktátorem? ;)
    SILENTBOB
    SILENTBOB --- ---
    SHAKO: jo deleni sluzeb je vyhoda pokud nejsi na lodi Diktatorem a neveris jim natolik abys jim dal pristup k rizeni
    LORD_WANG
    LORD_WANG --- ---
    LORD_WANG: a dnesni obrazek Google me prisel pro operatory velmi tematicky :D
    LORD_WANG
    LORD_WANG --- ---
    PATR1K: ackoliv naprosto respektuji vase rozhodnuti, neda mi to a musim poznamenat, ze mezi one-shotem a larpem na pokracovani je jeste stredni cesta: pouziti existujicich pravidel, sveta a software nekdy v budoucnu, na dalsi one-shot, treba jen okrajove navazujici...

    PATR1K
    PATR1K --- ---
    Pokud někdo nestihl včerejší afterparty a má čas zítra večer, plánuji se ukázat v Elysiu (někdy kolem sedmé večerní). Několika lidem jsem slíbil nějak ve stručnosti shrnout, o čem hra vlastně byla a povědět nějaké příběhy (kdo byl na afterparty, již slyšel).
    TRPASLICE
    TRPASLICE --- ---
    VLADDRACUL: V souvislosti s tím, co říká ALDARION: bych dodala, že tím, že na one-shotu "neriskuji" dlouho piplanou postavu, umožňuje mi to jiný typ hraní. Třeba riskovat kůži postavy, nebo si alespoň pro sebe hrát, že ji riskuji: jeden den Kassandra šetřila energii, takže se práskala jak divá, i když věděla, že po ní Agenti jdou. Takže jezdila divnými autobusy (památný moment, kdy jsem se asi hodinu snažila nenápadně přejet z Butovic na Národku, protože na Hůrce stáli jehovisti v oblecích a s červenými kravatami... :D), schovávala se v autě narvaná za sedačkou a simulovala, že je halda bund a s bullet-time kartičkami chodila i na záchod... s postavou, do které jsem narvala měsíce až roky hráčského času, by se mi to tedy dělat nechtělo - ale takhle to za mě nemělo chybu.
    VACKY
    VACKY --- ---
    Damien I. Crusty = Security Admin
    SHAKO
    SHAKO --- ---
    Mapa:
    New Hope na mapě je Corridor sec14a10, krycí název: Oprýskaná železná brána,
    základna Atlantis je Corridor sec0Ba11, krycí název: Bezpečnostní brána s energetickým polem.

    Corridor sec5E12 "Železná brána se dvěma energetickými kanóny" je Sion?
    LORD_WANG
    LORD_WANG --- ---
    AMBERAN: Bohuzel, operator Gom nemel druhou pulku hry moc cas..., takze jsem si takhle privozoval kazde dve hodiny infarktove stavy :D
    SHAKO
    SHAKO --- ---
    Fakt se mi dneska nějak těžko vstávalo... mrknul jsem na mobil a žádné sms, že mi někdo odstřeluje loď, žádná odeslaná energie, nikdo nevypnul lodní systémy (aniž by mi to řekl), ani jsme nenarazili do zdi. Vůbec se mi nechtělo z postele.

    Ještě jednou díky za možnost lítaní v realitě. Užil jsem si týdenní larp, aniž bych pobíhal po městě (na což nemám pro rodinné povinnosti moc čas). V matrixu jsem byl dvakrát za celou hru (jednou bez vědomí posádky). Palubní briefingy jsem stihnul tak každý třetí. Na telefonu jsem strávili spoustu času. Dohromady spoust zábavy (včetně nepříjemného pocitu - mám pět lidí tam venku ve velkém problému a nemůžu s tím sakra nic dělat!)

    Lodní záznamy Aurory jsou zde: https://drive.google.com/drive/folders/0B4-0HpVKWEdmMkt4YW5nTnNpa1U
    Povětšinou screenshoty + tabulka na pro pohyb + jedna šifra. :) Mapy přímo ve složce jsou Charonovi (moje), v další složce jsou Robbieho mapy.

    Do lodi jsem dali 3 sloty (operátor Charon 2, technik Robbie 1): 2x rychlost, 1x akumulátor.
    Výsledné parametry lodi:

    generated power+12
    accumulator:190/190
    max speed: 124
    attack range: 100
    attack power: 25
    radar range: 250

    Víc už snad odtajnil o Auroře ani nejde.

    SILENTBOB: Jo, počítání vektorů jsem si taky užil dostatek. Hlavně to plánování, zda ten pohyb výjde nebo ne - to byli vždycky nervy... zvlášť, když kolem ještě lítá sentinel a letíme někdam, kde to neznáme.
    Lodní služby jsem drželi společně s Robbiem - podle toho, jak měl kdo čas. Občas jsem na to koukali oba a řešili, jak dál. Robbie pak zpravidla koukal na loď ještě po tiku v 1:00. Já jsem vstával před sedmou a kontroloval stav přes tikem v 7:00.
    FIONOR
    FIONOR --- ---
    Když si člověk vzpomene, jak ve škole říkal, že tyhle věci nebude v životě potřebovat... :)
    AMBERAN
    AMBERAN --- ---
    LORD_WANG: Scena u budky na Jiraku "Sakra, ja musim zadat tah, za pet minut je prepocet." byla velmi humorna :-)
    VACKY
    VACKY --- ---
    SILENTBOB: Když jsem hýbal flotilou strojů tak mi vystačilo tohle: http://jumk.de/pythagoras/pythagoras.shtml .
    LORD_WANG
    LORD_WANG --- ---
    SILENTBOB: podobny excel jsem si zacal vyvijet, ale jelikoz jsem jeste kazdy vecer intenzivne hral, tak jsem to zkratka nedodelal. a protoze jsem mnohdy zadaval taky v aute na kolene nebo dokonce v terenu a to na tabletu, tak jsem si musel vystacit s jednoduchymi nastroji. ve finale mi vlastne stacilo toto:

    Objem kvádru — online kalkulačka, výpočet, vzorec
    http://www.vypocitejto.cz/matematika/objem-teles/kvadr.html
    SILENTBOB
    SILENTBOB --- ---
    bohuzel vcera jsem nezvladl kvuli praci dorazit na aterparty,
    tedy vsem moc dekuji za moc fajn hru :)

    Dnesni noc je to poprve po nevim jak dlouhe dobe, kdy jsem nemusel vstavat kazde dve hodiny :)
    tady jsou nase mapy a stavba v minecraftu /dokud byla sila ji delat/ :) a nez jsme se napojili na jine mapy :)
    https://drive.google.com/open?id=0B3dCbWgamPjxUDZpSVljVkRuaGc

    dotaz na operatory - jake jste pouzivali pomucky na navigaci? Ja se zacal ucit znovu analytickou geometri... viz excel (https://drive.google.com/open?id=0B3dCbWgamPjxUDZpSVljVkRuaGc) jen uz jsem nemel silu dotahnout vypocet kolize s primkou ci rovinou
    PATR1K
    PATR1K --- ---
    VLADDRACUL: Oneshot. Od začátku to tak bylo plánováno.
    Ačkoliv i nás Matrix bavil, mám za to, že pravidlo "v nejlepším přestat" je v tomto případě na místě.
    ALDARION
    ALDARION --- ---
    VLADDRACUL: Myslím, že hry, které nepokračují, mají své velké výhody. Zapojit se do projektu typu Hlídky nebo USP, který běží kodví jak dlouho, všichni mají naexpované postavy a nováčci jsou jim jen pro smích, a potom si dlouhé týdny hry a půlroky mezi nimi upgradovat postavu, to by se mi asi už nechtělo. Ale další týden či dva nevyspání, ať už v příběhu o Matrixu nebo o ničem jiném, to beru vždycky! ;)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    VLADDRACUL: člověče, mám takový pocit, že jsem asi moc starý. Týden pod neustálým tlakem, bez spánku a dalších biologických potřeb... nevím, nevím... nejdřív na jaře... :)
    VLADDRACUL
    VLADDRACUL --- ---
    protoze po 34 hodinach beze spanku nedorazim, tak bych se rad zeptal na otazku, ktera urcite padne: Byla to one shot hra, jako byly DIcka, nebo to bude larp na pokracovani?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam