KEL: jak projíždím jejich fb, tak co se týče vaření, tak aktuálně je hot slovo "mladý" (konrétní přklad - "Díky mladým cuketkam máme dnes krémové rizoto krásně zelené. Salát je taky mladý, z nedospělých řep s římským salatem a rukolou.")....btw. first world problems jejich zákazníků:
Sorry jako. Objednám si filtr, dostanu hrnek. Bez další informací. Vesele čekám, až ten filtr přikluše. Po půl hodině, kdy se jdu (mile!) zeptat, jestli na mě nebylo zapomenuto, je mi odpovězeno, že se mám sama obsloužit. Aha, že mi to někdo řekl. Nejsem váš pravidelnej zákazník, tak jak to mám asi vědět? Ale cajk. To přejdu. Moje blbost ... ale když si chci o víkendu při cestě z Letný dát flat white, vlezu do otevřený kavárny (!!!), kde je navíc plno sedících lidí - předpokládám potencionálních zákazníků?, s úsměvem si objednám a je mi odpovězeno "Máme zavřeno!", bez jediného promiňte, omlouváme se ... tak to už fakt jde mimo moje chápání. Supr design hipstrovinka, ale zaměstnejte prosím kompetentní a příjemný lidi. Uděláte víc parády! :)