• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MAKROUSEKBusiness Class - hédonismus, cestování a podobně
    Tipy kde je co k vidění, slyšení, chutnání. Triky jak se dostat do těch nejlepších restaurací na světě. Chlubítko, co kdo kde zažil. Útočiště pro vyšší střední třídu. Jak sbírat frequent flyer points. Kde je na světě nejlepší sex. Které auto stojí za hřích. Kde nejlépe utratit své tvrdě vydělané peníze. Jaké rezorty jsou nejlepší na Bora Bora. Je lepší do Svatého Mořice letět pronajatým letadlem nebo dojet autem?
    rozbalit záhlaví
    PPNEKK
    PPNEKK --- ---
    JANOS: nebo s Air berlin do Fort Mayers. odlet z Drazdan pres Düsseldorf.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    JANOS: Jak dlouho trva nasbirat milion mil?
    JANOS
    JANOS --- ---
    Tak snad zacneme. Planuju dovolenou na Floride (Unor 2016). Mam u Lufthansy nasbirano temer milion mil tak jsem se pustil do hledani availability. Na Floridu se da letet vicemene bud se Swissem z Zurichu do Miami a nebo z Lufthansou do Orlanda nebo Miami.
    Pro muj itinerar bylo lepsi Orlando, a tak odlet byl vicemene jasny: ZRH-FRA-MCO
    Bohuzel Lufthansa tento mesic zrusila First Class na tyhle trase, a posilaj tam uz jenom letalda 747-400 ktere sice maji uz vynovenou business class, ale zadnou first.
    Business do Ameriky stoji 105.000 mil, jednosmerka polovinu, tedy 52.000 dle Lufthansiho zaokrouhlovani. Jako Senator beru manzelku za polovinu (26.000), dite za 75% (39.000) a infanta zdarma. Vseho vsudy stal tento smer 117.000 majli a zhruba 1000 euro na taxach za celou rodinu.

    Navrat byl ale vetsi problem. Kdyz chce Senator letet s Lufthansou tak neni problem si pozadat o waitlist a nejake ty awardy se vzdy vycaruji. Pro navrat jsem ale mel drsnou podminku: Musim odletet v jeden dany den, a priletet domu nejpozdeji v 8 rano. To eliminovalo vsechny prestupy z Lufthansou, a zbylo uz jenom:
    Florida-Montreal-ZRH s Air Canada+SWISS
    Florida-Toronto-ZRH s Air Canada
    Florida-Washington-ZRH s United
    Florida-Chicago-FRA-ZRH S Lufthansou (prilet do FRA uz v 5 rano!)
    MIA-ZRH se Swissem
    Bohuzel vsechny moznosti meli availability 0. A to prosim 10 mesicu predem! Po par dnech jsem i nasel Montreal-ZRH nebo i Chicago-FRA-ZRH ale pripoje uvnitr ameriky byly marne. V Americe leta na majle kazdy druhy, a tak jsou vsechny tyhle lety plny i rok predem.
    Zacal jsem premyslet o posledni variante: MIA-ZRH. Prilet do ZRH v 8:05 by sel, ale availability 0. Omrknul jsem jak vypada availability v kalendari. Swiss uvolnuje 9 mist v businessu 10 mesicu predem (coz jsem splnoval) ale jenom v Pondeli+Utery+Stredu. Fuck. Ja potrebuji nedeli. Cekal jsem jeste par dnu, a pak me napadlo skontrolovat availabilitu z Miami nekam jinam po Evrope, protoze Swiss pouziva O+D availability. A ano, pri zjistovani letu z Miami do Milana meli dostupne 3 mista. Do Tel Avivu dokonce 9 (a jedno ve first!). Takze jsem nakonec koupil letenku MIA-ZRH, pak 23 hodin na prestup, a pak ZRH-MIL, na ktery nenastoupim.

    Milano je stejna zona jako ZRH, takze me stalo jenom 20 euro navic na osobu na letistni taxe, a mam letenku.

    Finalni itinerar: ZRH-FRA-MCO // MIA-ZRH v businessu.
    Za penize by to stalo 13300 EUR
    Me to stalo: 234000 mil a cca 2000 EUR na poplatcich
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    Vitam vsechny v nove diskusi. Prave jsme dorazili z Eleven Madison Park. Vrele doporucuji, moc dobre jidlo. Akorat tedy nam automaticky prinesli ucet a pak nas vzali do kuchyne, kde nam udelali snowcone. Byla to docela legrace.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam