• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    COMMANDERUlov si svého hipstera! // a hipsterky (hlavně žádný mainstreamerky)
    // a hipsterky (hlavně žádný mainstreamerky)

    rádi se podíváme na fotky již zmíněných hipsterů a hipsterek, zajisté to bude dobré pokoukání :)
    rozbalit záhlaví
    MATT
    MATT --- ---
    ZUZKAOU: to pozoruju docela dost, tenhle trend. neforemny kozeny brasny a batohy, pripadne "luxusni" variace na loďák nebo baťoh co nosej messenďžři ;)

    ..ale ono se zas jen opakuje historie, pamatuju, jak táta v 80s nosil olezlou instalatérskou brašnu a máti ho za to hejtila.. ;)
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    ZUZKAOU: Začalo to v Indii, kde jsem si plnil jeden z mých snů. Přesněji řečeno, objevil jsem tam malý obchůdek s koženými výrobky - převážně s batohy. Byl utopený v labyrintu úzkých uliček pouštního města Jaisalmer poblíž pákistánských hranic.

    //co si budeme rikat, v Pakistanu sije kdekdo... Zrovna ve ctvrtek sem si koupil Levisky a maji na sobe "made in pakistan"....

    //dalsi vec je, kdyz si tak predstavim indicikou pracovni moralku. kamos mi kdysi vypravel, jak se v praci pokusili kvuli usporam zamestnant indy programatory. no, sice za praci kazdej chtel jenom tretinu toho co cech, ale kdyz jim pak v poradi ctvrtej najatej programator utekl, protoze musel slavit nejaky indicky svatky, a nebyl k sehnani, tak se vratili radi k ceskym drahym typkum :D
    KUTNY
    KUTNY --- ---
    ZUZKAOU: V tom aby se se prase vyznalo. Takze pridana hodnota je co? Ze zajistil dopravu z Indie do CR?
    ZUZKAOU
    ZUZKAOU --- ---
    KUTNY: pán v indii našel levné brašnáře. jejich výrobky vozí sem a prodává příběh. Teda nehotovej příběh, nebo tak něco.

    nevím, ty batohy jsou hnusný a nepraktický.
    KUTNY
    KUTNY --- ---
    ZUZKAOU: Vne hradeb indicke pouste? Co?
    ZUZKAOU
    ZUZKAOU --- ---
    KVALITA INDŮ A PRECIZNOST ČECHŮ

    BAGIND SJEDNOCUJE RUČNÍ VÝROBU, DESIGN A PŘÍBĚH. JEDEN BEZ JEDNOHO BY NEFUNGOVALI, JELIKOŽ PRÁVĚ TYTO VLASTNOSTI TVOŘÍ TO KOŘENÍ, KTERÉ JE PŘI VÝBĚRU KVALITNÍHO BATOHU ROZHODUJÍCÍ. ŽIVOT MU DALI VNĚ HRADEB INDICKÉ POUŠTĚ, DUŠI VDECHLI V SRDCI EVROPY. JE STVOŘEN PRO TY, KTEŘÍ JSOU SCHOPNI PŘIJMOUT ROZEPSANOU KNIHU A DOPSAT JEJÍ PŘÍBĚH.

    http://www.bagind.cz/



    ale všiměte si, že už správně nejede v lubersexualitě, ale v normcore!
    RSZ
    RSZ --- ---
    KUTNY: u nás tomu říkáme "chodit k bukanýrovi" bez ohledu na konkrétni barber shop. Používá se to třeba takhle "Jó, ten čůrák chodí k bukanýrovi"
    KUTNY
    KUTNY --- ---
    Rozmohl se nam tady takovy nesvar.

    Pred par dny mi kamaradka doporucovala barber shop. Ze mi tam pry udelaji moderni strih a upravi vousy. Nerozumnela, proc jsem si poslal hned do prdele.
    TSOH
    TSOH --- ---
    LA_PIOVRA
    LA_PIOVRA --- ---
    KUTNY
    KUTNY --- ---
    Kafe, bryle, vousy, tuzka, papir, kniha, opryskane zdi. Vse pekne pohromade.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    KAIRRA: To je hodne spatny :D To bych si nedovolil ani na interni rychlej navrh :D
    KUTNY
    KUTNY --- ---
    ZUZKAOU: Je tam napsano totalnost? :-o
    KAIRRA
    KAIRRA --- ---
    ZUZKAOU: bohajeho ty vyfotošopený plakátky. To je fakt moc.
    ZUZKAOU
    ZUZKAOU --- ---
    jejda



    Pražské Kongresové centrum odhalilo nové logo | Marketing & Media
    https://mam.ihned.cz/marketing/c1-65955810-kongresove-centrum-praha-logo-2017

    „I zahraniční návštěvníci ho mají prakticky za rohem. A tento pomyslný roh se propisuje do celého návrhu korporátní identity. Trojúhelníky v logu evokují také počáteční písmena názvu Prague Congress Centre,“ popisuje Jaroschová.

    reklama
    Proč se vedení centra rozhodlo právě pro tento návrh? „Líbila se nám hravost a jednoduchost návrhu, výrazné barvy, které symbolizují jak tradici, naši dominantní pozici na trhu kongresových služeb, tak růst a budoucí rozvoj,“ říká obchodní a marketingová ředitelka centra Lenka Žlebková.

    Každá barva má podle Žlebkové svůj význam. „Modrá představuje dlouholeté zkušenosti a profesionalitu, fuchsiová pak sebedůvěru a zelená na závěr udržitelný rozvoj a růst. Tomu odpovídá i směřování zelené šipky směrem dopředu,“ dodává.

    (málo příběhu)

    úvodní obrázek je ovšem z prezentace grafiků, co to logo vytvořili a neví jeslti maj bejt jako najbrt, ale víc hipster.

    http://fastsimple.cz/
    MATT
    MATT --- ---
    Prave jsem narazil na Oldu ;))

    Olda TV: https://www.youtube.com/channel/UCga-MGP7eFZesc1uxSF29cg

    LVCAS, HOMER a zadržení kriminální policií DE
    https://www.youtube.com/watch?v=MtQ23bWQ7vM
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    ZUZKAOU: Pevně doufám, že při samotném vaření nosí vousenku, jinak je to na hygienu :-/ https://heroldreznickepotreby.cz/...op/pracovni-a-ochranne-pomucky/1018-sitka-na-vousy-baleni-100-ks
    ZUZKAOU
    ZUZKAOU --- ---
    Ale teda pan šéf ....

    ZUZKAOU
    ZUZKAOU --- ---
    NOFNAK: v menu maj sekanou za 48 Kč s chlebem.

    hipsterský nádech tam maj, ale tak decentní - v nabídce je fakt klasika z lahůdkářství, žádná redefinice.

    MATT
    MATT --- ---
    NOFNAK: mlsnej jazýček na orteňáku je pořád v cajku..
    QYDO
    QYDO --- ---
    NOFNAK: shit... tam to bylo dobrý :/
    NOFNAK
    NOFNAK --- ---
    V Holešovicích na křižovatce ulic Komunardů a Dělnické bývaly lahůdky. Rád jsem se tam občas stavil pr teplou sekanou. U stolků stávali běžně zedníci v montérkách a kravaťáci v oblecích bok po boku a baštili tu skvělou sekačku a salát. Před časem bohužel tato prodejna ukončila svou činnost. Pak tam otevřeli LA HOOD KY (https://lahoodky.cz/). Nové, rozuměj lepší, redefinované.
    Uvnitř neobsluhovali hipsteři (skoro jsem byl zklamán), ale nepříliš dobře česky mluvící paní a mladá slečna (ta česky mluvit uměla). Vzpomněl jsem si na sekanou a optal se, zda mají teplou sekanou. "Nemáme, ale opečeme Vám ji" povídá slečna a ukazuje na sekanou v ceně cca 12Kč/100g. Inu kývl jsem na tuto nabídku. To jsem ještě nevěděl, jaká je cena za redefinici sekané ze studené na teplou. Až při placení jsem se dozvěděl, že za opečení sekané je 100% příplatek a to až poté, co jsem se divil, proč platím tolik peněz. Bohužel jsem měl fakt hlad a tak jsem sumu zaplatil. Tedy obchodní taktika jim asi vychází. Na druhou stranu tam už nikdy nepůjdu, tak vlastně nevím.
    Možná to sem nepatří, ten název a jejich stránky mne přiměly zařadit si to mezi hipsterské podniky. ale třeba se pletu. Kdyžtak se smažu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam