• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    COMMANDERUlov si svého hipstera! // a hipsterky (hlavně žádný mainstreamerky)
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    NOIK: Klídek, zajde si na brigádu a bude dobrej.
    MABLUNG
    MABLUNG --- ---
    FRK_R23: Výčep U Fandy už není :(
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Pro ne je to nejaka forma uznani toho, co pomahali znicit. Jiste si u toho pripadaj hodne zaslusni, jakoze jim to blaho ctvrti, ktera je nenavratne pryc, lezi na srdci. Takze jako reakci na hipster unifikaci Karlina obzivej neco jako je putyka u Fandy.
    MABLUNG
    MABLUNG --- ---
    MATEEJ: No ty vole. Oni všechny tyhle místa zničej a pak vytvářej falešný.
    NOIK
    NOIK --- ---
    MATEEJ: ty evidentně chceš aby dneska trefil Fůáka šlak dvojnásobně co?:)
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    /Ukradeno z Věcí Veřených/

    Galerie VI PER Vás zve na workshop a zahájení výstavního projektu Hospoda U hada
    1.–31. 10. 2017
    Vernisáž 1. 10. 2017, 19:00

    Hospoda U hada je výstavní projekt architektů ze studia MAK! Téma je zamyšlením nad postupnou proměnou městských čtvrtí jako je Karlín a připomínkou tradičních místních podniků, lokálů a výčepů, které odtud rychle mizejí. V říjnu se tak galerie promění na lokální hospodu, dočasný komunitní prostor pro setkávání místních i přespolních. Pivo, limo, utopenci, mariáš, šipky, fotbálek a každodenní program – besedy, koncerty, divadlo, čtení, výstavy, debaty, přednášky, promítání, každou neděli sousedská hostina, kam můžete přinést i vlastní kulinářské dobroty na společný stůl. Poslední zářijový týden se zájemci mohou budování lokálu přímo zúčastnit formou workshopu s architekty.

    Scházení se a vysedávání po hospodách u nás po staletí patří k běžné součásti života a představuje výrazný společenský fenomén. V hospodách se utvářelo veřejné mínění, řešila politika, vznikal zde odboj, kvetla tu kultura. V posledních letech se u nás hospodské prostředí poměrně rychle mění. Místa, kam si lidé chodí porozprávět, sdělit svůj názor či naslouchat, se začala výrazně diferencovat – podle ceny, generace či sociálního postavení. Tradiční štamgast a jeho lokální podnik jsou dnes často brány s jistou mírou opovržení a nepatřičnosti. Mizení klasických hospod z městských čtvrtí a periferií jde ruku v ruce s dramatickými proměnami, kterými v poslední době řada míst – a Karlín není výjimkou – prochází. Kvalitní zástavba a s ní související kvalita života, dobrá vzdálenost i dostupnost do centra, udržovaný veřejný prostor, volné stavební parcely, to vše vytváří tlak na cenu nemovitostí i pozemků. A v tomto prostředí nemá dnes klasická hospoda mnoho šancí, jak s pivem za dostupnou cenu přežít.

    Hospoda bude otevřena denně 17–22 hodin během celého října 2017. Veřejný workshop výroby hospody proběhne od 28. 9. do 1. 10. 2017.
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    VYHULENY_UFO: Tywe tam musí strašlivě táhnout na prdel, myslím, že výraz zoufalce v zelené bundě a černém kulichu jasně vyjadřuje, vo čom to jako je.
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    KEPASO: nojo dojezdy na perníku jsou svině
    SALAMAN
    SALAMAN --- ---
    Jo a fakt letěj ledvinky, pán v psí dece měl dokonce zlatou!
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    NE7RA: 25 az 35.
    ADAMIRA: no tak asi jo, ale tyhle na hipsterstvi slysi nejvic imho. vlevo to je asi nikol moravcova, je ji asi tricet.
    SALAMAN: ale ona se myslim uklidnila trosku :D.
    SALAMAN
    SALAMAN --- ---
    SALAMAN: Ten klip je esence buranství.
    SALAMAN
    SALAMAN --- ---
    KEPASO: Jo jo, večer přišel "už nejsem nácek raper", párkrát se vyfotil a zase odešel. A na té první fotce je tato píča:

    SHARLOTA - PERNÍKOVÁ (PROD. DONIE DARKO)
    https://www.youtube.com/watch?v=TTQ7sMc5ToM
    FOO
    FOO --- ---
    Když tak koukám, že palety jsou univerzální odpovědí na cokoli: nešla by z nich udělat trasa D a dokončení PRažskýho okruhu?
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    ADAMIRA: posledni 2
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    KEPASO: ty posledni jsou spis takovej "normal young bitch" ne?
    NE7RA
    NE7RA --- ---
    KEPASO: kolik jim tak muze byt? 30? 40? fakt nevim!
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    SALAMAN:

    podle popisu se mi vybavila jedna bloncka fakt zejo jo, byla tam!



    a nas oblibenej hiphoper



    zlo I.



    zlo II.

    SALAMAN
    SALAMAN --- ---
    Včera jsem čepoval pivo na stánku v dnes již nefunkčním trojském pivovaru. Je tam "Art&Food ZOOna", která je celá vyrobená z palet. Byla tam akce nějakých módních blogerek. Všude byli hipsteři s plnovousem nebo nakrouceným knírkem a povrchní vymazané pipiny s našpulenými rty, které se rády fotí. Viděl jsem vše - kabát ušitý z psí deky, průhledného bombera i rtěnku z růžových disko koulí. Také jsem zjistil, jak poznat ženu, která se zajímá o módu. Zpravidla nosí klobouk, je zmalovaná a když se někde v okolí objeví fotoaparát, tak podvědomě začne pózovat a křičet "wow".
    KYO
    KYO --- ---
    Ted na Zelivskym

    EZOP
    EZOP --- ---
    EZOP: Přijde mi to skoro jako aféra s rozříznutým bunkrem
    EZOP
    EZOP --- ---
    GANDHI: Tohle je hezky... přijde mi ze to muže mít pro návštěvníka i nějaký "prožitek"
    Nicméně nevím jaký prožitek bych měl na místě s ceduli "zde zakopaná jednadváca"
    FOO
    FOO --- ---
    KOVOUN: neukazoval bych to Slapský přehradě.
    KUBIIK
    KUBIIK --- ---
    OMNIHASH: To prvoligový fotbalisti ani prvoligový umělci nedělaj. To je typický po nafoukaný lůzry z třetí ligy a jejich ultras.

    vykřikovat o každým, kdo jí tam nevidí, že je barbar s nulovým estetickým citem.
    "Kdo neskáče není Čech! Hop! Hop! Hop!" a vokolo kordón policajtů.
    KOVOUN
    KOVOUN --- ---
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    KUBIIK: on ten rozdíl je taky v tom, že málokterej čutálista se považuje za (j)elitu národa a vykřikuje, že každej elév, co nechodí na zápasy nebo aspoň nekouká na přenosy na Nově je Untermencch. Ano, existují oblasti umění, na který musíš mít nakoukáno, abys poznal kvalitu, ale je značně kontraproduktivní vykřikovat o každým, kdo jí tam nevidí, že je barbar s nulovým estetickým citem. Ač mám moderní umění rád, tak pod tvrzení, že je 90% z něj totální sračka, která se proslavila jenom tím, že autor natáhnul nějakýho hejla, se podepíšu ihned.
    XINDLX
    XINDLX --- ---
    KUBIIK: tyvole jak vnímáš něco co je pod zemí??
    to takhle chodíš po louce a řikáš si "hmm pěknej kámen tady pod tou metrovou vrstvou hlíny,,?
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    prosim jinde, dik
    KUBIIK
    KUBIIK --- ---
    FOO: Jestli tím myslíš sdělení, který je alternativně možný napsat na kus papíru, tak takový sdělení přece výtvarné umění nemá. Kdo by se plácal s barvama nebo zahrabával s letadlem, kdyby se to prostě dalo napsat do texťáku. Sdělení je informace, umění je prožitek.

    kdokoli může za umění označit cokoli a zčůrákovat všechny, kdo vyjádřej nějakou pochybnost či nepochopení
    Co se týká zčůrákování okolí, tak to imho dělaj akorát lůzři, který umění předstíraj. Debilní, dětinský a narazíš na to strašně zřídka. Naopak čůrákování umělců lidma, co nechápou, je docela častý. Dělo se to dada, kubismu, kdečemu. Slovo impresionismus byla původně nadávka.
    FOO
    FOO --- ---
    KUBIIK: promiň, já sem starej čurák, kterej vyrůstal v dřevních dobách, kdy smyslem umění bylo něco sdělit.

    To, co tu naznačuješ, znemená vlastně jen to, že kdokoli může za umění označit cokoli a zčůrákovat všechny, kdo vyjádřej nějakou pochybnost či nepochopení. Vpodstetě takový otočení známý Charmsovy věty naruby.
    KUBIIK
    KUBIIK --- ---
    FOO: Jako jasně, že si z těch prožitků můžeš dělat prdel, to k tomu patří a tak to má bejt. Jenže jedna věc je, když z ňákýho fotbalovýho utkání má prdel někdo, kdo ani nezná pravidla, oproti někomu, kdo to má nakoukaný fakt hodně a směje se ubohosti a neschopnosti hráčů.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam