• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    COMMANDERUlov si svého hipstera! // a hipsterky (hlavně žádný mainstreamerky)
    // a hipsterky (hlavně žádný mainstreamerky)

    rádi se podíváme na fotky již zmíněných hipsterů a hipsterek, zajisté to bude dobré pokoukání :)
    rozbalit záhlaví
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    N_I: se divim, ze ses jeste nesmazal.
    N_I
    N_I --- ---
    asi sem fakt nepatri, jj. me jen ty gesta, kosile, styl vyjadrovani, krouceni hlavou jak duhovka....lehce prisli ...
    / imho redefinice cibule, kvetaku apod akorat ze za dva litry , obracenej ptacek?, /
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    DAHY: sice jsem si tu delal prdel z jejich silvestrovskyho menu s okenou, ale jsou to jinak absolutni profici. Byl jsem tam par let zpatky tesne po otevreni a meli tam nejlepsi servis, co jsem zazil. Navic nas tam po veceri nechali po zaviracce a coby hosty nas Forejt prizval na testovani parovanych vin spolecne s personalem, byl neskutecne ochotnej a vstricnej, tak jsme tam byli do dvou do rana. To co dela, dela strasne dobre a na urovni spickovych restauraci v NY a spol. Na to, ze je to restaurace vedle autobusaku nekde v Olomouci je to neuveritelny.
    DAHY
    DAHY --- ---
    N_I: Vím, že tady s tímhle názorem neprorazím, ale podle mě nepatří. To co dělá je fakt dřina a odříkání a přes všechny nový kulinářský trendy vlastně velice konzervativní způsob, jak dělat byznys. V tý jeho restauraci se určitě nebude hrát pinčes v ideation roomu.
    N_I
    N_I --- ---
    neco mi rika ze sem patri, ikdyz mozna je to spis do nejakyho buzniho klubiki

    https://video.aktualne.cz/...chtel-do-triceti-masterchef-je-spln/r~55aa106e262f11e98c840cc47ab5f122/
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    VYHULENY_UFO: to je jen nastavba "auta na lizacku" a za ctvrt roku prodavam a kupuju novy. Pozerima, bejt in, mit nejnovejsi picovinu, tady vidim prunik s klubem.
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    JAKOUBEK: no jono , to je ta ceska vychcanost. ja sem se nedavno bavil s jednim znamym a ten si timhle zpusobem na dovolenou "pujcuje" fotaky ci mobily, pokud se chce blejsknout luxusnim zbozim.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    TOMBRIDER: s suflikama za desitku, twl neni to nejaky levny?
    JAKOUBEK
    JAKOUBEK --- ---
    SEDELAVLOKALE: Říkala mi kamarádka, že se jim běžně v zimě vracely bundy s permicí v kapse. :/
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    NOIK: taky jsem si vsimnul, skoda, ze nepripsal cenu
    JUNIOR
    JUNIOR --- ---
    něco k tomu zootu :) (ať si myslim o tom serveru cokoliv)

    Lidé nakupují oblečení kvůli fotce na Instagram. A pak ho jdou vrátit - Flowee
    https://www.flowee.cz/...mamoda&fbclid=IwAR3Yk93OcEGbmy1VocEmHyOoHnWqup8WygITNLIqhVONqJdpJxiBCzAe8x4
    SEDELAVLOKALE
    SEDELAVLOKALE --- ---
    Tak v Česku má zákazník e-shopů nárok na vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu - právě proto, aby si to mohl třeba doma vyzkoušet a pak poslat zpět. Akorát to posílá zpět na vlastní náklady (pokud to e-shop nenabízí jinak), což je stejně zanedbatelná částka. Akorát zoot k tomu provozoval hromadu kamenných obchodů, kde bylo potřeba platit nájem a zaměstnance a zákazník si nakonec odnesl jedno tričko...a nebo taky nic třeba. Jako dumala jsem nad tím, jak jim to může fungovat a hele ... nemůže :/ Podobně funguje i bezpotisku, ale ti mají tu výdejnu jen jednu, tak se to asi dá. (on je totiž rozdíl zásobovat prodejnu a nebo zásobovat prodejnu jednotlivejma balíčkama, které někdo někde zabalí po pár kusech do obalového materiálu, jen proto, aby si to pak někdo na té prodejně rozbalil a pak si to třeba ani nekoupil). Tzn. hromada práce za nic.
    EZOP
    EZOP --- ---
    V rajchu funguje úplně normálně ze mas 14-30 dni na to aby sis to doma vyzkoušel a když se ti to nelíbí nebo ti nesedí velikost tak posíláš zpět. Žena takhle třeba kupuje boty. Objedná 3 velikosti a ty co ji sedí nejvíc si nechá zbytek vrací zpět.Poštovné hradi prodejce. Nikdy s tím nebyl problém.
    Mam odzkouseno u nějakých shopu i do ČR!
    JON
    JON --- ---
    VON_GILOTINE: ja z toho vyvoje mam taky pocit ze hlavnim business modem zootu nebyl prodej hadru, ale ziskavani penez investoru skrz expert hipsta bullshitting. ale priznam se ze by me zajimaly detaily (ke kterym se asi nikdo nedostanem).
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    VON_GILOTINE: Ono jim to myslím nikdy nešlo - maj to blbě nastavený, každej si tam naobjedná deset hadrů a odnese si možná jedny, tohle fungovat nemůže. Doteď to táhli investicema a papírovým růstem, ale nevydělává to..
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    uprimne, dlouho jim to fungovalo, rostli a pak nezvládli růst a gg. shrug. demenci manageru stesti nezpochybnuju
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    KEPASO: to teda nevim jestli je marketingovej guru, kdyz zoot proste a jednoduse krachuje.

    ukazuje to akorat to, ze vydejna radosti a nejaky experti nestaci, kdyz nemas co dlouhodobe nabidnout.

    marketaci jako tahle zenska nebo prchal, horak ci jaros jsou proste dobri aby nahnali lidi v okamziku, kdyz nemas vlastne poradne co prodat a potrebujes kratkodobe zvednout cisla o uspechu, ze ANO?
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    VYHULENY_UFO: tahle pani je marketingova guru, co dela mimo jine do mody. pred trema rokama byla marketingovou reditelkou v zootu. pri nastupu to skoro to vypadalo, ze zoot vynese vzhuru.

    nektery rozhovory ukazujou, kde byl problem :D

    „Vysoká škola je skvělá věc, ale je dobré při ní makat.“ Heslo, které už během svých studií zastávala nynější marketingová ředitelka online obchodu s módou ZOOT Pavlína Louženská. Absolventka anglistiky si tak vybudovala jméno ve světě marketingu. Snad i díky tomu, že si mysl nenechá jen svazovat pravidly z příruček pro marketéry. Jak sama říká, „jestli někde vzniká duha, tak tím, že zkombinujete věci z různých oborů.“ ZOOT není zrovna klasický internetový obchod. Povahou mi připomíná spíš firmu Redbull, kdy už nejde jen o nápoj.

    Byla jsem teď na konferenci v Berlíně, kde zaznělo, že ze značek se stávají mediální domy. Redbull je právě takový projekt. Vydává nejprodávanější časopis, produkoval nejstahovanější film na Apple iTunes, chystají televizní kanál a vydělávají jako mediální dům víc než na tom nápoji. Je to i jeden z důvodů, proč jsem já před půl rokem nastoupila do ZOOTu. Vůbec se nechováme jako e-shop. A mojí nejčastější metaforou, kterou vysvětluji, kde pracuji, je „občanské hnutí“. Máme hodnoty a filozofii a někdy mi přijde, že prodej oblečení je k tomu „jenom tak bokem“. Proto máme třeba i náš časopis, abychom ukázali lidi, kteří za značkou jsou, a věci, které nás baví, čím žijeme.

    Více na https://www.e15.cz/...ina-louzenska-kdybych-chtela-byt-slavna-zalozila-bych-si-youtube-kanal-1238037
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    KEPASO: nevim kdo je louzenska, ale hlavne zoot nejak krachuje, ne?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam