• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KLEVKAŠÁTKY, NOSÍTKA(ergonomická)

    Diskuze se týká kontaktního rodičovství, ovšem šátky a nosítka jsou velké téma hodné svého vlastního klubu. Společně si poradíme jak na to zdravě a hravě a taky se ujistíme že v tom nejsme sami. Budu ráda za nosící fotky, podporující příspěvky, tipy kde sehnat kvalitní šátky a nosítka ale i doplňky k nošení. (bundy, mikiny, příruční tašky, slintáčky na popruhy, návleky na nohy, kukličky no co vás vše kolem a kolem napadne) Další věc, za kterou budu moc ráda, jsou recenze a názory na různé šátky a nosítka aby se mohl zorientovat opravdu každý kdo má chuť nosit.... Ergonomickému nošení zdrar...!
    rozbalit záhlaví
    JULIANNE
    JULIANNE --- ---
    JULIANNE: Mezitím jsem i jako šátkový začátečník (doteď jsem používala nosítka a ring slingy) pořídila na batole novou Juliette a i nezanošená se váže krásně. LoktuShe umí a merino je fantastické.
    JULIANNE
    JULIANNE --- ---
    Nechystá se tu někdo náhodou prodávat LoktuShe Juliette ve vel. 5, popř. 4?
    GUDRUN
    GUDRUN --- ---
    BLUE_BERRY: pridavam se k fanouškům Dydiclicku, přijde mi, že Storchenwiege je takovej mainstream, ale vydrží fakt málo, do 6kg cca. V Dydi mi syn vydržel, dokud kvůli ťapáni nešel do přezkového. Výhoda Štorcha je velkej sekundární trh, koupíš a za 3-4m prodáš za podobný prachy a vybereš už větší nosítko, co vydrží dýl. Zkoušet někoho baví, někoho ne, nosítko musí sedět vám oběma, ale pokud bys neměla kapacitu a chtěla nosit brzo a mít jistotu, že to pak prodáš, tak Štorch v dobrým stavu cca za dvojku je jistota. ale Dydi je lepší. Oba jsou polovázací a v principu podobný. Dydi se moc bazarově neobjevuje. Možná je to tím, že je super a je hned pryč :-D Cena od Kai je luxusní, já měla problém sehnat pod 3kkč
    KAI
    KAI --- ---
    PRODEJ